پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در ماهدشت

پنجره دوجداره در ماهدشت

درب و پنجره دوجداره در ماهدشت

استفاده از درب و پنجره های دوجداره ، یکی از بهترین و موثرترین روش ها در زخیره انرژی و کاهش هزینه هاست.با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در ساخت متریال و ابزار های ساختمانی ، پنجره های upvc نیز جایگزین پنجره های قدیمی چوبی ، آهنی و آلومینیومی شده اند ؛ به طوری که در بیشتر ساختمان های نوساز امروزه از پنجره های upvc دوجداره استفاده می شود. برای خرید درب و پنجره دوجداره در ماهدشت ، و هم چنین یراق آلات و دیگر لوازم مربوطه ، با ما در گروه بازرگانی عبیدی در ارتباط باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

درباره ی ما

گروه بازرگانی عبیدی ، با همت مهندس عبیدی پایه گذاری شده است. این گروه با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تهیه و فروش پروفیل های درب و پنجره upvc ، و یراق آلات و دیگر لوازم جانبی آن ، مفتخر به همکاری با سازندگان و برند های مطرح در این حوزه است .

کیفیت برتر و رضایت دائمی مشتریان ، والاترین هدف ما در این مجموعه است که با تلاش روزافزون در این زمینه ، مفتخر به کسب آن تا به امروز شده ایم .

گروه بازرگانی عبیدی ، پنجره دوجداره در ماهدشت ، سرتاسر استان البرز و استان تهران به فروش رسانده و آماده ارائه ی خدمات به هم میهنان گرامی است .

برای خرید درب و پنجره دوجداره در ماهدشت با ما در ارتباط باشید. 

 

پنجره ی دوجداره upvc چیست؟

متریال upvc نوع نوینی از متریال است که امروزه در بسیاری از صنایع از جمله ساخت انواع درب و پنجره استفاده می شود. Upvc در واقع شبیه به pvc است با این تفاوت که غیرپلاستیکی است و حالتی سخت شده و با استحکام بسیار بیشتر است .

Upvc یا پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی ، با داشتن ویژگی هایی همچون دوام ، وزن سبک ، خاصیت عایق بودن بالا و غیره ، تبدیل به یکی از بهترین متریال ساختمانی برای درب و پنجره ها شده است.

 

مزایای پنجره upvc دوجداره

درب و پنجره های دوجداره ساخته شده از upvc دارای ویژگی هایی هستند که سبب برتری آن نسبت به دیگر انواع پروفیل ها می شود . از جمله :

 

عایق بودن در برابر سرما و گرما

خاصیت عایق بودن در برابر سرما و گرما ، مهم ترین ویژگی و شاید اصلی ترین دلیل برای خرید این نوع درب و پنجره باشد. پایین بودن ضریب هدایت حرارتی ، در کنار استفاده از شیشه های دوجداره سبب می شود تا این پنجره ها در سرما و گرما را به راحتی از خود عبور ندهند. بنابراین در فصول سرد سرمای بیرون بر داخل تاثیر نمی گذارد و گرمای تولید شده درونی نیز به هدر نمی رود. در فصول گرم نیز همین امربه طور معکوس وجود دارد و سرمای داخلی حفظ شده ، و هوای گرم بیرون سبب از بین رفتن سرمای تولید شده برای خنکی هوا نمی شود. این امر سبب می شود تا هزینه های تولید و مصرف انرژی تا حد چشم گیری کاهش یابد .

 

عایق در برابر صوت

آلودگی صوتی یکی از معزلات افراد بخصوص در شهر های بزرگ و ساختمان هایی با سر و صدای زیاد است.

درب و پنجره های دوجداره upvc نه تنها عایق حرارتی هستند ،بلکه عایق صوتی خوبی هم می باشند و از ورود آلودگی صوتی به درون ساختمان جلوگیری می کنند.

حفظ آرامش و جلوگیری از ورود سر و صدا بین اتاق ها و دیگر فضاهای ساختمان دلیل خوبی دیگری برای استفاده از پنجره های دو یا چند جداره upvc است.

 

مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

بسیاری از انواع پنجره ها در شرایط مختلف آب و هوایی دستخوش تغییرات می شوند. سرما و گرمای زیاد ، و یا تغییرات دمایی زیاد در یک منطقه ، می تواند سبب آسیب رسیدن به پروفیل ها شود.

اما از مزیت های پنجره های upvc ، مقاومت آن ها چه در سرما و چه در گرماست.

هم چنین رطوبت  ، خشکی هوا ، باران و یخبندان ، و دیگر عوامل جوی ، قادر به آسیب رساندن به پنجره های upvc نیستند، و این امر سبب می شود تا بتوان در هر شهر و هر منطقه با آب و هوای مختلف ، از درب و پنجره های upvc استفاده کرد.

 

مقاومت در برابر آتش

آتش سوزی از حوادث ناگواری است که سبب بروز خسارت های فراوان جانی و مالی به افراد می شود. از مزیت های درب و پنجره های upvc ، عدم اشتعال ان هاست ، که سبب می شود در صورت بروز آتش سوزی ، شعله ها گسترش نیابند ، و خطر سقوط و تشدید آتش کم شود.

حتی در آتش سوزی های بسیار شدید نیز upvc به آرامی می سوزد تا آتش تشدید نشود.

 

مقاومت در برابر اشعه خورشید

بسیاری از انواع پروفیل ها در برابر اشعه خورشید تغییر حالت و تغییر رنگ می دهند.

پروفیل upvc در صورتی که از کیفیت ساخت بالا برخوردار باشد، در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و تغییری نخواهد کرد.

 

زیبایی و تنوع طرح بالا

مسلما زیبایی در دکوراسیون ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از دیگر مزیت های پنجره های دوجداره امکان انتخاب بین طرح ها و رنگ های متفاوت در آن هاست.

هم چنین انواع بسیار متعددی از بازشو ها برای این پنجره ها وجود دارد که سبب می شود بتوان از آن ها در هر فضا و ابعادی استفاده کرد.

 

دوام و طول عمر

دوام و طول عمر در و پنجره های یو پی وی سی ، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. البته برند و کیفیت ساخت پروفیل ارتباط مستقیم با طول عمر و دوام دارد، و بهتر است از پروفیل هایی با برند های شناخته شده و با کیفیت استفاده کرد تا به مدت طولانی دوام داشته باشند.

 

 

درباره ی ماهدشت

درب و پنجره دوجداره در ماهدشت

ماهدشت ، یکی از شهرهای استان البرز است که در شهرستان کرج قرار داشته ، و دارای جمعیتی معادل 63000 نفر ، طبق سرشماری سال 1390 است .

این شهر در جنوب غربی کرج واقع شده است و از خوش آب و هوا ترین مناطق استان البرز است .

مساحت آن حدود 6116.7 هکتار است .

این شهر با داشتن مساحت های زیادی از زمین های کشاورزی ، یکی از قطب های کشاورزی استان است ، و تامین کننده بسیاری از محصولات کشاورزی منطقه می باشد.

شهر ماهدشت ، با قرار گیری در سر راه ترانزیت تهران ، کرج و اشتهارد ، و داشتن راه به استان های قزوین ، همدان و کرمانشاه و کردستان ، منطقه ی مطلوبی از نظر ارتباطات راهی و حمل و نقلی است.

هم چنین ماهدشت در مجاورت فرودگاه پیام و منطقه ی ویژه اقتصادی پیام قرار دارد.

 

پیشینه

ماهدشت که در ابتدا مردآباد نام داشت ، در زمان حکومت

پهلوی شاهدشت نامیده می شد.

در سال های اخیر با قرارگیری این شهر در استان البزر ، نام آن از مردآباد به ماهدشت تغییر یافت.

 

در بخشی از کتاب حکیم رازی آمده است که :

فرهاد یکم اشکانی تیره ی مردی را در آنجا مستقر نمود…

در دهخدا آمده است که :

مردآباد دهی است از دهستان های بخش کرج که در جلگه ای معتدل قرار دارد.

 

مراکز تفریحی و گردشگری

از اماکن تاریخی که در ماهدشت واقع شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تپه مردآباد : تپه مردآباد یا ماهدشت ، متعلق به هزاره پنجم تا سوم قبل از میلاد بوده و یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی کشور است. این اثر در سال 1377 به عنوان یک اثر ملی ثبت شده است.

قلعه حیدرآباد : از آثار به جای مانده از دوره صفوی و قاجاریه است.

تپه امامزاده قاسم : به جای مانده از سده پنج تا نهم هجزی قمری

تپه های باستانی راشته : مربوط به سده پنج تا نهم هجری قمری در ماهدشت

تپه حیدرآباد : به جای مانده از نیمه نخست قرن نهم هجری.

چشمه ماهدشت : دارای مواد سولفاته سدیک کلرور کلسیک که برای بیماری های پوستی و گوارشی مفید است .

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟