پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در کمالشهر

پنجره دوجداره در کمالشهر

پنجره دوجداره در کمال شهر

کاهش مصرف انرژی ، عایق بندی کامل ، ظاهری مدرن و زیبا و تنوع بازشو ها، از دلایلی است که استفاده از درب و پنجره های دوجداره را گسترده کرده ، و سبب شده است تا بسیاری از طراحان و معماران و ساختمان سازان ، این پنجره ها را جایگزین پنجره های قدیمی کنند.

درب و پنجره های دوجداره upvc با کیفیت ها و برند های بسیاری در بازار وجود دارد ، و با زیاد شدن آن متاسفانه انواع غیراورجینال و کیفیت پایین آن نیز در بازار فروخته می شود. اما کارایی پنجره دوجداره ، ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت پروفیل و یراق آلات آن دارد ، بنابراین بهتر است از پنجره هایی با برند های شناخته شده و کیفیت مناسب تهیه شود ، تا هزینه های بیشتری را متحمل خریدار نکند. برای خرید درب و پنجره دوجداره در کمالشهر کرج ، با شماره های زیر با بازرگانی عبیدی در تماس باشید .

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

انواع رایج پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره upvc را می توان در انواع مختلفی از اشکال و بازشو ها تهیه کرد . در ادامه انواع رایج پنجره های upvc با بازشوهای متفاوت را نام میبریم :

 

پنجره دوجداره ثابت :

این نوع پنجره فاقد بازشو است و برای فضاهایی مناسب است که نیازی به ارتباط با بیرون نیست ، و برای فضاهایی که نیاز به نورگیر داشته استفاده می شوند. از مزایای آن قیمت مناسب ، دوام و سادگی ، و دید خوب آن است .

 

پنجره دوجداره تک حالته :

پنجره های upvc  تک حالته دارای یک لنگه ی بازشو هستند، که با استفاده از دستگیره ، قابلیت بازشدن روی محور افقی را دارند. از مزایای آن ، قیمت مناسب ، بازشوی ساده و با یراق آلات کم و در نتیجه تعمیر و نگهداری آسان آن است .

 

 

پنجره دوجداره دو حالته :

این پنجره ها علاوه بر بازشویی روی محور افقی (مانند پنجره تک حالته) قابلیت بازشدن روی محور عمودی ، البته با زاویه ای کمتر را هم دارند. از مزایای آن میتوان به عایق بندی بالا( حتی بیشتر از نوع تک حالته) ، زیبایی ظاهری و کاربرد بیشتر آن هاست .

 

پنجره دوجداره کشویی

این پنجره ها دارای یک پروفیل ریلی هستند، که پروفیل لنگه روی آن قرار گرفته و با استفاده از یک غلطک روی آن حرکت می کنند. از مزایای پنجره دوجداره ریلی یا کشویی ، عدم اشغال فضا برای باز شدن ، بازشدن آسان و طراحی مدرن و زیبای آن است .

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی

نوعی دیگر از پنجره های کشویی است ، با این تفاوت که برای باز شدن ، لنگه باید کمی جلوتر رفته و روی ریل قرار گیرد و باز و بسته شود. مزیت آن نسبت به پنجره کشویی ساده ، عایق بندی کامل است ، که در پنجره ریلی ساده نیست .

 

پنجره دوجداره آکاردئونی

این درب و پنجره ها ، دارای چندین لنگه هستند که با باز شدن جمع شده و کنار یکدیگر قرار می گیرند. دید بسیار خوب ، بازشو بدون اشغال فضا و ظاهر مدرن ، از مزیای پنجره دوجداره آکاردئونی می باشد.

 

پنجره دوجداره کلنگی

پنجره کلنگی ، که با نام سایبانی هم شناخته می شود، بازشویی روی محور عمودی دارد ، و با زاویه ای محدود باز می شود. بیشترین استفاده از آن ها در فضاهایی با ابعاد کوچک ، مانند سرویس های بهداشتی است . از مزایای آن می توان به عایق بندی بالا ، ظاهری مدرن و بازشدن آسان است .

 

تعویض پنجره دوجداره در کمالشهر

امروزه بسیاری از افراد حتی در ساختمان های قدیمی تر ، به دلیل مزایایی که پنجره های دوجداره دارند، مایل به استفاده از این پنجره ها هستند.

خوشبختانه در بیشتر مواقع امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره ، آن هم بدون تخریب وجود دارد .

نکته ای که در این امر وجود دارد ، استفاده از افراد ماهر و تکنسین هاست تا بتوانند پنجره ها را بدون تخریب قاب نصب کرده ، و پنجره دوجداره را با حداکثر کارایی آن راه اندازی کنند.

 

برای تهیه درب و پنجره دوجداره در کمالشهر ، و هم چنین تهیه یراق آلات ، پروفیل و … با ما در گروه بازرگانی عبیدی در ارتباط باشید .

 

 

درباره ی کمالشهر

یکی از قدیمی ترین شهر های استان البزر ، و شهرستان کرج ، کمالشهر است ، که نام قدیم آن کمال آباد بوده است .

کمال شهر ، یکی از بومی ترین مناطق استان البرز است .

کمال آباد در ابتدا جزئی از دهستان های قدیمی کرج مرکزی بوده ، که با گذشت زمان به شهری جداگانه گسترش یافته است .

اقوام قدیمی این شهر ، بومیان محلی از اقوام تاتی زیارانی بوده اند، که پیشه ی اکثر آن ها کشاورزی ، باغداری و آسیاب داری بوده است .

 

موقعیت

کمالشهر کنونی ، از چند منطقه ی شهری تشکیل شده است :

کمال آباد (کمالشهر مرکزی) ، شهرک رضوانیه ، شهرک پیشاهنگی ، شهرک امیرالمومنین ، شهرک خرمدشت و قسمت هایی از شهرک گلدشت .

این شهر از شمال به اتوبان کرج – قزوین ، از شرق به حصارک کرج ، و از غرب و جنوب به چهارباغ که از توابع شهرستان ساوجبلاغ است ، منتهی می شود.

 

صنعت

کمالشهر ، با داشتن کارخانه های زیادی هم چون نیک کالا ، خاور پارس ، مهنام و … و شهرک های صنعتی بزرگی چون هلجرد و بهارستان ، شهری صنعتی است

به طور کلی حدود 260 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بهارستان و هلجرد واقع شده است ، که در 4 کیلومتر کمالشهر قرار دارد .

 

اماکن دیدنی کمالشهر

این شهر همانطور که گفته شد از قدیمی ترین شهر های استان البزر است ، بنابراین مساجد ، حمام ها ، آسیاب ها و محله های قدیمی زیادی در آن وجود دارد ، که از اماکن دیدنی این شهر است .

پارک جنگلی هلجرد نیز با مساحت 50 هکتار، و پارک سنگی آزادگان از مراکز دیدنی و تفریحی کمالشهر هستند.

 

کمالشهر ، با نام هلجرد نیز شناخته می شوند.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟