پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در طالقان

پنجره دوجداره در طالقان

درب و پنجره دوجداره در طالقان

پنجره های دوجداره نوعی از پنجره ها هستند که دارای دو (یا چند) لایه شیشه بوده ، که بین شیشه ها را نیز یک گاز خنثی پر کرده است. پنجره دوجداره upvc نوعی از این پنجره هاست که ساخته شده است متریالی با این نام است. استفاده از این درب و پنجره ها، گسترش زیادی به خصوص در ساختمان های نوساز ، و شهر های پر جمعیت داشته ، و یکی از متریال پر استفاده است . برای تهیه درب و پنجره دوجداره در طالقان ، این شهر زیبا در استان البرز ، با ما در گروه بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

فروش درب و پنجره های دوجداره وین تک

گروه بازرگانی عبیدی ، با همکاری با کمپانی بزرگ وین تک، انواع پروفیل ها، یراق آلات و درب و پنجره های این برند را به فروش می رساند.

گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین ، از سال 1379 با برند تجاری وین تک وارد عرصه ی درب و پنجره ها شد.
کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین ، در مساحتی بالغ بر 110 هزار متر مربع ، در استان آذربایجان شرقی واقع است .

وین تک ، با بهره گیری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بهره وری از مهندسان و متدهای روز دنیا ، مجهزترین کارخانه تولید upvc در کشورمان است ، که ظرفیت اسمی تولید آن به 45 هزار تن در سال می رسد.

وین تک ، پنجره یک

برای تهیه درب و پنجره upvc در طالقان ، با ما در بازرگانی عبیدی تماس بگیرید.

 

پنجره و در دوجداره upvc ویتانوا

ویتا نوا یکی از سازندگان شناخته شده در زمینه ی درب و پنجره های upvc است ، که از سال 1393 شروع به تولید کرده است.

شرکت طلا پروفیل ارس ، که با برند تجاری ویتا نوا شناخته می شود، با داشتن کیفیت بالا ، اخذ استاندارد های خارجی و داخلی ، و ویژگی های برتر خود توانسته یکی از پرفروش ترین ها در این زمینه باشد.

این کارخانجات ، در منطقه ای 5 هزارمتری در منطقه ی آزاد ارس واقع است .

با گذشت تنها یک سال و پیشرفت فوق العاده در تولید ، فضایی با مساحت 4 هزار متر مربعی نیز به این مجموعه اضافه شد ، تا تولید هرچه بیشتر و پیشرفته تری حاصل شود.

استفاده از ماشین آلات به روز و مدرن آلمان و اتریش در خط تولید ، بهره گیری از روش های نوین در تولید، صرف تجربه و وقت در توسعه کیفیت ، از مواردی هستند که سبب شده اند گروه صنعتی طلا پروفیل ارس ، از موفق ترین و پرفروش ترین ها در درب و پنجره های upvc باشند.

برای تهیه درب و پنجره یو پی وی سی در طالقان ، تماس بگیرید.

 

پنجره دوجداره در طالقان

استفاده از درب و پنجره دوجداره در طالقان رواج بسیاری دارد. چراکه این شهر دارای آب و هوایی نسبتا سرد و ییلاقی است ، بنابراین ، استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان ها می تواند نقش چشم گیری در کاهش مصرف انرژی برای تولید گرما ، و به هدر رفتن انرژی داشته باشد.

هم چنین پروفیل های upvc ، به خوبی در برابر سرما ، تغییرات دمایی و یخبندان مقاوم اند ، بنابراین استفاده از پروفیل های یو پی وی سی ،می تواند بسیار به صرفه تر از دیگر انواع پنجره باشد.

 

درباره ی طالقان

طالقان مرکز شهرستان طالقان ، در استان البرز است ، که منطقه ای ییلاقی بوده ، و در فاصله ی 120 کیلومتری از شمال غربی تهران قرار گرفته است.

طالقان ، به دلیل قرار گرفتن در رشته که های البرز ، دارای آب و هوایی کوهستانی و نسبتا سرد است ، که به همین دلیل تبدیل به منطقه ای مناسب برای ییلاق فصلی است .

به طوری که در تابستان جمعیت ساکن در این شهر به بیش از 12 هزار نفر می رسد، اما در زمستان جمعیت ثابت حدود 5 هزار نفر است .

بر اساس سرشماری ای که در سال 1390 انجام شد ، جمعیت ثابت این شهر 27 هزار نفر ثبت شده است.

 

تاریخچه

شهر طالقان ، از به هم پیوستن محله هایی به نام های شهرک ، کولج ، پردسر و گلینک تشکیل شده سات .

مرکز بخش طالقان در ابتدا روستای کولج بود ، که بعده ها به شهرک انتقال یافت.

 

در دهخدا آمده است که ریشه ی نام طالقان ، تالکان است ، که معرب این کلمه بوده است . در دهخدا آمده است که  تالکان و تلکان دو ولایت هستند که یکی در خراسان و دیگری در حوالی قزوین واقع اند، که تلک سنگی سفید و براق است که معرب آن طلق بوده ، و بنابراین طالقان نیز معرب تالکان می باشد.

 

زبان

گویش مردم طالقان مازندرانی و تاتی است.

روستاهایی که بین جوستان و کوه های کندوان واقع شده اند، به لهجه ی مازندرانی صحبت کرده ، و جوستان به سمت باختر ، تات زبان هستند.

 

جاذبه های گردشگری طالقان

در طالقان قلعه ها ،امامزاده ها ، مقابر و حمام و آسیاب های آبی بسیاری وجود دارد، که البته بسیاری از آن ها در اثر آسیب های طبیعی از بین رفته اند.

بقعه شیخ حسین الهی ، معروف به جد بزرگوار در روستای دیزان ، ارژنگ قلعه در میتاوند، قلعه منصور و قلعه کیقباد ، قلعه دختر ، قلعه پراچان ، قلعه فالیس ، از جمله آثار معروف طالقان اند.

از آثار بسیار دیگر برخی را نام میبریم :

امامزاده ابراهیم

امامزاده هارون در جوستان

روستاهای سیدآباد

منزل آیت الله طالقانی

یادمان درویش عبدالمجید طالقانی

 

هم چنین یخچال ها و آبشار های طبیعی زیادی نیز در طالقان وجود دارند .

مرتفع ترین آبشار آن آبشار طالقان در روستای بزج است ، که به نام شل بن هم شناخته می شود.

یخچال طبیعی نیز در روستای خودکاوند، در اسپی سنگ واقع شده است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟