پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در پردیس

نصب درب و پنجره دوجداره در پردیس

با توجه به گسترش شهرها و قرارگیری ساختمان ها در معرض شلوغی و ازدحام، لزوم داشتن عایق بندی بالا اهمیت بیشتری پیدا کرده است و شاهد استفاده بیشتر از درب و پنجره هایی هستیم که دارای عایق بندی بالاتر، و طراحی مدرن و نوین و مناسب با مناطق مختلف آب و هوایی هستند. از بهترین انواع پنجره با این مشخصات، پنجره های دوجداره و سه جداره upvc هستند که بالاترین میزان عایق بندی صوتی و حرارتی را ایجاد می کنند. بازرگانی تولیدی عبیدی ارائه دهنده انواع پروفیل upvc و ملزومات درب و پنجره دوجداره، در استان های تهران و البرز می باشد، و این بار نیز خدمات خود را در زمینه پنجره دوجداره در پردیس ارائه میدهد.

لزوم استفاده از پنجره دوجداره در پردیس

مهم ترین مزیت پنجره های upvc نسبت به دیگر انواع مشابه پنجره های دوجداره، این است که این پنجره ها را می توان در هر شرایط آب و هوایی و در هر منطقه ای استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد. اگر در شهر پردیس تهران زندگی می کنید، و یا به این شهر سفر کرده باشید، متوجه می شوید که به نسبت بسیاری دیگر از شهرهای استان تهران، دارای آب و هوایی نسبتا سرد تر است، که به علت قرارگیری در ارتفاعی بالاتر و نزدیک به رشته کوه های البرز قرار دارد.

بنابراین داشتن پنجره هایی با عایق بندی حرارتی بالا مزیتی بسیار مهم است و می تواند هم موجب آسایش و گرمای بیشتری در ساختمان ها شود، و هم از هدر رفتن انرژی، و مصرف انرژی برای گرمایش بکاهد.

همچنین با توجه به این که پردیس یک نوین شهر است و بیشتر ساختمان ها و برج های آن نوساز هستند، بهترین شرایط برای تهیه پنجره های دوجداره در ساختمان های تازه ساز است.

در پردیس شاهد ساختمان های بلند و برج های مسکونی زیادی هستیم، که مسلما پنجره دوجداره upvc با توجه به عایق بندی بالایش بهترین گزینه برای این ساختمان هاست.

 

برای تهیه و نصب درب و پنجره دوجداره در پردیس با بازرگانی تولیدی عبیدی، تولید کننده پنجره دوجداره از بهترین برند های پروفیل پنجره در بازار تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

انواع پنجره دوجداره در پردیس

پنجره های دوجداره طرح ها، اشکال و مدل های بسیار متنوع تری از سایر انواع پنجره دارند، بنابراین در هر شرایطی، با هر ابعاد و هر سلیقه ای ، پنجره ای مناسب پیدا می شود.

پنجره های upvc در اشکال هندسی مختلف ، از اشکال کلاسیک مستطیل و مربعی، تا اشکال فانتزی تر چون بیضی و دایره ساخته می شوند، و طرح هایی همچون پنجره قوسی و کمانی ، یا ساده یا کتیبه دار نیز وجود دارد.

هم چنین تنوع زیادی در نوع بازشوهای پنجره های یو پی وی سی وجود دارد که هریک مزایا و ویژگی های خود را دارند.

از بهترین انواع پنجره دوجداره که می توان در شهر پردیس در ساختمان ها به کار برد، پنجره upvc تک حالته و دو حالته که عایق بندی بسیار خوبی دارند، و یا پنجره های کشویی معمولی و یا فولکس واگنی هستند که بازشویی جذاب و راحت دارند.

در این منطقه شاهد آب و هوایی نسبتا سرد هستیم، بنابراین داشتن پنجره ای با عایق بندی بالاتر توصیه می شود، مانند انواع تک حالته و دوحالته لولایی ، و یا پنجره فولکس واگنی که مکانیزم بازشو آن کشویی است اما عایق بندی بالایی دارد.

تنوع در انتخاب رنگ و طرح برای پروفیل ها زیاد است و می توان از پنجره های رنگی، و یا لمینت طرح چوب در رنگ های مختلف استفاده کرد. البته رنگ پیشفرض پنجره های دوجداره upvc که سفید است خود معمولا با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می شود و زیبایی خاص خود را دارد.

 

پردیس : نوین شهر استان تهران

پنجره دوجداره در پردیس

در سال های اخیر برای کنترل سرریز جمعیت تهران، شهرهای جدید گسترش یافت ، که از جمله معروف ترین و خوش آب و هوا ترین آن ها شهر پردیس است. با توجه به این که شهر پردیس در سالهای اخیر توسعه یافت، از معماری شهری نوین بهره می برد و نظام شهرسازی آن با سیستم های شهرسازی نوین هماهنگ شده است.

شهر پردیس در سالهای اخیر و با گران تر شدن قیمت مسکن در محلات مختلف تهران، پیشرفت زیادی کرده و جمعیت زیادی به این شهر مهاجرت کرده اند.

پردیس مرکز شهرستان پردیس است، که از آذرماه سال 1391 به عنوان شهرستانی جدا از تهران، از پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شد.

تقسیمات شهرستان پردیس

شهرستان پردیس به طور کلی دارای مساحتی بالغ بر 276 کیلومترمربع است، و دارای دو شهر پردیس و بومهن است، و هم چنین دارای 55 آبادی، روستا و مناطق زراعی می باشد.

شهرستان پردیس دارای دو بخش بومهن و جاجرود ، و دو شهر پردیس و بومهن است.

شهرستان پردیس از شرق با شهرستان دماوند، از شمال با شمیرانات، و از جنوب با پاکدشت همسایه است.

اقلیم و آب و هوای پردیس

پردیس با ارتفاع 1700 تا 2100 متری از سطح دریا، دارای اقلیمی سرد و خشک است که مناطق کوهستانی جاجرود واقع شده است.

معمولا زمستان ها در پردیس شاهد بارش برف و هوایی سرد هستیم، و در تابستان آب و هوایی معتدل و گرم دارد.

 

فاز های پردیس

فاز یک تا چهارم پردیس که قدیمی تر هستند، دارای مناطق مسکونی و خانه های ویلایی و آپارتمانی زیادی است ، که مراکز خرید و امکانات تفریحی این شهر نیز در این فاز ها قرار دارند.

پردیس یکی از شهر ها برای ساخت مسکن مهر تهران بود، که واحدهای آپارتمانی بسیار زیادی با قیمت و متراژ پایین تر نیز در آن ساخته شد.مسکن مهر در فاز 8 شهر پردیس است، و در فاز 11 نیز مسکن سازان ترکیه ای در حال ساخت هستند.

پردیس هنوز هم در حال گسترش است و ساخت و ساز های زیادی در آن انجام می شود.

پنجره دوجداره در پردیس

جاذبه های گردشگری پردیس

در اطراف شهر پردیس جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی نیز وجود دارد که معمولا مقصد سفرهای یک روزه و کوتاه برای پایتخت نشینان است.

از جمله آن ها می توان به آبشار کمرد، دریاچه سد لار، منطقه لار، پیست آبعلی، منطقه جوزک و دریاچه تار دماوند اشاره کرد.

پنجره دوجداره در پردیس
آبشار کمرد

مسیر رفتن به پردیس

برای رفتن به پردیس از سمت تهران، باید خود را به شرق تهران برسانید، و وارد آزادراه تهران-پردیس شده، و این مسیر نیم ساخته را ادامه دهید.

در صورتی که بخواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، می توانید از تاکسی های خطی و اتوبوس استفاده کنید که از متروی فرهنگسرا ، میدان نوبنیاد، و چهارراه تهرانپارس ایستگاه دارند و به پردیس می روند.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟