پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در شهریار

درب و پنجره دوجداره در شهریار

پنجره دوجداره UPVC در شهریار

پنجره ها بخش مهمی از هر ساختمانی هستند که دروازه ای به دنیای بیرونی اند و از جهت نوردهی و تهویه ، نقش مهمی دارند. از طرفی پنجره ها دارای درزها و روزنه های زیادی هستند که سبب می شود تا گرما و سرما، ذرات گرد و غبار و آلودگی ، و حتی سر و صدا وارد ساختمان شوند. استفاده از پنجره های دوجداره UPVC می تواند موثرترین راه حل برای مقابله با موارد گفته شده باشد. گروه بازرگانی عبیدی با سال ها تجربه در فروش و فراهم آوری انواع پروفیل های UPVC ، یراق آلات، درب ها و دیگر تجهیزات صنعت درب و پنجره ، هم اکنون با فروش درب و پنجره دوجداره در شهریار ، در خدمت هم میهنان عزیز است.

با شماره های زیر با ما همراه باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

پنجره دوجداره UPVC چه مزایایی دارد؟

پنجره های دوجداره و سه جداره UPVC ، کامل ترین نسل از درب و پنجره ها هستند، که بسیاری از معایب دیگر پنجره های قدیمی در آن ها رفع شده است.

برخی از مهم ترین مزایای پنجره های UPVC عبارتند از :

 

عایق خوبی برای گرما و سرما هستند

مهم ترین مزیت پنجره های یو پی وی سی را شاید بتوان همین عایق بندی بالا در برابر حرارت دانست.

پنجره های Upvc از چند جهت عایق حرارتی هستند.

  1. شیشه ها

امکان استفاده از شیشه های دو یا سه جداره (یا بیشتر) در پنجره های  upvc سبب شده تا در برار نفوذ سرما و گرما مقاوم باشند. وجود دو لایه یا بیشتر شیشه، و قرار داشتن گازی خنثی چون آرگون بین آن ها مانع جابجایی هوا شده، و سبب می شود تا گرما و سرما به خوبی منتقل نشوند.

  1. پروفیل UPVC

برتری پنجره های دوجداره UPVC به انواع دیگر ، در خود پروفیل نیز هست، به این صورت که متریال UPVC ، دارای ضریب حرارتی پایینی است و گرما یا سرما را به خوبی عبور نمی دهد. بنابراین در برابر پنجره های آلومینیومی یا آهنی  ، خود پروفیل UPVC نیز عایق بسیار بهتری است.

  1. درزبندی

امکان عایق بندی و درزگیری بالا در پنجره های UPVC نیز آن ها را از جهتی دیگر عایق گرما و سرما می کند. در پنجره های یو پی وی سی لنگه و فریم به خوبی روی هم قرار گرفته و چفت می شوند، ضمن اینکه امکان استفاده از درزگیر ها آن ها را دارای عایق بندی قوی تری هم می کند.

پنجره UPVC و کاهش انرژی

استفاده از پنجره های UPVC دوجداره ، در کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های انرژی نقش چشم گیر و موثری دارد. بدین صورت که با هدر نرفتن گرمای داخلی در فصول سرد ، و وارد نشدن سرمای بیرون ، نیاز به گرمایش و در نتیجه  مصرف سوخت برای تولید آن کاهش می یابد.

در فصل های گرم نیز به همین منوال است، و خنک سازی انجام شده در ساختمان از پنجره ها هدر نرفته، و هوای گرم بیرون نیز به داخل نفوذ نمی کند. به این ترتیب نیاز برای سرمایش با انواع کولر ها و دستگاه ها کمتر شده، و مصرف انرژی و هزینه های آن نیز کاهش می یابد.

 

پنجره دوجداره عایق صوتی است

پنجره های UPVC عایق صوتی بسیار مناسبی هم هستند، که سبب می شود استفاده از آن به خصوص در آپارتمان هایی با تراکم بالا، شهر های شلوغ ، ساختمان های نزدیک به اتوبان ها و فرودگاه ها، و یا هر جای دیگری که آلودگی صوتی وجود دارد بسیار موثر باشد.

مدل های پنجره دوجداره UPVC

یک مزیت دیگر از پنجره های یو پی وی سی،که سبب شده معماران و سازندگان توجه بسیاری به آن ها داشته باشند، امکان استفاده از مدل ها و اشکال متفاوت چون کمانی، چند ضلعی ، خلیجی ، و … است .

هم چنین امکان سفارش پنجره در رنگ های متنوع و یا حتی به صورت لمینت با طرح های بسیار زیبا چون طرح چوب هم وجود دارد.

بنابراین ، می توان با هر رنگ و مدل و هر سلیقه ای ، پنجره ای مناسب با نما و دکوراسیون داخل ساختمان تهیه کرد.

بازشوها متنوع

مورد دیگر در مورد مدل پنجره دوجداره ، بازشوهای گوناگون است.

پنجره دوجداره ثابت، پنجره آکاردئونی ، پنجره دوجداره کشویی ، پنجره فولکس واگنی ، پنجره تک حالته و دو حالته و پنجره سایبانی و کلنگی ، از مدل های رایج بازشو انواع پنجره UPVC اند ، که با ویژگی های منحصر به فردشان، امکان انتخاب را بسیار گسترده می سازند.

 

پنجره UPVC دوستدار محیط زیست

توجه به محیط زیست در سال های اخیر با توجه به آسیب های وارد شده به آن بیشتر شده، و همه با به عنوان شهروندان نیز وظیفه داریم تا در راستای حفاظت از آن عمل کنیم.

یکی از راه های جلوگیری از آسیب به محیط زیست، استفاده از مصالح ، ابزار و صنایعی است که در ساخت آن ها کمترین آسیب وارد طبیعت می شود. پنجره های UPVC ساخته شده از متریالی هستند که در فرایند تولید آن ها از سموم و مواد شیمیایی مضر برای محیط زیست و انسان استفاده نشده است.

پنجره دوجداره و محیط زیست

بخصوص کارخانجات بزرگ و نامی چون وین تک ، سالهای سال است که از روش ها و مواد شیمیایی ، چون مواد بر پایه سرب ، در فرآیند ساخت پنجره ها استفاده نمی کنند.

از سوی دیگر ، کاهش مصرف انرژی که با استفاده کردن از درب و پنجره های دوجداره حاصل می شود، خود می تواند نقش مهمی در حفظ محیط زیست داشته باشد.

 

برای خرید انواع پنجره دوجداره UPVC در شهریار و دیگر شهرهای استان تهران و البرز ، با بازرگانی عبیدی ، نماینده فعال وین تک و ویتانوا در تماس باشید.

 

درباره ی شهریار

شهریار مرکز شهرستان شهریار ، از شهرهای استان تهران است، که در غرب این استان واقع شده است.

شهریار به سبب داشتن آب و هوای خوب و پاک در مقایسه با دیگر شهر های تهران، یکی از شهر های ییلاقی شده است که در سالهای اخیر مهاجرت زیادی بدان صورت گرفته است.

شهریار

واژه شهریار

بسیار معتقند که شهریار به معنی “یاری دهنده ی شهر” است، اما این تصور صحیح نمی باشد.

در دستور زبان پهلوی، شهریار به معنی دارنده شهر(سرزمین و کشور) است . در بسیاری از فرهنگ نامه ها نیز آن را به معنی کلان شهر یا بزرگ شهر معنی کرده اند.

شهر شهریار ، در قدیم به علیشاه عوض معروف بود.

شهرستان شهریار

شهرستان شهریار ، دارای هفت شهر است . شهریار مرکز آن بوده ، و اندیشه ، فردوسیه ، باغستان ، وحیدیه ، صباشهر ، فردوسیه و شاهدشهر نیز دیگر شهر های این شهرستان هستند.

هم چنین 6 دهستان و حدودا پنجاه روستا و شهرک نیز در آن وجود دارند.

شهرستان شهریار به طور کلی حدود 744,210 نفر جمعیت دارد، که پرجمعیت ترین شهر آن نیز شهریار است.

این شهرستان ، به خاطر داشتن باغ های فراوان میوه، از جمله درختان انگور ، آلبالو ، هلو و … به نگین سرسبز غرب تهران شهرت دارد.

شهرستان شهریار ، پر جمعیت ترین شهرستان کشور است که مرکز استان نیست.

 

آب و هوای شهریار

همانطور که گفته شد، شهریار از دیرباز به خاطر سرسبزی و درختان و باغ های فراوان ، دارای آب و هوایی خوش و پاک بوده است ؛ به طوری که آن را ریه استان تهران می دانند.

در قدیم جریان های وزش باد زیادی از غرب به شرق و جنوب این شهر رواج داشته ، به طوری که گفته می شده مردم بومی این شهر دارای چهره ای سیاه (از شدت باد) هستند.

امروزه اما وزش بادهای شدید و آن چنانی دیده نمی شود.

متاسفانه در سالهای اخیر با ساخت ویلاهای فراوان ، بسیاری از باغ ها و سرسبزی ها از بین رفته اند که می تواند لطمه بزرگی به آب و هوا و اقلیم این منطقه بزند.

 

اقتصاد شهریار

بیشتر مردم بومی شهریار به باغ داری ، کشاورزی و دامداری مشغول اند.

بنابراین ، شهریار یکی از قطب های اصلی برای تولید میوه و دیگر محصولات کشاورزی برای منطقه است.

هم چنین شهرک های صنعتی و کارگاه های زیادی هم در شهریار وجود دارد که بیشتر مردم مهاجر شهر در آن ها مشغول اند. در شمال شهریار نیز چند معدن شن و ماسه فعال است.

 

محله های شهر شهریار

  • منطقه مرکزی : علیشاه عوض ، محمدآباد، عباس آباد ، فاز 1 و 2 شهرک مخابرات ، شهرک کمیته و کردزار
  • منطقه وائین : شهرک وائین در فاز 1 و 2 ، شهرک کاروان ، شهرک شهید عباس پور ، شهرک صدف ، شهرک اداری
  • منطقه کهنز : شامل کهنز ، دینار آباد ، شهرک پارسیان و اسدآباد
  • منطقه امیریه : شامل شهرک امیریه ، شهرک بهاران ، شهرک جانبازان و حصارزیرک
  • منطقه اندیشه : در فاز های 1 تا 6
  • منطقه جعفریه : شامل شهرک جعفریه ، شهرک صنعتی والفجر ، شهرک تیسفون ، و مسکن مهر شهریار

دیدنی های شهریار

تخت رستم

تخت رستم کوهی در غرب روستای قجر در شهرستان شهریار است، که دارای 1318 متر ارتفاع است.

این کوه با داشتن طبیعت زیبا ، و هم چنین جای دادن یک اثر کهن تاریخی در دل خود ، از دیدنی های شهریار است. بنای تخت رستم ، از آثار تاریخی ثبت ملی کشور است که در این کوه قرار داشته ، و از زمان ساسانیان باقی مانده است.

تخت رستم 

قلعه دهشاد

یک سازه ی تاریخی دیگر در شهریار ، قلعه دهشاد است .

این قلعه در روستایی با داشتن 4 برج که برای دیده بانی ساخته شده بوده ، قدمتی نامشخص دارد، اما می تواند مربوط به اوایل قاجاریه باشد. جالب است بدانید که هنوز هم مردم روستایی و بومی در این قلعه ساکن اند.

قلعه دهشاد

 

پل دختر بادامک

از پل های قدیمی کشور است ، که ساخته شده از آجر بوده و چهار متر ارتفاع دارد.

این پل نیز جزو میراث ملی کشور به ثبت ملی رسیده است.

حمام یوسف آراد صیرفی ، پل آبرسان بادامک ، پل آبرسان ورامینک ، تپه جوقین ، قره تپه ، تپه فردوس ، و برج مقبره بابا محمود ، از دیگر دیدنی های شهرستان شهریار اند که طبیعت زیبا را با تاریخ پیوند داده اند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟