پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در عظیمیه

پنجره دوجداره در عظیمیه

خرید پنجره دوجداره در عظیمیه

پنجره های دوجداره و سه جداره upvc امروزه جایگزین پنجره های قدیمی شده اند و در بیشتر ساختمان ها ، چه مسکونی و چه اداری و تجاری ، از پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده می شود. دلیل آن نیز مزایای بسیار زیاد این پنجره ها چون کاهش مصرف انرژی ، زیبایی و مدرن و مقرون به صرفه بودن این پنجره هاست. برای خرید پروفیل و پنجره دوجداره در عظیمیه ، با ما در بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

بازرگانی عبیدی افتخار دارد تا با سالها تجربه در فروش و ارائه پنجره های دوجداره، و هم چنین یراق آلات و ملزومات پنجره های upvc ، با برند های نامی در این صنعت همکاری داشته ، و در خدمت هم میهنان گرامی باشد.

خدمات ما و فروش پنجره دوجداره در تمامی نقاط استان البرز امکان پذیر بوده و مشتریان گرامی می توانند برای خرید پنجره دوجداره در عظیمیه نیز با ما در تماس باشند.

 

خرید پنجره دوجداره طرح چوب در عظیمیه

پنجره های upvc را می توان در طرح ها و رنگ های مختلفی سفارش داد، تا با دکوراسیون داخلی و خارجی ، مطابق با سلیقه ی مشتری و معماران هم خوانی داشته باشند.

یکی از پرفروش ترین انواع پنجره upvc رنگی ، پنجره دوجداره طرح چوب است ، که زیبایی خاصی داشته و برای بسیاری از ساختمان ها مناسب است.

پروفیل پنجره upvc به طور پیش فرض به رنگ سفید ساخته می شود، که خود با بسیاری از دکوراسیون ها قابل ست کردن است و رنگی کاربردی و رایج است.

اما اگر تمایل داشته باشید پروفیل پنجره شما با رنگ بندی ساختمان و دیگر اِلِمان های ساختمان هارمونی بهتری داشته باشد ، می توانید از پروفیل های رنگی هم استفاده کنید.

طرح چوب در بسیاری از وسایل و متریال ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد، که فضایی گرم و شکیل برای ساختمان فراهم می کند.

پنجره طرح چوب چه کاربردی دارد؟

بسیاری تمایل دارند تا دکوراسیون منزل آن ها با طرح و رنگ بندی خاصی مورد تزئین قرار گرفته باشد. پروفیل و قاب پنجره ها هم از آن دسته متریال ساختمانی اند که بسیار در دید بوده ، و نقش مهمی در دکوراسیون ساختمان دارند.

برای مثال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که رنگ پروفیل پنجره با پارکت ، یا کابینت ها ، یا حتی مبلمان هارمونی داشته باشد.

از سوی دیگر ، پروفیل پنجره از متریالی است که در نمای خارجی و بیرونی ساختمان هم مورد توجه است . بنابراین ، معماران و ساختمان ساز ها نیز تمایل دارند تا طرح نمای ساختمان ، دارای رنگ بندی مورد نظرشان باشد، که در بسیاری از موارد این دکوراسیون چوبی بوده و پنجره دوجداره طرح چوب برای آن ها مناسب است.

(مسلم است که استفاده از پنجره های چوبی به دلیل ایرادات و ضعف های زیاد آن دیگر مورد استفاده نیست و منسوخ شده است، بنابراین ، بهترین گزینه استفاده از پنجره یو پی وی سی طرح چوب است.)

 

همانطور که گفته شد، پنجره طرح چوب می تواند برای نمای خارجی ، یا دکوراسیون داخلی مورد توجه باشد.

پروفیل های upvc طرح چوب دارای انواع مختلفی هستند:

پنجره طرح چوب با روکش بیرونی :

این نوع پنجره طرح چوب ، دارای روکش لمینتی تنها در بخش بیرونی است و در نمای ساختمان دیده می شود.

پنجره طرح چوب با روکش درونی :

این نوع پنجره دارای روکش لمینتی در سمتی از پروفیل است که در داخل قرار میگیرد، و در مواردی که بهره گیری از طرح در نمای داخلی مورد نظر است استفاده می شود. پنجره روکش لمنیت داخلی برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب است.

پنجره دو رو لمینت :

هر دو سمت این نوع پنجره با لمینت طرح چوب روکش شده است، و معمولا پروفیل میانی نیز از نوع پروفیل رنگی مغزفندقی است. هم دکوراسیون داخلی ، و هم نمای خارجی با استفاده از پنجره دو رو لمینت ظاهری شیک و منحصر به فرد دارند، و کیفیت و عایق بندی بالایی هم دارند.

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در عظیمیه

خوشبختانه استفاده از پنجره های دوجداره upvc تنها محدود به ساختمان های نوساز و جدید نمی شود، و حتی می توان در ساختمان هایی که پنجره های آهنی ، آلومینیومی و غیره دارند نیز پنجره دوجداره یو پی وی سی را جایگزین کرد.

بنابراین ، افراد در هر ساختمانی حتی سازه های قدیمی هم می توانند از مزایای فراوان پنجره دوجداره upvc بهره مند شوند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در عظیمیه با توجه به وجود ساختمان های ویلایی ، و یا قدیمی تر رواج بسیاری دارد، و بیشتر ساختمان ها در عظیمیه هم اکنون به جای پنجره های قدیمی دارای پنجره upvc هستند.

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در عظیمیه ، با بازرگانی عبیدی ، ارائه دهنده پروفیل ها و پنجره های upvc با برند های مطرح و کیفیت اصل در تماس باشید.

خدمات رسانی در سریع ترین زمان ممکن.

 

درباره ی عظیمیه

پنجره دوجداره در عظیمیه کرج

عظیمیه که با نام شهرک رسالت هم شناخته می شود، یکی از محله های معروف و بزرگ در شهر کرج است ، که در شمال شرقی این شهر قرار دارد.

عظیمیه به طور کلی محله ای اعیان نشین است و از قسمت های بالاشهر محسوب می شود، و ساختمان های لوکس و مراکز تفریحی و خرید زیادی در آن وجود دارند.

آب و هوای خوب با توجه به قرارگیری در دامنه کوه های البرز ، پارک ها و مراکز تفریحی خوب ، و بافت شهری جدید و ساختمان های مدرن ، سبب شده اند تا عظیمیه یکی از گرانترین محله های شهر باشد.

عظیمیه به عنوان منطقه یک شهرداری کرج انتخاب شده است.

 

جمعیت عظیمیه

بر اساس تخمینی که در سال 1389 زده شد ، جمعیت در عظیمیه 33 هزار نفر بوده است ، که با مهاجرت های زیادی که صورت گرفته هم اکنون جمعیت این منطقه باید بالغ بر 165000 نفر باشد.

اما با توجه به افزایش قیمت بالای ملک و اجاره در سال 99 ، پیش بینی شده که جمعیت این منطقه کاهش یابد و در دیگر مناطق ارزانتر شهر پخش شود.

 

تاریخچه عظیمیه

عظیمیه به دلیل قرارگیری در دامنه های کوه آب و هوایی پاک و خنک دارد ف و چندین چشمه نیز از دیرباز در این منطقه وجود داشته اندف که از رودخانه چالوس سرچشمه گرفته است.

 

مکان های مهم در عظیمیه

از جمله مراکز مهم عظیمیه می توان به مجموعه فرهنگی ورزشی عظیمیه اشاره کرد که دارای زمین فوتبال ، استخرهای پامچال ، دیگر زمین های ورزشی است.

هم چنین رصدخانه ای در تپه های جنوبی آن قرار دارد.

ادارات و سازمان های اصلی و مهم زیادی از شهر ، از جمله شرکت نفت و رادیو البرز نیز در عظیمیه واقع اند.

مناطق بالاتر و کوهپایه ای عظیمیه نیز به عنوان بام کرج شناخته می شود که تفریحگاهی برای عموم است.

 

مراکز خرید عظیمیه

بازار روز و تره بار میخک در میدان مهران

فروشگاه رفاه شعبه عظیمیه در بلوار رسالت و بین میدان اسبی و مهران

بازار روز کاج

هایپرمی  در پل آزادگان

فروشگاه البرز در بلوار استقلال

 

مراکز علمی و فرهنگی عظیمیه

دانشگاه فرهنگ و هنر علمی کاربردی البرز

مرکز جهاد دانشگاهی علمی کاربردی

دانشکده خبر

دانشکده پرستاری و مامایی

دانشکده داروسازی

مرکز خانه کارگر علمی کاربردی

تئاتر شهر

خانه معلم عظیمیه

 

پارک ها و فضای سبز

پارک ایران زمین ، پارک گلستان ، پارک مهران ، پارک شهریار ، پارک مادر و میدان اسبی از فضاهای سبز عظیمیه هستند.

میدان اسبی عظیمیه

قیمت خانه در عظیمیه

محله عظیمیه یکی از گرانترین محله های کرج و استان البرز است، که خانه های نوساز و لوکس زیادی دارد.

برج های نوساز ، پنت هاوس ، خانه های ویلایی و ساختمان های لاکچری زیادی در عظیمیه وجود دارند که قیمت های بالایی هم دارند.

قیمت خانه در عظیمیه در مهرماه 99 تا متری 30 میلیون تومان نیز بوده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟