پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در تهران

پنجره دوجداره در تهران

پنجره دوجداره upvc در استان تهران

امروزه استفاده از پنجره های دوجداره upvc ، با مزایایی که دارند بسیار گسترده شده است. به طوری که بیشتر طراحان و معماران در ساخت ساختمان های جدید، از ابتدا به سراغ این درب و پنجره ها می روند. برای خرید پنجره دوجداره در تهران، با بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

پنجره دوجداره تهران، همواره دارای بهترین نوع پنجره کشور بوده و هست؛ که به سایر استان ها و شهرهای دیگر ایران عرضه می نماید. از گذشته تا امروز، انسان ‌ها همواره خواهان زندگی در محیطی امن بوده‌اند. یکی از بهترین راه‌های افزایش امنیت تمامی خانه ها و دفترهای اداری، استفاده کردن از درب و پنجره دوجداره تهران می باشد. با استفاده از پنجره دوجداره ضد سرقت، محیطی بسیار آرام و امن را برای خانه و همچنین محل کار خود فراهم سازید.

درباره ی ما

گروه بازرگانی عبیدی با سالها تجربه در زمینه فراهم آوری، نصب و اجرای درب و پنجره های دوجداره و همکاری با سازندگان نامی همانند وین تک و ویتا نوا، در خدمت همشهریان محترم در سرتاسر استان تهران و البزر می باشد.

از افتخارات ما رضایت مشتریان از خدمات نصب، تعمیر و تعویض در طی سال ها خدمت بوده است .

تیم بازرگانی عبیدی متشکل از تکنسین های ماهر و کارشناسان خبره بوده  که حمل و نقل و نصب و تعویض پنجره ها را به استانداردترین شیوه انجام می دهند. همچنین بازرگانی عبیدی محصولات اصل از سازندگان برتر را با کیفیت تضمینی ارائه میدهد.

برای خرید انواع درب و پنجره، انواع پروفیل ها و یراق آلات به صورت عمده و … با ما در ارتباط باشید.

مزایای پنجره دوجداره تهران

مزایای پنجره دوجداره تهران بسیار جذاب و زیاد است. از این رو برای بررسی جامع آن در ادامه همراه ما باشید.

• امنیت بالا

در حالت کلی امنیت پنجره دوجداره تهران بسیار بالا است. چرا که عملاً شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد.

• عایق حرارتی

در واقع همان طور که گفتیم، گاز آرگون فضای بین شیشه‌ ها را پر می‌کند. این گاز می‌تواند مانند یک نوع عایق حرارتی در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان عمل کند. جالب است بدانید این گاز در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. از این رو با نصب پنجره دوجداره تهران از هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنید. همچنین با نصب آن، هزینه‌ های مربوط به انرژی را کاهش دهید.

• جلوگیری از آلودگی صوتی

این پنجره دوجداره تهران علاوه بر اینکه عایق حرارتی است، از آلودگی‌ های صوتی نیز جلوگیری می‌کند. در حالت کلی دو یا چند جداره شیشه ای که در این پنجره ‌ها به کار رفته، می‌تواند میزان صدا را کاهش دهد. از این رو کسانی که در ساختمان‌ های شلوغ و یا کوچه‌های شلوغ زندگی می‌کنند، اغلب انتخاب شان پنجره دوجداره است.

• تمیزی آسان

یک نکته بسیار جالب در مورد پنجره دوجداره تهران این است که این پنجره نیازی به رنگ آمیزی ندارد. همچنین تمیز کردن آن بسیار ساده و راحت است. در واقع فکر می‌کنید چرا باید تمیز کردن این پنجره راحت باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که گرد و غبار به راحتی در آن‌ها نفوذ نمی‌کند. همچنین این پنجره‌ ها در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند. همین موضوع موجب می شود تا با یک دستمال نمدار به راحتی آن را تمیز کرد.
• ندادن تغییر شکل
این پنجره ‌ها بسیار در برابر شرایط آب و هوایی ناپایدار مقاوم هستند. از این رو به هیچ وجه بر اثر تغییرات آب و هوایی، تغییر شکل نمی‌دهند.

• آب بندی منحصر به فرد

پنجره دوجداره تهران به صورت کامل آب بندی شده است. از این رو نفوذ آب به داخل آن ممکن پذیر نیست. همین موضوع موجب می‌شود تا در هنگام بارندگی ‌های شدید، آب باران و گرد و غبار به آن داخل منزل نفوذ نکند.

• مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش

پنجره دوجداره تهران در برابر تابش اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم است. از این رو به راحتی مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می‌شود. همچنین می‌تواند اثرات مخرب این اشعه را خنثی کند.

• طول عمر بالا

درست است که قیمت پنجره دوجداره تهران کمی گران است. اما باور کنید که قطعاً برای شما بسیار صرفه اقتصادی دارد. چرا که شما یک بار هزینه می‌کنید و تا سالیان سال احتیاجی به تعویض پنجره ندارید. این محصول حتی قابلیت استفاده مجدد پس از عملیات تخریب و نوسازی را دارد.

• غیر قابل اشتعال

یکی دیگر از مزیت‌ های جذاب پنجره دوجداره تهران، غیرقابل اشتعال بودن آن است. همچنین علاوه بر این مزیت، بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها و بازها و مواد شیمیایی است.

ویژگی پنجره دوجداره تهران

پنجره دوجداره تهران دارای ویژگی و مزایای بسیاری است. ابتدا در این مقاله به بررسی ویژگی‌ ها و در ادامه به بررسی مزایای آن می‌پردازیم.

  • ساخته شده از یو پی وی سی

پنجره دوجداره از شیشه‌های دو جداره با فریم UPVC تولید می‌شود. در واقع یو پی وی سی به نوعی جایگزین آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت پنجره دوجداره تهران می‌باشد.

  • وزن بسیار سبک

یکی از ویژگی ‌های بارز پنجره دوجداره، وزن بسیار سبک است. این پنجره در مقایسه با پنجره‌ های معمولی وزنی بسیار سبک ‌تر دارد.

  • مقاومت بسیار بالا

از دیگر ویژگی ‌های پنجره دوجداره تهران ، داشتن مقاومت بسیار بالا است. چرا که این پنجره در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری مقاومت بالایی دارد.

خرید پنجره دوجداره در تهران

حتماً در خرید پنجره دوجداره تهران به نکات زیر توجه نمایید؛ اما شاید شما فکر کنید که این موضوع (مزایا) هیچ ربطی به معرفی لیست بهترین بورس پنجره دوجداره تهران ندارد؛ اما اصلاً اینگونه نیست. زیرا تا ندانید که چرا باید به سراغ تعویض پنجره های قدیمی خانه خود با دوجداره بروید و با ویژگی هایش آشنا نباشید، نمی توانید انتخاب درست و خوبی را برای پنجره های خانه خود داشته باشید. شهر تهران یکی از شلوغ ترین و پرترافیک ترین شهرهای ایران و جهان است و آلودگی صوتی و آلودگی هوا و گران بودن هزینه های انرژی (برای گرمایش و سرمایش ساختمان) در تمامی نقاط تهران کاملاً مشخص است. به همین دلیل خرید پنجره دوجداره در تهران از دیگر مناطق کشورمان بیشتر بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره در تهران

این نوع پنجره‌ ها به دلیل ویژگی‌ های عایق حرارتی و صوتی بَرتَرشان، انتخاب بسیار محبوب و خوبی در بین خانه‌ها و آپارتمان‌ها به شمار می ‌آیند. با این حساب، خرید یک پنجره دوجداره در تهران نیازمند دقت و توجه زیاد به نکات کلیدی است.
اولین نکته در خرید این نوع پنجره ها، جنس و کیفیت پنجره‌ها است. در انتخاب جنس پنجره های دوجداره تهران، بهتر است از آلومینیوم استفاده کنید که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل زیست‌ محیطی همچون حرارت و رطوبت هستند.
اندازه و ابعاد پنجره نیز نکته مهم دیگری است که در خرید پنجره باید حتماً به آن توجه کنید. اندازه پنجره باید به نحوی باشد که کاملاً مناسب فضای مورد نظر شما باشد و با طرح و شکل کلیِ منزل شما همخوانی داشته باشد. همچنین اندازه مناسب و دقیق پنجره می ‌تواند تأثیر بسیار مهمی در تهویه منزل و نوردهی داشته باشد. پنجره‌ های بزرگ ‌تر قطعاً نور بیشتری را وارد منزل کرده و فضای خانه را نیز روشن‌تر می کنند.
برای استفاده بهینه از پنجره دوجداره، نصب کاملاً صحیح و کارآمد آنها از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. به همین دلیل، معمولاً بهتر است نصب پنجره‌ها را به تیم‌های کارآزموده و مجرب بسپارید. در طول نصب پنجره ها، به عایق ‌بندی مناسب و جلوگیری از نشت آب و هوا توجه داشته باشید. همچنین، بعد از نصب پنجره ها، به دقت درباره نگهداری و تعمیرات دوره‌ای پنجره‌ها اطلاعات مفید کسب کنید.
برای آگاهی بیشتر درباره این پنجره ها، با شماره تماس های درج شده در سایت ما به نشانی www.smabidy.com تماس حاصل فرمایید.

انواع پنجره دوجداره upvc

از مزایای پنجره های upvc ، تنوع بالای آن ها در نوع بازشو و هم چنین طرح و فرم پروفیل ها است. برخی از رایج ترین انواع پنجره های دوجداره عبارتند از :

پنجره دوجداره ثابت

این نوع پنجره ساده ترین حالت ممکن برای پنجره هاست که بدون بازشو بوده و فاقد دستگیره و یراق آلات خاصی است.

این پنجره ها برای فضاهایی کاربرد دارند که نیاز به باز و بسته شدن پنجره و ارتباط با فضای بیرون نبوده و تنها به عنوان نورگیر و ویو کاربری دارند.

از مزایای این پنجره ها عایق بندی بالا، قیمت مناسب و قابلیت اجرا در ابعاد بزرگ است.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره تک حالته

پنجره های تک حالته نیز یکی از حالت های ساده پنجره upvc هستند. به این صورت که باز و بسته شدن آن ها روی یک محور عمودی و به صورت 180 درجه است . بازشدن این نوع پنجره نسبت به انواع دیگر بازشو ها دارای مکانیسم ساده تری است. بنابراین دارای یراق آلات ساده تر و کمتر، هزینه ی پایین تر و روش باز و بسته کردن ساده تری هستند.

پنجره دوجداره دوحالته

این نوع پنجره دو حالت باز و بسته شدن را فراهم می کند. مکانیسم آن همانند پنجره تک حالته است. یکی از لنگه ها روی محور عمودی باز و بسته می شود و لنگه ی دیگر در محور افقی. بنابراین دو حالت باز و بسته شدن را برای پنجره داریم.

استفاده از این پنجره برای فضاهایی با نیاز به چرخه ی هوایی بالا مناسب است و در همه ی ساختمان ها قابل نصب است.

از مزایای آن می توان به تنوع در باز شدن و فرم و طراحی مدرن و زیبا اشاره کرد.

پنجره دوجداره دولنگه بازشو (فرانسوی)

این نوع پنجره نیز شبیه به نوع تک حالته است با این تفاوت که دو لنگه روی محور عمودی در مقابل یکدیگر قرار گرفته و باز و بسته می شوند.

بین لنگه ها نیز بسته به سلیقه مشتری می تواند یک ستون وجود داشته باشد یا نباشد.

از مزایای آن می توان به زیبایی، دید خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد .

پنجره دوجداره کشویی

پنجره های دوجداره upvc کشویی یکی از رایج ترین انواع پنجره ها هستند، چرا که با نحوه ی باز و بسته شدن بر روی یک ریل و اشغال نکردن فضا طرفداران بسیاری دارند. وجود ریل و باز و بسته شدن آسان، عدم اشغال فضا و تنوع مدل ها از مزایای این نوع پنجره است جزو پر کاربردترین نوع پنجره دوجداره در تهران می باشد.

البته عایق بندی پنجره های کشویی کمی کمتر از دیگر انواع بازشو است و بهتر است عایق بندی به وسیله ی فوم ها و درزگر ها به درستی انجام شود.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی در واقع نوعی از پنجره های کشویی است و همانند آن ها با کشیده شدن بر روی یک ریل باز و بسته می شود. با این تفاوت که برای باز شدن لنگه کمی به سمت جلو رفته و سپس روی ریل قرار می گیرد و حرکت می کند. برای بسته شدن نیز مجددا لنگه به سمت ریل کشیده شده و حرکت می کند. استفاده از این متد سبب شده است که نقصی که در پنجره های کشویی ساده شاهد آن بودیم رفع شود. یعنی عایق بندی به صورت کامل انجام می شود.

از مزایای این نوع پنجره دوجداره می توان به عایق بندی کامل، بازشو راحت و عدم اشغال فضا اشاره کرد.

باید توجه داشت که یراق الات این نوع پنجره پیچیده تر هستند و باید حتما از برند های معروف و دارای کیفیت تهیه شوند.

پنجره دوجداره کلنگی یا سایبانی

این نوع پنجره ها بیشترین استفاده را در سرویس های بهداشتی دارند. اما به طور کلی برای هر فضایی قابل اجرا اند. بازشدن آن ها روی یک محور افقی بالایی یا پایینی (بسته به نوع لنگه) و با زاویه 30 درجه انجام می شود.

از مزایای این مدل پنجره عدم اشغال فضا و باز و بسته شدن راحت است.

پنجره دوجداره آکاردئونی

یکی از انواع محبوب بخصوص برای ویلا ها و فضاهای بزرگ است که باز و بسته شدن آن همانند عملکرد یک آکاردئون می باشد. بدین صورت که برای باز شدن، لنگه ها روی یک محور جمع می شوند و برای بسته شدن نیز در کنار یکدیگر روی محور افقی قرار میگیرند.

از مزایای این پنجره ها می توان به عدم اشغال فضا، باز و بسته شدن راحت، امکان اجرا در ابعاد بزرگ و عایق بندی خوب اشاره کرد.

برای تهیه هر یک از انواع پنجره دوجداره تهران، و انواع پروفیل ها و یراق آلات آن و استعلام قیمت پنجره با ما تماس بگیرید.

درباره ی استان تهران

استان تهران که مرکز آن شهر تهران است، پرجمعیت ترین و از مهم ترین استان های کشور است.

استان تهران از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از شرق به استان سمنان و از غرب به استان البزر محدود شده است.

طبق سرشماری ای که در سال 1395 انجام گرفت، جمعیت استان تهران بالغ بر 13,267,637 نفر بوده است.

شهرستان های استان تهران

  • شهرستان تهران
  • شهرستان اسلامشهر
  • شهرستان پاکدشت
  • شهرستان بهارستان
  • شهرستان پیشوا
  • شهرستان ری
  • شهرستان رباط کریم
  • شهرستان دماوند
  • شهرستان پردیس
  • شهرستان شمیرانات
  • شهرستان قدس
  • شهرستان قرچک
  • شهرستان شهریار
  • شهرستان فیروزکوه
  • شهرستان ملارد
  • شهرستان ورامین

جغرافیای استان تهران

این استان با قرار گرفتن در دامنه ی جنوبی رشته کوه های البزر مرکزی، دارای ناهمواری هایی در سه دسته است:

  • بخش های واقع در کوه های البزر در شمال تهران
  • بخش های مرکزی و کوهپایه ای جنوبی البزر
  • دشت های استان تهران

آب و هوا

استان تهران به طور کلی دارای آب و هوای معتدل و گرم است که تابستان هایی گرم و زمستان های معتدل دارد.

سه عاملی که بر آب و هوای این استان تاثیر گذار هستند رشته کوه های البرز در شمال استان، بادهای باران زای غربی و دشت کویر در جنوب استان است.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره تهران

عوامل بسیار متعددی در قیمت پنجره دوجداره تهران تأثیرگذار هستند. از این رو در ادامه به صورت جامع و کامل به بررسی این عوامل می‌ پردازیم.

  • سایز و ابعاد پنجره دوجداره

هر میزان که سایز و تعداد پنجره‌ ها بزرگ‌ تر باشد، قطعاً قیمت پنجره دوجداره تهران بالا تر می‌رود. البته اگر شما پیمانکار باشید و در حال ساخت یک ساختمان چند طبقه، بهتر است به صورت عمده خرید کنید. از این رو می ‌توانید با خرید عمده پنجره دوجداره، در فاکتور نهایی خود تخفیف بگیرید.

  • قاب پنجره دوجداره

به طور کلی قاب پنجره دوجداره از متریال‌ هایی نظیر چوب، آلومینیوم و پی وی سی تولید می‌شود. در میان این قاب ‌ها، UPVC ارزان ‌ترین و رایج‌ ترین قاب است. البته این قاب مقاومت لازم در برابر شرایط آب و هوایی را دارا می‌ باشد.

  • مدل پنجره دوجداره

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره تهران، نوع مدل آن است. هر میزان که عملکرد پنجره دوجداره خاص ‌تر و طراحی آن شیک ‌تر باشد، قطعاً قیمت آن بالاتر می ‌رود. طراحان منزل همواره از پنجره‌ هایی با طرح خاص برای طراحی منازل بهره می ‌گیرند. از این رو این پنجره‌ ها به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و قیمت آن ها بالاتر از مدل‌های پیش ساخته می‌شود.

  • هزینه نصب پنجره دوجداره

همه ما می‌دانیم که هزینه نصب پنجره دوجداره به صورت جدا گانه باید پرداخت شود. این هزینه در میان شرکت‌ های تولید کننده ممکن است متفاوت باشد. از این رو تعرفه خاصی را نمی ‌توان برای آن در نظر گرفت.

  • نوع جنس پنجره دوجداره

پنجره دوجداره تهران از نظر نوع جنس و متریال استفاده شده، کیفیت‌های متفاوتی دارد. هر میزان که کیفیت یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره بالا تر برود، قطعاً قیمت نهایی پنجره دوجداره بیشتر می‌شود.

  • برند پنجره دوجداره

یکی دیگر از مهم ‌ترین دلایل قیمت گذاری برای پنجره دوجداره تهران، موضوع برند آن است. در کشور ایران همواره چندین برند بسیار شناخته شده وجود دارند. این برند ها پس از سالیان سال همواره روی بورس هستند. چرا که علاوه بر حفظ کیفیت، همواره در حال ارتقای خدمات خود هستند. توجه داشته باشید که خرید از برند های معروف گرچه برای بسیاری از مردم مقدور نیست و بسیاری نیز می گویند گران است. اما قطعاً ارزش خرید دارد. زمانی که شما یک برند فیک را با قیمت پایین می خرید، مجبورید یکی دو سال دیگر آن را تعویض کنید. چرا که پنجره یا می‌شکند و یا عملاً کاربردی ندارد.

توصیه‌های ایمنی در خصوص استفاده از پنجره دوجداره تهران

به طور کلی توصیه‌های ایمنی در خصوص پنجره دوجداره یو پی وی سی به شرح زیر است.
• به هیچ وجه به قسمت به باز شو پنجره وزن اضافی آویزان نکنید.
• توجه داشته باشید که نباید بین باز شو و چهارچوب جسم خارجی قرار بگیرید. زیرا در این صورت قسمت بازشو پنجره دوجداره تهران دچار لطمه می‌شود. همین موضوع می‌تواند در کوتاه‌ تر شدن طول عمر پنجره مؤثر باشد.
• گاهی ممکن است باد به شدت در حال وزیدن باشد. در این صورت نباید پنجره را در حالت باز (تک حالته) رها نکنید. زیرا باد می تواند فشار زیادی را بر قسمت لولا های پنجره وارد کند. در این صورت پنجره از قسمت لولا به ‌شدت آسیب می بیند.
• توجه داشته باشید که باید با ملایمت با پنجره دوجداره برخورد کنید. به طوری که اجازه باز شدن ناگهانی پنجره و با فشار زیاد در جهت لولاها را ندهید.

کلام پایانی
در این مقاله از سایت ویتانوا به بررسی پنجره دوجداره تهران پرداختیم. همچنین نکاتی را در خصوص ویژگی‌ ها، مزایا و معایب آن برای شما عزیزان بازگو کردیم. پنجره دوجداره تهران سالیان سال است که در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شده است. چرا که این پنجره بر خلاف دیگر عاق گرما و سر و صدا است. افرادی که در کوچه و خیابان‌های شلوغ زندگی می‌کنند، همواره از پنجره دوجداره تهران استفاده می‌کنند. اگر در شهر تهران هستید، می‌توانید پنجره دوجداره را از سایت ویتانوا خریداری کنید. کافی است برای این کار به سایت ویتانوا سر زده و محصولات سایت را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای ارتباط سریع‌ تر با مشاورین ما در تماس باشید.

سوالات متدوال پنجره دوجداره تهران

به دلیل شلوغی تهران و وجود آلودگی صوتی این شهر و همچنین برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ، استفاده از پنجره دوجداره تهران توصیه می شود.

فاصله کارخانه و مسافت طی شده از کارخانه تا محل نصب از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره تهران می باشد.
جنس ، ابعاد ، نوع پنجره و … نیز تاثیر گذار هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟