پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در کردان

پنجره دوجداره در کردان

خرید درب و پنجره دوجداره در کردان

خریدار محترم،بهتر است برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در مورد تمامی مدل های بازشو درب و پنجره UPVC ، نگاهی به پروژه های انجام شده بیندازید. برای خرید درب و پنجره دوجداره در کردان با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

  انواع  پنجره دوجداره در کردان

پنجره UPVC  دو حالته_ TILT & TURN WINDOW

امروزه در جهان ، پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته به دلیل عواملی مانند عایق بودن در برابر تلف شدن انرژی و مانع در مقابل نفوذ آلودگی صوتی، با چنین ویژگی هایی شناخته می شود.

این دستاورد یکی از محبوبترین سیستم های پنجره در کشور نیز شده است.دو نوع دستگیره قابل نصب بر روی این سیستم وجود دارد که در دو حالت چرخش 45 و90 درجه قابل باز شدن است.

در حالت اول پنجره لولایی ساده به طور کامل و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای معین تنها برای تهویه هوا قابل باز شدن است.

بسیاری از خریداران پنجره های لولایی ساده را ترجیح می دهند زیرا لزومی به تهویه هوا نیست و از طرفی نظم پرده های نصب شده به هم نمی خورد.

از طرفی پنجره های کشویی مثل پنجره های بازشو دوحالته دارای عایق بندی کامل نیستند.

سیستم بازشوی دو حالته،خواسته مشتریان برای تهویه هوا از حالت  TILT   پنجره را می تواند فراهم کند و نظم پرده آویزان شده را نیز به هم نمی زند.

پنجره دوجداره دو حالته

پنجره UPVC  بازشوی لولایی CASEMENT WINDOW

پنجره   UPVC   بازشو به کمک لولاها به طرف داخل و بیرون قابل انعطاف است و تهویه هوا مناسب را فراهم می کند.

بازشوی پنجره طوری به قاب پنجره وصل است که بعد از بسته شدن پنجره،می توان شاهد کارایی عایق بودن پنجره در حفظ انرژِی و مانعی در برابر آلودگی صوتی بود.در طراحی پنجره های ساختمانی با در کنار هم قرار دادن لنگه های بازشو وثابت،طرحی زیبا حاصل می شود.

این نوع پنجره،در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و بخش های دیگر ساختمان ها و آپارتمان ها رایج و متداول شده است.

پنجره   UPVC  کلنگی_HOPPER WINDOW

این نوع پنجره دو جداره به کمک لولاهایی که پایین بازشو نصب است،از سمت بالا یا پایین  باز می شود.

میزان درجه ی بازشوی این نوع پنجره،با زاویه ای محدود است.بازشوی پنجره طوری روی قاب پنجره قرار دارد که پس از بسته شدن،پنجره بیشترین کیفیت در عایق بودن خود را نشان می دهد.

متداول ترین بهره گیری از این نوع پنجره به بخش سرویس های بهداشتی و حمام مربوط می شود.در  این فضاها،دید رو به بیرون مورد اهمیت نیست و تنها نفوذ نور و تهویه هوا ملاک قرار دارد.غالبأ این نوع پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شودو بخار هوا به راحتی از آن خارج می شود.

پنجره کلنگی

پنجره   UPVC سایبانی_AWNING WINDOW

پنجره دو جداره یو پی وی سی سایبانی به طور جداگانه در ساخت پنجره های ساختمان استفاده می شود،البته در کنار دیگر انواع بازشوها،استفاده از این گونه پنجره ها،در برخی از موقعیت ها کاربرد دارد.بهره گیری متداول آنها در سرویس های بهداشتی و حمام است.اتفاقأ از این گونه پنجره ها در طبقه ی همکف مثل پارکینگ و زیرزمین که در قسمت بالا قرار می گیرد،از این نوع بازشوها استفاده می شود.

پنجره سایبانی

پنجره  UPVC  کشویی_HORIZONTAL SLIDING WINDOW

پنجره های کشویی امروزه به دلیل عدم اشغال فضا و بازشوی آسان ، از مدل های محبوب پنجره دوجداره upvc است.

البته تأثیر آنها در جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به دیگر بازشوها کمتر است. بنابراین بهتر است برای مناطقی با آلودگی و گرد و غبار زیاد ،از دیگر انواع پنجره دوجداره استفاده کرد.

یکی از بزرگترین مزیت پنجره کشویی این است که در هنگام باز شدن،فضای داخل منزل و جلوی پرده نصب شده را زیاد نمی گیرد.

پنجره کشویی

 

پنجره دو جداره  UPVC  دو لنگه کشویی_DOUBLE HORIZONTAL SLIDING WINDOW

نوع دیگری از پنجره UPVC کشویی پنجره دو جداره یو پی وی سی مدل دو لنگه کشویی است.

پنجره دو جداره دو لنگه کشویی از نظر کاربرد مثل پنجره کشویی ساده می باشد و هر دو لنگه به صورت ریلی باز می شود.باز شدن لنگه به طور همزمان و تک به تک رخ می دهد.

پروفیل ساخت پنجره دو لنگه کشویی با پنجره های کشویی یک لنگه بازشو فرق دارد یعنی پروفیل پنجره دو جداره UPVC دو لنگه کشویی کمی عریض تر است.

با توجه به کارایی کمتر این نوع پنجره نسبت به دیگر مدل های بازشو فقط در بخش هایی خاص از ساختمان کاربرد دارد.

پنجره دو جداره  UPVC فولکس واگنی_TILT SLIDING WINDOW

نوع دیگر پنجره  UPVC ،پنجره دو جداره یو پی وی سی مدل فولکس واگنی که کارکرد آن دقیقأ شبیه درب خودروهای ون می باشد.

پنجره هایی که با این مکانیزم ساخته شوند به صورت کشویی باز می شود اما تنها فرق ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست،به همین دلیل عایق بندی کامل پس از بسته شدن پنجره پیش می آید،اما در این نوع پنجره لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک امتداد عریض قرار گرفته و زمان باز شده یک ردیف به جلو حرکت می کند و عملأ هنگام بسته شدن عایق بندی کامل شکل می گیرد.

امروزه،این نوع پنجره ها جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی عادی است،ولی قیمت این نوع پنجره ها به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره،در برابر پنجره کشویی بیشتر است.

پنجره فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی آکاردئونی_SLIDE FOLDING WINDOW

نوع دیگری از انواع پنجره های UPVC ،پنجره دو جداره یو پی وی سی طرح آکاردئونی است.

سیستم بسیار پیچیده بازشو و اندازه های مختلف این نوع پنجره را متمایز از پنجره های دیگر کرده است.عرض پنجره آکاردئونی بسیار زیاد و از چندین لنگه تشکیل شده که لنگه ها در حین باز شدن یکی یکی روی یکدیگر قرار می گیرند و در گوشه پنجره جای می گیرند.

پس از باز شدن پنجره نمای ساختمان را تحت تأثیر قرار داده و باعث جذب بیننده به سمت نمای عریض و کامل می شود.

عملکرد این نوع پنجره از لحاظ استفاده در برابر اتلاف انرژی و نفوذ امواج صوتی قابل توجه است.

پنجره آکاردئونی

 

درباره ی کردان

ناحیه کردان منطقه ای خوش آب و هوایی است که به دلیل وجود مراکز تفریحی زیاد باعث جذب گردشگران زیادی به ویژه تهرانی ها شده است.

روستای کردان یکی از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است که مردم تهران و کرج دسترسی راحتی به این منطقه دارند.

از دیگر مزیت های این منطقه خوش و آب هوا عدم وجود دود،آلودگی و صداهای گوش خراش است.

پنجره دوجداره در کردان

 

اماکن دیدنی کردان

منطقه کردان شامل زمین های حاصلخیز وباغ های متعددی از جمله زرد آلو،آلبالو،گیلاس،گردو و توت می باشد.

یکی از دلایل حاصل خیزی زمین های کردان وجود رودخانه در ارتفاعات کهار است.این رودخانه از شهرستان ساوجبلاغ و نظر آباد می گذردو در اطراف روستای نجم آباد وارد رودخانه شور می شود.

از دیگر مناطق دیدنی آن وجود پلی قدیمی با نام بانو صحرا کردان است که قدمت آن به دوره صفوی برمی گردد که تنها دو پایه از آن باقی مانده است.

از دیگر بناهای تاریخی این ناحیه می توان به امام زاده حسین اشاره کرد که وجود درختان بزرگ و کنهسال در اطراف آن عامل جذب گردشگران شده است.

بنای ساختمانی مدور با نقشه ی خورشیدی که مربوط به دوره سلجوقیان است،پیکر مطهر امامزاده حسین از نوادگان امام سجاد را در خود جای داده است.

بنای تاریخی کردان

صنعت منطقه کردان

کردان با گذر زمان به یکی از مناطق اقتصادی تبدیل شده که واحد های آلومینیوم سازی،کارتن سازی،ریسندگی،بافندگی و مرغداری وجود دارند و در حال حاضر مشغول به فعالیت درعرضه اقتصادی شده اند.

امروزه،این  ناحیه روستایی قدیمی به منطقه ای لوکس و مجلل تبدیل شده، به دلیل ساخت ویلاهای گران قیمت که حتی قیمت زمین ها و باغ های آن تحت تأثیر قرار گرفته و افزایش یافته است.

صنایع دستی کردان

 

موقعیت منطقه کردان

کردان جزو توابع شهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ است که به اتوبان تهران_قزوین نزدیک است.

مساحت منطقه مسکونی آن 104 هکتار است. فاصله کردان با کوهسار 5 کیلومتر،با هشتگرد 15 کیلومترو با شهر کرج 25 کیلومتر می باشد.

برای رسیدن به این منطقه سرسبز،ابتدا وارد شهر کرج شده وسپس مسیر آزادراه قزوین رو دنبال کرده و در کمتر از 20 کیلومتر با تابلوی خروجی کردان مواجه می شوید.

 

از خدمات گروه بازرگانی عبیدی فروش پنجره دوجداره در کردان می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟