پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره upvc با طرح چوب

پنجره های دوجداره upvc علاوه بر تمام مزایایی مانند عایق بندی بالا در برابر حرارت و صوت ، دوام بالا و تنوع در بازشوها ، با داشتن طرح و رنگ های متنوعی که دارند، مورد توجه معماران و طراحان دکوراسیون و یا دیگر افرادی که به دنبال طراحی خاص برای پنجره هستند ، قرار گرفته است. بخصوص پنجره دوجداره طرح چوب ، که در واقع پنجره upvc با روکش لمینت است.

 

پنجره دوجداره طرح چوب چگونه ساخته می شود؟

در این پنجره ها از یک روکش لمینت بر روی پروفیل و قاب استفاده می شود، که می تواند با طرح ها و پترن های خاص باشد. محبوب ترین طرح برای پنجره لمینت ، طرح چوب است که در رنگ هایی چون بلوطی روشن ، بلوطی تیره و گردویی ساخته می شود.

برای ساخت این نوع پنجره ها ، در کارخانه ی ساخت پنجره upvc از تجهیزات و دستگاه های خاص استفاده می شود که روکش لمینت را روی پنجره می چسبانند.

پروفیل مغزقهوه ای

در ساخت پنجره طرح چوب لمینت ، معمولا از پروفیل های رنگی استفاده می شود تا رنگی نزدیک به روکش لمینتی داشته باشد و با کیفیت تر باشد. این نوع پروفیل ها را مغزقهوه ای می نامند.

پنجره دوجداره طرح چوب لمینت

آیا ممکن است روکش لمینت پنجره دوجداره طرح چوب کنده شود؟

با دانستن این امر که پنجره طرح چوب در واقع از روکش لمینتی ساخته می شود، بسیاری ممکن است تصور کنند که پس ممکن است که این روکش ها دچار آسیب و کنده شدن شوند.

پوشش های لمینت با استفاده از ماشین آلات خاص و صنعتی ، و چسب های مخصوص ساخته می شوند و لایه ای مخصوص روی ان ساخته می شوند ، بنابراین امکان باز شدن و کنده شدن لمینت(روکش) وجود ندارد.

البته این نکته در مورد پنجره های ساخته شده با کیفیت استاندارد صدق می کند و در صورت تهیه پنجره دوجداره لمینت بی کیفیت و تقلبی ، تضمینی وجود ندارد.

بنابراین ، با در نظر گرفتن این که قیمت پنجره دوجداره طرح چوب بیشتر از پنجره های معمولی است، بهتر است از ابتدا با صرف هزینه ای معقول از سازندگان معتبر و با کیفیت خرید کنید، تا روکش لمینت از بین نرود.

پروفیل پنجره دوجداره طرح چوب

تفاوت پنجره دوجداره طرح چوب (لمینت) با پنجره رنگی چیست؟

به طور کلی برای بهره بری از رنگ بندی های پنجره های upvc ، می توان از دو نوع آن ها استفاده کرد.

یکی پنجره های رنگی هستند که و دیگری پنجره روکش لمینت

پنجره رنگی :

پروفیل upvc به خودی خود دارای رنگ سفید است. اما می توان در کارخانه ساخت ، هنگام تهیه خمیر upvc از رنگ دانه ها استفاده کرد تا پروفیل رنگی شود. این پنجره ها دارای رنگ های بسیار زیاد و گسترده ای هستند، اما الگو یا طرح خاصی نداشته و تشکیل شده از رنگ های ساده اند.

پنجره دوجداره رنگی

پنجره لمینت طرح چوب

نوع دیگر از پنجره های رنگی است ، با این تفاوت که روکشی روی پروفیل لمینت شده ، بنابراین این روکش می تواند دارای الگو یا طرح باشد، که محبوب ترین و رایج ترین آن پنجره دوجداره طرح چوب است. البته این پنجره ها دارای رنگ های محدود تری نسبت به پنجره های رنگی هستند.

پنجره دوجداره طرح چوبی

مزایای پنجره دوجداره طرح چوب

  • دارای طراحی بسیار شیک و زیبا
  • مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان
  • قابل ست کردن با دیگر اجزای دکوراسیون خانه
  • عایق بندی بالا
  • دارای طرح و رنگ های گوناگون چوب

پنجره چوبی upvc

انواع پنجره لمینت طرح چوب

پنجره های لمینت شده طرح چوب از نظر نوع پوششی که دارند به طور کلی در سه دسته ساخته می شوند :

پنجره با روکش بیرونی : این پنجره ها تنها دارای پوشش در سمت بیرونی اند ، بنابراین برای جلوه کردن در نمای بیرونی ساختمان به کار می روند.

پنجره با روکش لمینت درونی : در طرف داخلی ان ها روکش قرار گرفته ، تا نمای داخلی ساختمان را جلوه بخشیده ، و برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده شود.

پنجره دو رو لمینت : در هر دو طرف پنجره روکش لمینت قرار گرفته است تا هم نمای داخلی و هم نمای بیرونی طرح و زیبایی مورد نظر را داشته باشند.

 

 

پنجره upvc طرح چوب

رنگ های پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره های طرح چوب می توانند در رنگ های متعددی ساخته شوند، اما ساخت ان ها معمولا محدود است.

از رایج ترین و پرفروش ترین رنگ ها برای لمینت طرح چوب می توان اشاره کرد به :

  • پنجره طرح چوب گردویی
  • پنجره طرح چوب بلوطی روشن
  • پنجره طرح چوب بلوطی تیره
  • پنجره طرح چوب ماهاگونی
  • پنجره طرح چوب نقره ای
  • و …

هر یک از این رنگ ها می تواند در طیف های متفاوتی باشد.

پنجره دوجداره طرح چوب لمینت شده

پنجره دوجداره چوبی

پنجره دوجداره یو پی وی سی چوب

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

به طور کلی پنجره های لمینت طرح چوب دارای قیمتی بالاتر از پنجره های سفید هستند.

قیمت دقیق پنجره upvc طرح چوب به ابعاد مورد استفاده ، پوشش لمنیت (یک رو یا دورو) طرح پنجره ، و کیفیت ساخت و برند سازنده بستگی دارد.

برای آگاهی از قیمت پنجره دوجداره upvc طرح چوب می توانید با بازرگانی عبیدی ، نماینده فروش محصولات اورجینال برند های نامی در تماس باشید.

 

انواع پنجره دوجداره طرح چوب

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟