پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در اشتهارد

خرید پنجره دوجداره upvc در اشتهارد

سالها قبل پنجره های یو پی وی سی تنها مختص به ساختمان هایی خاص بودند و همه ی افراد از پنجره های دوجداره بهره مند نبودند، اما با گسترش هر چه بیشتر استفاده از مصالح نوین ، و افزایش تعداد و نمایندگی های پروفیل های upvc در کشور و حتی ساخت آن ها در داخل، امروزه دیگر بیشتر ساختمان ها چه نوساز باشند و چه قدیمی ساز، از پنجره های دوجداره یا سه جداره یو پی وی سی استفاده می کنند. شما هم میهنان گرامی در شهر اشتهارد نیز می توانید برای خرید درب و پنجره دوجداره در اشتهارد ، یا هر کجای دیگر از استان البرز ، با ما در بازرگانی تولیدی عبیدی در تماس باشید.

پنجره دوجداره رنگی

درباره بازرگانی تولیدی عبیدی

بازرگانی تولیدی عبیدی ، نامی شناخته شده در استان البرز در زمینه ی مونتاژ و فروش و نصب درب و پنجره  های دوجداره است ، که از سال 1384 به مدیریت مهندس عبیدی در استان های تبریز ، البرز و تهران فعالیت داشته است.

بازرگانی تولیدی عبیدی این افتخار را دارد که هم اکنون نمایندگی رسمی پنجره ویتانووا ، هارمونی پلاس و و برند نامی وین تک را در استان البرز باشد.

برای تهیه هرگونه درب و پنجره دوجداره ، پروفیل های پنجره ، پروفیل گالوانیزه ، یراق آلات و یراق آلات عمده و دیگر خدمات درب و پنجره های دوجداره و سه جداره upvc با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

0912090954

09120909548

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در اشتهارد

بسیاری از افراد تصور می کنند که پنجره ها جزئی ثابت و غیر قابل تعویض از ساختمان هستند چرا که قاب و چارچوب آن ها از پیش در ساختمان قرار گرفته است و امکان تعویض آن وجود ندارد.

اما خوشبختانه اینطور نیست و پنجره های دوجداره upvc به خوبی قابل نصب حتی در ساختمان های قدیمی و چند سال ساخت هم هستند.

این امکان با استفاده از انواع پروفیل بازسازی فراهم شده است.

باید بدانید حتی جای نگرانی از تخریب هم نیست و در اکثریت مواقع تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب امکان پذیر است.

برای این کار ابتدا قاب قدیمی پنجره ، که می تواند پنجره چوبی ، آهنی ، آلومینیومی یا هرنوعی باشد به همراه شیشه خارج می شود، اما چارچوب باقی می ماند ، که پروفیل بازسازی روی آن قرار میگیرد.

نصب پروفیل بازسازی پنجره دوجداره در ساختمان نه تنها مزاحمتی برای چارچوب ندارد بلکه با نصب این پروفیل ، استحکام بیشتری حاصل می شود و پروفیل استقامت بیشتری خواهد داشت.

بنابراین نیازی به بیرون کشیدن چهارچوب نیست و پروفیل بازسازی روی آن نصب می شود، و تنها اگر نیاز باشد تمیز یا تعمیر می شود.

برای نصب پروفیل بازسازی ، و تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در اشتهارد حتما پروفیل بازسازی و پنجره را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید، و هم چنین به یاد داشته باشید که جهت عدم نیاز به تخریب و نصب اصولی پنجره ، حتما باید نصب آن را به تکنسین نصب ماهر و افراد با تجربه در زمینه نصب و تعویض پنجره دوجداره بسپارید.

تعویض پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره در اشتهارد

خوشبختانه با گسترش استفاده از درب و پنجره های دوجداره upvc ، هم اکنون نه تنها این پنجره ها گران تر از دیگر انواع نیستند، بلکه با توجه به داشتن دوام ، گارانتی و هم چنین مزایایی چون کاهش هزینه های انرژی از نظر هزینه ای و قیمت هم به صرفه هستند.

اما توجه داشته باشید که به هیچوجه بخاطر قیمت کمتر ، کیفیت را قربانی نکنید و از پروفیل های تقلبی و ناشناخته استفاده نکنید، چراکه می تواند موجب ضرر و هزینه بیشتر شما شود ، به این دلیل که کارایی و دوام پنجره های با کیفیت را ندارد.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره upvc در اشتهارد استان البرز ، با ما در بازرگانی تولیدی عبیدی تماس حاصل فرمایید.

 

درباره اشتهارد

پنجره دوجداره در اشتهارد

شهر اشتهارد ، مرکز شهرستان اشتهارد در استان البرز، که به زبان تاتی اشتارده نامیده می شود، یکی از شهر های باستانی کشور محسوب می شود.

اشتهارد با شهر کرج 88 کیلومتر ، و با تهران 122 کیلومتر فاصله دارد .

این شهر از شمال به حلقه دره در محدود نظر آباد ، از جنوب به ارتفاعات قزل باش در محدوده ملارد ، از شرق به رودخانه شور در کرج ، و از غرب به بوئین زهرا در استان قزوین محدود شده است.

پنجره دوجداره در اشتهارد

آب و هوای اشتهارد

اشتهارد در منطقه ای با آب و هوای نیمه خشک قرار گرفته و تقریبا کویری است .

آب و هوای اشتهارد با قرار گیری در سلسله کوه های استان البرز ، دارای زمستان هایی سرد و تابستان هایی معتدل است.

 

مردم شناسی اشتهارد

بر اساس سرشماری مربوط به سال 1395 شهر اشتهارد دارای 29,993 نفر جمعیت است که اکثریت آن را مردم تات تشکیل می دهند.

زبان مردم اشتهارد نیز تاتی ، با گویش اشتهاردی است که از گویش های تاتی جنوبی ایران می باشد، و در واقع زبانی بسیار کهن است که هنوز هم بسیاری از ویژگی های خود را حفظ کرده است.

 

واژه شناسی اشتهارد

اشتهارد در واژه به معنی سرزمین مقدس است.

اما نظریات زیادی در رابطه با نام اشتهارد وجود دارد . برخی معتقدند واژه اشتهارد از دو بخش “اشته” و “ارد” تشکیل شده است که در زبان تاتی اشتهاردی ، اشته به معنای سرزمین و ایستگاه است، و ارد به معنی مقدس که ترکیب آن سرزمین مقدس است.

اما افراد دیگری باور دارند که اشتهارد در واقع “اشترده” بوده است که از واژه “استرده” به معنای صاف و هموار است .

مردم اشتهارد اکثرا نام شهر خود را اشتاهارد تلفظ می کنند.

پنجره دوجداره در اشتهارد

جاذبه های گردشگری اشتهارد

اشتهارد شهری تاریخی است و دارای آثار و روستاهای تاریخی زیادی است چون :

روستای جارو

خانه های رملی

روخانه شور

کویر اشتهارد

تپه های رنگین

پنجره دوجداره در اشتهارد
تپه های رنگی اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد

اشتهارد دارای بزرگترین شهرک صنعتی کشور است که از مجتمع های صنعتی آراسنج ، لیا ، دانسفهان و چندین کارخانه بزرگ ساخته شده است.

سوغات و غذای محلی اشتهارد

از غذاهای محلی اشتهارد می توان به دَمییَک و آوینَ رشته است و سوغات آن نیز لولویَک است که نوعی کلوچه است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟