پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره بزرگ

پنجره دوجداره بزرگ

پنجره دوجداره UPVC در ابعاد بزرگ

پنجره های UPVC دوجداره و چند جداره ، در ابعاد متنوعی قابل سفارش هستند، و یکی از پر کاربردترین انواع آن ها ، پنجره دوجداره بزرگ هستند ، که در خانه های ویلایی ، ساختمان های تجاری و پروژه های بزرگ کاربرد دارند .

پنجره های دوجداره بزرگ با توجه به ابعادی که دارند، نور و هوا را به خوبی در فضا قابل استفاده می کنند، و برای جداسازی محوطه از فضای داخلی نیز به کار برده می شوند.

حال باید بدانیم که تفاوت این پنجره ها با دیگر پنجره های دوجداره چیست، و چه محدودیت هایی برای آن ها وجود دارد .

نکته ای که سبب تمایز زیاد پنجره های یو پی وی سی بزرگ با دیگر سایزهای آن می شود، وزن بالا و اندازه ی بزرگ است ، که یراق آلات مخصوص را نیز می طلبد ، و باید طبق استاندارد های معینی ساخته شده باشد .

انواع پنجره دوجداره بزرگ

چه مواردی در پنجره دوجداره بزرگ اهمیت دارد؟

استاندارد پروفیل استفاده شده

پنجره های دوجداره بزرگ در صورتی که تحت آزمایش های مربوطه از نظر تحمل وزنی و فشاری قرار نگرفته باشند، استاندارد نبوده و آسیب پذیرند.

بنابراین در انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی آن هم در ابعاد بزرگ ، باید حتما کیفیت و برند سازنده مورد تایید قرار گرفته باشد، و اطمینان از اورجینال بودن آن حاصل شود.

یراق آلات پنجره UPVC

یراق آلات مورد دیگری هستند که اهمیت زیادی در پنجره های دوجداره دارند، چرا که وزن بالای پنجره دوجداره بزرگ ، سبب می شود تا فشار بیشتری بدان وارد شود، و در صورت نامناسب بودن یراق آلات ، هم پروفیل هم یراق آلات آسیب ببینند و پنجره کارایی خود را از دست دهد .

انواع بازشو پنجره دوجداره

نوع باز شو نیز در مورد پنجره ای که تهیه می کنید مهم است . البته به طور کلی می توان از هر نوع بازشویی استفاده کرد .

کشویی ، فولکس واگنی ، آکاردئونی ،ثابت ، تک حالته و غیره .

اما با توجه به فضا و قاب بهتر است پنجره ی مناسب آن انتخاب شود، که این کار توسط کارشناسان قابل بررسی است .

یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین انواع بازشو برای پنجره های بزرگ ، فولکس واگنی است ، که از نظر کارایی و عمر مفید بسیار مناسب است.

پنجره دوجداره بزرگ یو پی وی سی


برای اطلاعات بیشتر درباره پنجره سه جداره کلیک کنید

ضخامت پروفیل

در استفاده از پنجره دوجداره بزرگ ، باید دقت شود که پروفیل استفاده شده از نوع UPVC 70 باشد . پروفیل ها باید با سایز 70 سانتی متر باشند ، تا طول عمر و دوام داشته باشند .

پروفیل گالوانیزه

پروفیل گالوانیزه نیز باید حتما درون پروفیل UPVC وجود داشته باشد ، که البته برند های معتبر و شناخته شده همچون وین تک قطعا دارای این پروفیل های هستند.

در صورتی که پروفیل تقلبی باشد ، یا از برند متفرقه بوده و فاقد پروفیل گالوانیزه باشد، به هیچ وجه برای پنجره بزرگ مناسب نیست ، چرا که تحمل وزنی آن پایین است و خیلی زود دچار آسیب می شود .

قیمت پنجره دوجداره بزرگ

قیمت پنجره دوجداره بزرگ

در مورد قیمت پنجره دوجداره بزرگ ، باید گفت که قیمت به مواردی همچون نوع برند پروفیل استفاده شده ، نوع بازشو و لنگه های آن ، و ابعاد آن بستگی دارد .

برای اطلاع از قیمت های انواع پروفیل ها در سایز های متفاوت می توانید با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟