پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در هشتگرد

پنجره دوجداره در هشتگرد جدید

پنجره دوجداره upvc در هشتگرد جدید

پنجره های دوجداره upvc انواعی از پنجره ها و درب ها هستند، که با فناوری و متد های نوین به گونه ای ساخته شده اند تا عایقی کامل در برابر دما (گرما و سرما) و هم چنین صوت باشند. امروزه در بیشتر ساختمان های نوساز از پنجره های یو پی وی سی استفاده میشود. هم چنین خوشبختانه امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc نیز فراهم شده است تا همه ی افراد بتوانند در تمام ساختمان ها از این پنجره ها بهره گیرد. برای تهیه پنجره دوجداره در هشتگرد جدید ، با گروه بازرگانی عبیدی ، در تماس باشید .

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

درباره ی گروه بازرگانی عبیدی

گروه بازرگانی عبیدی طی سالها تجربه در زمینه ی نصب ، تعمیر ، و تهیه درب و پنجره های upvc از بهترین و با کیفیت ترین برند های سازنده ، همواره در خدمت هم میهنان گرامی بوده است .

هم اکنون افتخار داریم تا تجربه خود در زمینه ی شناسایی کیفیت های برتر در این زمینه را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ، و درب و پنجره هایی از سازندگان مطرح را به صورت اورجینال ، فراهم سازیم .

فروش درب و پنجره ها ، انواع پروفیل ها ، یراق آلات ، و هم چنین نصب و تعمیر و سرویس و رگلاژ پنجره ها، از خدمات گروه بازرگانی عبیدی است که در استان های البرز و تهران قابل انجام است.

 

پنجره های دوجداره upvc در هشتگرد جدید

پنجره های دوجداره upvc ، دارای انواع مختلفی از بازشو ها ، و هم چنین طرح های پروفیل و رنگ ها هستند ، که این تنوع سبب افزایش قدرت انتخاب مشتری شده ، و استفاده از آن را برای هر ساختمانی و با هر سلیقه ای ممکن می سازد.

برخی از انواع رایج پنجره های دوجداره upvc :

پنجره دوجداره ثابت :

دارای لنگه ثابت و بدون بازشو است ، و برای فضاهایی که نیاز به ارتباط با بیرون ندارند مناسب است.

پنجره دوجداره تک حالته :

دارای یک حالت بازشو برای درب است ، که بر روی یک محور عمودی  و به صورت 180 درجه انجام می شود.

پنجره دوجداره دوحالته :

این نوع پنجره را دارای لنگه هایی با دو نوع بازشو است ، یکی همانند تک حالته که بر روی محور عمودی باز می شود، و لنگه ی دیگر که روی محور افقی باز و بسته می شود.

پنجره دوجداره فرانسوی :

پنجره دوجداره فرانسوی که دو لنگه نیز نامیده می شود، یکی از انواع رایج پنجره است که دارای دو لنگه است که در مقابل یکدیگر بر روی محور عمودی باز می شوند. در بین آن ها می تواند یک ستون وجود داشته باشد، و یا نداشته باشد.

پنجره دوجداره کشویی :

پنجره های کشویی نیز از انواع پر استفاده هستند، که لنگه ی آن روی یک ریل حرکت می کند. این نوع پنجره ها با عدم اشغال فضا استفاده ی زیادی برای فضاهایی با محدودیت جا دارند.

پنجره دوجداره فولکس واگنی :

پنجره فولکس واگنی نیز نوعی از پنجره های کشویی است، با این تفاوت که لنگه ابتدا به جلو هدایت شده ، و سپس بر روی ریل قرار میگرید . این امر سبب می شود تا این نوع پنجره نسبت به پنجره کشویی معمولی ، عایق بندی بسیار بهتری داشته باشد.

پنجره دوجداره کلنگی :

پنجره های کلنگی یا سایبانی ، روی یک محور افقی باز می شوند. این نوع پنجره ها معمولا در ابعادی محدود ساخته می شوند.

پنجره دوجداره آکاردئونی :

پنجره های آکاردئونی از چند لنگه ساخته شده اند که با باز شدن همانند یک آکاردئون جمع می شوند . در هنگام بسته شدن نیز مجددا روی لنگه ها قرار گرفته و در کنار یکدیگر بسته میشوند. از این نوع پنجره بیشتر در ابعاد بزرگ استفاده می شود.

 

درباره ی شهر جدید هشتگرد

شهر جدید هشتگرد

شهر جدید هشتگرد ، از شهرهای استان البرز است که در نزدیکی هشتگرد قدیم (ساوجبلاغ) قرار دارد . هشتگرد جدید ، از نظر تقسیمات کشوری در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد.

 

تاریخچه هشتگرد جدید

با افزایش جمعیت در شهر های بزرگ و کلان شهر ها ، و عدم پاسخگویی آن ها به جمعیت و مسکن ، سیاست ساخت شهرهای جدید در دستور کار دولت قرار گرفت ، و شهرهای جدیدی چون هشتگرد جدید ساخته شدند.

شهرسازی و معماری شهر جدید هشتگرد ، در سال 1370 به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد واگذار شد.

نام مهستان برای شهر جدید هشتگرد در دوره ی دوم شورای شهر برگزیده شد که البته همچنان در حال سپری کردن مراحل اداری بوده ، و این شهر همچنان با نام هشتگرد جدید شناخته می شود.

 

جمعیت هشتگرد جدید

هشتگرد جدید با داشتن مساحتی معادل چهارهزار و هشتصد هکتار به صورت فعلی (در دست گسترش) ، دارای جمعیتی معادل 42,147 نفر ، طبق سرشماری سال 1395 است .

موقعیت

هشتگرد جدید ، دارای 65 کیلومتر فاصله با تهران ، از اتوبان تهران قزوین است .

این شهر در رشته کوه های البرز قرار گرفته ، و دارای آب و هوایی معتدل و کوهستانی می باشد.

شیب قابل قبول و خاک مناسب جهت ساخت سازه های بلند، یکی از دلایلی است که سبب رشد ساختمان سازی در این منطقه شده است .

دسترسی به این شهر از طریق آزاد راه کرج – قزوین امکان پذیر بوده ، و متروی آن نیز در دست راه اندازی است .

آب و هوای هشتگرد جدید

شهر جدید هشتگرد ، در دامنه ی جنوبی کوه های البرز و شمال کویر مرکزی ایران قرار دارد ، که سبب شده است آب و هوایی مابین کوهستانی و نیم خشک داشته باشد.

از نظر طبقه بندی به طور کلی این شهر در منطقه ای مدیترانه ای واقع است .

ارتفاع آن از سطح دریا 1310 تا 1610 متر است .

زمستان های هشتگرد جدید سرد و تابستان های آن گرم و خشک است .

به دلیل کوهستانی بودن هم چنین دارای باران های کافی در فصول بارندگی است ، و سالانه حدود 300 میلی متر باران را تجربه می کند.

 

با توجه به جدید بودن شهر جدید هشتگرد ، و تازه ساز بودن اکثر ساختمان ها ، استفاده از درب و پنجره های دوجداره در این شهر بسیار رایج است ، و بیشتر طراحان و سازندگان از پنجره های upvc استفاده می کنند.

برای تهیه پنجره دوجداره در هشتگرد جدید با ما در بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟