پنجره دوجداره ویتانوا

خرید درب ورودی

خرید درب ورودی

خرید درب ورودی

هر خانه‌ای متناسب با شرایط خاص خودش به درب ورودی منحصر به فردی نیاز دارد. متناسب با محل زندگی‌تان به متریال یا مواد، سبک طراحی و سایز خاصی نیاز دارید.

چگونه درب ورودی مناسب را برای خانه خود انتخاب کنیم

در نظر بگیرید که درب ورودی یکی از اولین مواردی است که دوستان، خانواده و سایر مهمانان موقع ورود به خانه‌تان با آن روبرو می‌شوند. یک درب مناسب، سر و صدای خارج از خانه را کاهش می‌دهد. مصرف انرژی خانه‌تان را تنظیم می‌کند. انتخاب درب مناسب اصلا کار راحتی نیست. ما در این مقاله نکات مهمی را برای خرید درب ورودی تهیه کرده ایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 

درب چوبی
درب چوبی

مراحل خرید درب ورودی

مراحلی برای خرید یک درب ورودی مناسب وجود دارد. این مراحل شامل موارد زیر است:

  1. به عکس‌ها و تصاویر موجود در سایت‌های معماری نگاهی بیندازید. از این تصاویر برای خانه خودتان الهام بگیرید.
  2. گزینه‌های مناسب را بررسی کنید. به چندین فروشگاه رفته و محصولاتشان را بررسی کنید. محصولات مختلف را بررسی و مقایسه کنید.
  3. مهمترین پارامترها را تعیین کنید. بودجه خود را مشخص کنید.
  4. با یک متخصص یا پیمانکار نصب درب مشورت کنید.

انواع درب‌های ورودی

چه چیزی یک درب ورودی را از درب دیگر متفاوت می‌کند؟ برای مبتدیان ، موادی که درب از آن ساخته شده است. چوب، فایبرگلاس و فولاد متداول ترین مواد درب خانه هستند. اگرچه فایبرگلاس و استیل مطمئناً شباهت های مشترکی دارند اما تمایز بین این سه ماده می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

درب‌های ورودی چوبی

متناسب با سبک معماری خانه‌تان باید یک درب خریداری کنید. درب های ورودی چوبی با سبک‌ها و طرح‌های متنوعی که دارند، می‌توانند ظاهر خانه شما را بسیار جذاب کنند. جزئیات و نقش و نگار درب‌های چوبی تاثیر زیادی بر زیبایی آن‌ها دارد.

چوب ماهون و چوب درخت گردو متریال‌های مناسبی برای یک درب ورودی هستند. این چوب‌ها بسیار محکم هستند.

درب‌های فایبرگلس و فولاد

درب‌های فایبرگلس و استیل به دلیل ماندگاری بالا و هزینه تعمیر و نگهداری پایین، بسیار محبوب هستند. این درب‌ها به خصوص فایبرگلس، ماندگاری بالایی دارند و در برابر زنگ زدگی، تاب خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. همچنین بهره وری انرژی بالایی دارند.

ظاهر زیبا و صیقلی فولاد می‌تواند باعث جذابیت خانه‌تان شود. فولاد بسیار محکم است. در هرصورت چه فولاد و چه فایبرگلس گزینه‌های مناسبی هستند. باتوجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید.

رنگ درب ورودی

رنگ درب منزل بسیار مهم است. متناسب با دکوراسیون داخلی خانه‌تان و رنگ کابینت‌ها و مبلمان منزل‌تان، رنگ مناسبی برای این درب ها انتخاب کنید.

 

 

درب منزل
درب منزل

 

شیشه

برای ورودی بیشتر نور به خانه می‌توان از روزنه‌های شیشه‌ای روی درب استفاده کرد. نوع شیشه باید ضدسرقت و ضدضربه باشد تا به راحتی شکسته نشود. همچنین بافت شیشه باید مات باشد تا حریم خصوصی شما حفظ شود.

شیشه‌هایی انتخاب کنید که بازدهی انرژی بالایی داشته باشند. شیشه‌های دو یا سه جداره گزینه‌های مناسبی هستند. برای حفظ بیشتر انرژی و جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش می‌توان از یک لایه گاز آرگون بین شیشه‌ها استفاده کرد. اشعه فرابنفش برای وسایل داخل خانه بسیار مضر هستند.

وسایل جانبی

متناسب با سبک طراحی معماری خانه‌تان، لوازم جانبی مورد نیاز را انتخاب کنید. لوازمی مثل دستگیره و اهرم درب را با توجه به دکوراسیون داخلی خانه تهیه کنید. همچنین برای استفاده از وسایل تزئینی نیز به دکوراسیون و سبک طراحی خود توجه کنید.

https://www.pella.com/ideas/doors/entry-doors/replacement/shopping-for-replacement-entry-doors

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟