پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در اندیشه

انواع پنجره دوجداره upvc در اندیشه

پنجره های دوجداره و سه جداره upvc با داشتن عایق بندی بسیار بالا، کیفیت و دوام بالا، و مدل های متنوع و زیبا، از بهترین انواع پنجره هستند که ضمن مزایای زیادی که دارند دارای قیمت مناسبی هم هستند، از این رو استفاده از آن ها هر روزه و در تمام شهرها رو به افزایش است. استفاده از پنجره دوجداره در اندیشه ، این شهر مدرن و نسبتا جدید نیز با وجود ساختمان سازی های زیاد و نوساز، بسیار گسترش یافته است. در بیشتر خانه های نوساز از پنجره های دوجداره upvc استفاده می شود.

چرا پنجره دوجداره upvc ؟

عایق بندی بالا

با گسترش روزافزون شهرها و افزایش جمعیت در شهر ها و شهرک ها، نیاز به داشتن درب و پنجره هایی با تکنولوژی بالاتر ، که عایق بندی خوبی داشته باشند نیز افزایش یافته است. دلیل آن نیز این است که ترافیک و شلوغی شهر ها و تراکم بالای جمعیت ، و ساخت و ساز مجاور ساختمان ها نسبت به یکدیگر، موجب آلودگی صوتی می شود، که باید با استفاده از عایق بندی رفع شود.

هم چنین با بیشتر شدن اهمیت مصرف انرژی، چه از نظر هزینه ای و چه از نظر محیط زیستی به صرفه است که عایق بندی حرارتی بیشتری وجود داشته باشد ، تا نیاز به مصرف انرژی نیز کاهش یابد.

دو مشخصه اصلی برای پنجره های دوجداره upvc نیز عایق بندی حرارتی و صوتی بالا است، که سبب می شود هم در شهر های شلوغ و پرجمعیت با آلودگی صوتی فراوان، و هم در مناطقی با آب و هوای سرد و گرم، ایده آل باشد.

از دیگر مزایای پنجره های دوجداره که موجب محبوبیت و ایده آل بودن آن می شود:

سازگار با محیط زیست است

برای ساخت پروفیل های upvc از هیچ ماده شیمیایی سمی و مضری استفاده نمی شود، بنابراین این مواد چه به هنگام ساخت و چه پس از دور ریز شدن و تجزیه شدن، مواد سمی در طبیعت آزاد نمی سازند.

هم چنین عایق بندی بالا و کمک به کاهش مصرف انرژی نیز سبب می شود تا از منابع سوختی کمتری برای گرمایش و سرمایش استفاده شود، که خود کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست می کند.

 

مقاوم در برابر عوامل جوی و محیطی

پروفیل های upvc نسبت به دیگر انواع چوبی، آهنی و آلومینیومی مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی و محیطی دارند. این پروفیل ها زنگ نمی زنند، ضد آب و ضد رطوبت هستند، در برابر گرما و سرمای شدید مقاوم اند، و در برابر اشعه UV هم مقاوم بوده و تغییر نمی کنند. بنابراین برای هر محیطی با هر آب و هوا و شرایطی مناسب اند.

 

کیفیت و دوام بالایی دارند

مقاومت بالا در برابر عوامل آسیب زا، خود سبب شده تا پنجره های upvc طول عمر بیشتری داشته باشند، بنابراین از نظر هزینه ای نیز خرید آن ها به صرفه تر است.

 

دارای مدل های بسیار متنوع اند

پنجره های upvc دارای مدل های بسیار متنوع چه از نظر شکل هندسی پروفیل، و چه از نظر بازشو و ابعاد هستند.بنابراین با هر سلیقه ای و هر ساختمانی با هر دکوراسیونی مطابقت دارند. هم چنین می توان پروفیل های upvc را در رنگ ها و طرح های زیبا و متنوع نیز خریداری کرد.

 

خرید پنجره دوجداره در اندیشه

بازرگانی تولیدی عبیدی، سازنده پنجره های دوجداره با بهترین و شناخته شده ترین برندهای پروفیل، در کلیه نقاط استان تهران و البرز فعالیت می کند،و امکان خرید پنجره دوجداره upvc در اندیشه را نیز فراهم کرده است. خرید پنجره دوجداره در اندیشه با بهترین قیمت و تضمین اورجینال بودن پروفیل ها بوده، و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

برای خرید پنجره دوجداره در اندیشه، با بازرگانی عبیدی تماس حاصل فرمایید.

 

نصب پنجره دوجداره در اندیشه

نصب پنجره های دوجداره از مهم ترین مراحل آن است. به طوری که تقریبا نیمی از عملکرد پنجره، وابسته به نصب صحیح آن است. در صورتی که پنجره و پروفیل آن از بالاترین کیفیت هم برخوردار باشند اما نصب آن به صورت اصولی و استاندارد انجام نشده باشد، عملکرد آن ناقص خواهد بود.

نصب پنجره دوجداره در شهر جدید اندیشه توسط نصاب های ماهر و باتجربه، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

درباره اندیشه

اندیشه

نوین شهر اندیشه یا شهر جدید اندیشه، یکی از شهرهای استان تهران می باشد که در شهرستان شهریار قرار گرفته است.

اندیشه از پرجمعیت ترین شهر هایی است که خود مرکز شهرستان نیست، که رشد جمعیت آن نیز در سالهای اخیر بالا بوده است.

شهر اندیشه بیش از صد هزار نفر جمعیت را در خود قرار است که این جمعیت در حال افزایش نیز می باشد.

شهر جدید اندیشه دارای 6 فاز است که فاز های دوم، سوم ، چهارم و پنجم آن بر اساس قوانین نوین شهرسازی طراحی شده است.

اندیشه در واقع به عنوان شهری برای کنترل سر ریز جمعیت تهران ساخته شده، که خود به سمت تجاری بودن پیش می رود.

شهر اندیشه در 20 کیلومتری تهران، 3 کیلومتری شهریار، و 7 کیلومتری کرج قرار دارد.

اندیشه

فاز های اندیشه

اندیشه

فاز 1

فاز یک اندیشه با اصول سنتی شهرسازی ساخته شده است، که زیر نظر شهرداری اندیشه نبوده و جزو ناحیه یک شهرداری شهریار است. شهرک مریم، شهرک المهدی، و شهرک رفاه در فاز 1 اندیشه واقع شده اند.

فاز 2

فاز دوم اندیشه از سال 1370 آغاز به ساخت شد، و فاصله زیادی با دیگر فازهای این شهر دارد.

فاز 3

فاز سوم اندیشه به مساحت 360 هکتار ، با اصول شهرسازی جدید ساخته شده، که دارای زیرساخت های شهری جدید و مطلوبتری است.

شهرک صدف در فاز سوم اندیشه قرار دارد که خود دارای بیمارستان ها و سازمان های فنی و آموزشی است.

فاز 4

فاز چهارم اندیشه متصل به فاز سوم است که دارای شهرسازی جدید اما با الهام از معماری ایرانی به سبک نقش جهان اصفهان است.

 

فاز 5

فاز پنجم از شهر جدید اندیشه که در کنار جاده کرج-شهریار است، در قسمت شمالی فاز چهارم واقع شده ، که دارای فضایی آرام و مسکونی تر نسبت به دیگر فازهای اندیشه است.

فاز 6

فاز ششم اندیشه به مساحت 400 هکتار، در مالکیت بخش خصوصی است و ساخت ساز در آن در وضعیتی نامشخص است.

شهر جدید اندیشه

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟