پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در دماوند

پنجره دوجداره در دماوند

پنجره دوجداره در دماوند

پنجره دو جداره یکی از دستاوردهای دنیای مدرنیته است،تا در برابر عوامل طبیعی برای حفظ سلامتی انسان ها استفاده شود.

در گذشته،به دلیل استفاده از پنجره های چوبی اهمیت زیادی به سلامتی انسانها داده نمیشد چون با نفوذ گرد و غبار و صدا سلامتی بشر رو تحت تأثیر قرار میداد و از طرفی با ریزش باران و برف،پنجره های چوبی طول عمر زیادی نداشتند.

امروزه،پنجره دو جداره را میتوان به دو بخش آلومینیومی و UPVC تقسیم کرد که کاربرد اصلی آنها عایق بودن در برابر حرارت و آلودگی صوتی است.

پنجره دوجداره ثابت ترکیبی

پنجره دو جداره در طرحها و نقش های مختلفی وجود داردکه با توجه به نمای ساختمان و فضای مورد نظر طراحی و ساخته میشود.

در گذشته،پنجره یک دستاورد اجمالی برای زندگی کردن بود اما امروزه به معماری،هنر و دانش خاصی برای طراحی پنجره  نیازمند است.

پنجره های دو جداره کاربرد های متعددی دارند از جمله به حداقل رساندن مصرف انرژی خانگی،عایق بندی کامل،نمای مدرن و زیبا و تنوع بازشوها که باعث گستردگی در بهره برداری ار آنها شده است تا طراحان،معماران و ساختمان سازان زیادی این نوع پنجره ها را جایگزین مناسبی برای پنجره های قدیمی بدانند.

درب و پنجره های دو جداره UPVC با برندهای متنوعی در بازار موجود است اما متأسفانه در مقابل انواع بی کیفیت آنها هم به وفور در بازار به چشم می خورد.

از آنجایی که پنجره دو جداره،ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت پروفیل و یراق آلات آن دارد،پس بهتر است از پنجره هایی که دارای برندهای با کیفیت هستند،تهیه شود تا خریدار متحمل هزینه های هنگفتی ( زیادی ) نشوند.برای خرید درب و پنجره دوجداره در دماوند تهران ، با ما در بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

0912090954

09120909548

 

انواع رایج پنجره های دو جداره

امروزه تهیه انواع پنجره های دو جداره UPVC با اشکال و بازشوهای مختلف آسان شده است،چند نمونه از آنها با بازشوهای متفاوت عبارتند از :

پنجره دو جداره ثابت :

این نوع پنجره فاقد بازشو است و برای فضاهایی که امکان دسترسی به محیط بیرون از منزل وجود ندارد و نورگیر باشد،کاملأ مساعد است. از مزیت های بالقوه آن میتوان به قیمت مناسب،دوام و سادگی،و دید خوب آن اشاره کرد.

پنجره دو جداره تک حالته :

پنجره های UPVC تک حالته شامل یک لنگه ی بازشو است که با کمک یک دستگیره،قابلیت انعطاف پذیری روی محور افقی رو دارند.از معیارهای عالی آن می توان به قیمت مناسب،بازشوی ساده با حداقل یراق آلات و در کل به حفظ و تعمیرات سریع و آسان آن اشاره کرد.

پنجره دوجداره دو حالته :

این پنجره ها به طور همزمان،علاوه بر بازشویی روی محور افقی ( همانند پنجره تک حالته ) قابلیت و انعطاف باز شدن روی محور عمودی را نیز دارد که البته با زاویه کمتر.از معیارهای آن می توان به عایق بندی بالا ( حتی بیشتر از نوع تک حالته ) جلوه زیبا و بهره برداری بیشتر آنها نام برد.

پنجره دوجداره کشویی :

این پنجره ها شامل یک پروفیل ریلی می باشند که پروفیل لنگه روی آن قرار گرفته و با کمک از یک غلطک روی آن حرکت می کنند.از مزایای پنجره دو جداره ریلی یا کشویی،نیاز به فضای کمتر برای باز شدن،باز شدن راحت و طراحی پیشرفته و زیبای آن است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی :

تفاوت عمده پنجره دو جداره فولکس واگنی که نوع دیگری از پنجره های کشویی شناخته میشود این است که برای باز شدن،لنگه باید کمی جلوتر رفته و روی ریل قرار گیرد و باز و بسته شود.ویژگی متمایز آن،عایق بندی کامل است که در پنجره کشویی یا ریلی ساده وجود ندارد.

پنجره دو جداره آکاردئونی :

این درب وپنجره ها شامل چندین لنگه می باشند که با بازشدن جمع شده و کنار یکدیگر قرار می گیرند.دید بسیار خوب،بازشو بدون گرفتن فضای اضافه و نمایی مدرن از ویژگی های خاص پنجره دو جداره آکاردئونی است.

پنجره دوجداره کلنگی :

پنجره کلنگی که نام دیگر آن سایبانی است،بازشویی روی محور عمودی دارد و با زاویه ی کمتر باز می شود.بیشترین کارایی آنها در فضا و محیط های محدود مانند سرویس های بهداشتی است.از ویژگی های آنها می توان به عایق بندی بالا،ظاهری پیشرفته و باز شدن راحت اشاره کرد.

تعویض پنجره دوجداره در دماوند :

امروزه، بیشتر مردم حتی در ساختمان و آپارتمان های قدیمی،با توجه به کیفیت های پنجره های دو جداره،تمایل بیشتری به استفاده از این نوع پنجره ها از خود نشان می دهند.

خوشبختانه،در بیشتر مواقع و اماکن،امکان تعویض بدون تخریب پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره فراهم شده است.چیزی که حائز اهمیت است،به کارگیری افراد ماهر و تکنسین هایی است که قادر به نصب پنجره دو جداره با بیشترین کارایی باشند.

 

درباره ی شهر دماوند

شهر دماوند،یکی از شهرستان هایی است که در ناحیه شمال خاوری استان تهران قرار دارد.این منطقه در دامنه های زیبای کوهستان دماوند واقع شده که دارای طبیعت فوق العاده ای است.رودخانه ها،باغ ها،کشت زارها،چشمه های متعدد آب گرم و معدنی و دریاچه های کوچک و بزرگ دایمی و فصلی با آب شیرین شامل این طبیعت بی نظیر و فوق العاده ی خدادادی می شوند و جلوه های زیبایی به طبیعت ایران بخشیده است.

اماکن دیدنی شهر دماوند :

یکی از معروف ترین بنای تاریخی ناحیه دماوند برج و مقبره شبلی است که مربوط به دوره قرن 5 هجری قمری می باشد و از دیگر آثار تاریخی شهرستان دماوند قلعه باستانی گل خندان که مربوط به دوره ساسانی است.دماوند در متون قدیمی به نام های زیادی از جمله دنباوند نامیده شده و دلیل آن به خاطر دما و گرمایی بوده که همیشه از ازنوک کوه خارج می شده است.دماوند دربردارنده ی آثاری از دوره های ساسانی و به خصوص سلجوقیان است.

صنعت شهر دماوند :

صنایع دستی،صنایع ماشینی و کارگاه ها جزو صنایع این شهرستان محسوب می شوند.کارگاه های متعدد از قبیل :درب و پنجره سازی،تراش کاری،مبل سازی،آهنگری و نجاری نیز در شهر دماوند وجود دارد.معادن این شهرستان نیز عبارتند از :

  • معدن کائولون کریتون
  • خاک صنعتی کور
  • معدن سیلیس مبارک آباد
  • کوارتزیت مشاء
  • سنگ ساختمانی اوزون
  • ماسه ریخته گری و سیلیس سرانزای
  •  سنگ گچ لومان زیارت
  •  سنگ آهک سرهار

موقعیت شهر دماوند :

شهرستان دماوند از شمال به شهرستان های قائم شهر، بابل و آمل، از جنوب به شهرستان گرمسار،از جنوب باختری به شهرستان ورامین،از خاور به شهرستان سمنان و از باختر به شهرستان شمیرانات محدود می شود.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟