پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره upvc قهوه ای

پنجره upvc قهوه ای

پنجره ها مانند چشم های یک ساختمان هستند. آنها نه تنها به نور خورشید اجازه ورود به ساختمان و روشن کردن فضای داخلی ساختمان را می دهند بلکه می توانند باعث زیبایی نمای خارجی نیز شوند. مانند پنجره upvc قهوه ای که نمای زیبایی به ساختمان می دهد. شاید در گذشته توانایی ساخت پنجره در شکل ها و با متریال های متفاوت امکان پذیر نبود.

اما امروزه تنوع قابل توجهی را می توان در متریال ها مشاهده کرد. و بدین واسطه نیز می توان ظاهر و چهره ای متفاوت از پنجره ها در نماهای متفاوت دید. این متریال ها قدرت بسیار زیادی دارند تا بتوانند نمای خارجی و داخلی ساختمان را تحت تاثیر خود قرار دهند.

از جمله پنجره هایی که امروزه استفاده از آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، پنجره upvc قهوه ای است. این پنجره و رنگی که در آن مشاهده می شود بسیار زیباست و موضوعی است که در این متن در مورد آن صحبت خواهد شد.

مزیت های پنجره upvc قهوه ای

• در تولید و ساخت این نوع پنجره از بهترین متریال ها استفاده شده و به همین دلیل است که می توان کیفیت و دوام بالایی را از آن انتظار داشت.

• ظاهر متفاوت این پنجره موجب ایجاد یک نما و جلوه زیبا در ساختمان خواهد شد. در ساختمان هایی که پنجره upvc قهوه ای تعبیه شده است زیبایی خاص و منحصر به فردی را می توان مشاهده کرد.

• یکی از مهم ترین خصوصیات این نوع پنجره، مقاومت آن در برابر خط و خش است.

• قابلیت نصب و استفاده در فضاهای مختلف اعم از اتاق خواب، سرویس های بهداشتی، پذیرایی، ساختمان های اداری و یا تجاری و غیره از جمله مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات این نوع پنجره به شمار می رود.

• استفاده در هر شرایط آب و هوایی از دیگر مزیت هایی است که باعث شده این نوع پنجره در بسیاری از مناطق کشور نصب شود.

• مقاومت در برابر شوینده ها و مواد شیمیایی از دیگر خصوصیات این نوع پنجره می باشد.

• پنجره upvc قهوه ای در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

• نوع مات و براق این پنجره در بازار موجود بوده و افراد با توجه به سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این دو نوع را انتخاب کرده و خریداری کنند.

• از دیگر خصوصیاتی که می توان در پنجره upvc قهوه ای مشاهده کرد بالا بودن انعطاف پذیری آن است.

نحوه نصب پنجره upvc قهوه ای

نحوه نصب پنجره upvc قهوه ای درست مانند دیگر پنجره های یو پی وی سی می باشد. معمولا زمانی که شما قصد دارید پنجره های یک ساختمان را مورد بازسازی و یا نوسازی قرار دهید، ابتدا باید اندازه های دقیق پنجره را در اختیار داشته باشید. سپس با توجه به اندازه های گرفته شده، پنجره مورد نظر ساخته و در جای خود قرار داده می شود.

قبل از آنکه اقدامات نهایی برای نصب این نوع پنجره صورت گیرد حتما از سازنده خواهش کنید که از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها برای ساخت پنجره استفاده کند. بدین شکل شما می توانید با خیالی راحت و بدون داشتن نگرانی و دغدغه اقدام به نصب این نوع پنجره نمایید.

معمولا پنجره upvc قهوه ای بر روی چهارچوب قبلی نصب می شود و از این نظر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

مراحل نصب به شکل زیر می باشد

1- در جاهایی که قرار است این پنجره جایگزین یک پنجره قدیمی شود، ابتدا باید پنجره قدیمی برداشته شود.

2- در قدم بعدی، طول و عرض پنجره با دقت اندازه گیری شده و در اختیار کارگاه قرار داده می شود.

3- در کارگاه نیز، سازنده پنجره با توجه به ابعادی که در اختیار دارد و همچنین با توجه به پروفیلی که کارفرما مشخص کرده است، ساخت پنجره را آغاز می کند.

4- بعد از آنکه مراحل ساخت پنجره در کارگاه به اتمام رسید، پنجره upvc قهوه ای به محلی که باید نصب شود فرستاده خواهد شد.

5- پنجره ساخته شده باید بر روی ساب فریم، پیچ شود.

6- یراق مورد نظر با توجه به نوع پنجره بر روی آن نصب خواهد شد.

7- شیشه‌ ها نیز برش خورده و بر روی قاب پنجره قرار داده خواهند شد.

8- در آخرین مرحله نیز باید گاز آرگون بین دو جداره شیشه تزریق شود.

مدت زمان نصب

به صورت کلی، در جاهایی که قرار است پنجره upvc قهوه ای برای اولین بار نصب شود مدت زمانی که نصب پنجره به خود اختصاص خواهد داد بسیار کوتاه می باشد.

در جاهایی که نصب پنجره بر روی چهارچوب های قدیمی قرار می گیرد، از آنجایی که ابتدا باید فریم نصب شود و بعد از آن پنچره بر روی ساب فریم قرار گیرد، عملیات نصب اندکی طولانی تر خواهد بود و افرادی که برای ترمیم بنا عجله دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند.

معمولا عامل دیگری که باعث افزایش مدت زمان نصب این نوع پنجره می شود بالا بودن تعداد است. در جاهایی که تعداد پنجره ها زیاد باشد این احتمال وجود دارد که عملیات نصب بیشتر طول بکشد. مدت زمان نصب پنجره ها از یک روز تا یک هفته ممکن است به طول بینجامد.

قیمت پنجره upvc قهوه ای

یکی از مهم ترین مسائلی که به هنگام خرید پنجره upvc قهوه ای باید مورد توجه قرار گیرد، قیمت این نوع پنجره ها است. معمولا سایز پروفیل، قیمت یراق آلات به کار برده شده در ساخت پنجره و کیفیت آنها، شیشه مورد استفاده و نوع طرحی که برای پنجره انتخاب شده، از جمله مهم ترین عواملی است که باعث تغییر قیمت این پنجره می شود.

مشکلی که متاسفانه در مورد پنجره های دوجداره در کشور وجود دارد آن است که این پنجره ها، دچار نوسانات قیمتی هستند و نمی توان یک قیمت ثابت برای این موضوع عنوان کرد.

به همین دلیل هر زمان که تصمیم داشتید پنجره upvc قهوه ای را خریداری کرده و آن را نصب کنید حتما با شرکت هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تماس گرفته و قیمت دقیق را از آنها بپرسید. این نوع پنجره به دلیل زیبایی فراوانی که در بطن خود نهفته دارد نزد بسیاری از پیمانکاران به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟