پنجره دوجداره ویتانوا

بازسازی خانه با تغییر درب و پنجره

ایده‌های بازسازی خانه با تغییر درب و پنجره

آیا تا به حال به بازساری خانه خود فکر کرده اید. درب و پنجره چه نقشی در دکوراسیون خانه شما دارند.

درب و پنجره بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون خانه هستند و در هنگام بازسازی یا تغییر دکوراسیون حتما باید به تاثیر آن‌ها در فضای داخلی دقت کنید.

 

ایده‌های مهم در بازسازی درب و پنجره

چه چیزی باعث شده که به فکر بازسازی خانه‌تان بیفتید. آیا دیوارها فضای زیادی را اشغال کرده اند و باید با تغییر محل دیوارها فضای بیشتری ایجاد کنید؟ آیا نورگیر خانه شما کم است و دوست دارید نور بیشتری وارد محیط‌تان شود؟ درب و پنجره نقش غیرقابل اجتنابی در تمامی این تغییرات دارند.

ما در این مقاله 5 ایده خوب برای بازسازی درب و پنجره تهیه کرده ایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1- چدمان

چیدمان فعلی پنجره‌های شما چگونه است. چند پنجره در هر اتاق دارید. آیا چند پنجره کنار هم بر روی یک دیوار قرار گرفتند. اگر دوست دارید نور زیادی وارد فضای خانه‌تان شود می‌توانید از ایده پنجره گسترده استفاده کنید. در این ایده شما می‌توانید تعداد زیادی پنجره را روی یک دیوار قرار دهید.

2- پنجره

نمای بیرونی پنجره‌هم بسیار مهم است. با اضافه کردن یک تراس به بیرون خانه‌تان می‌توانید فضای مناسبی برای خودتان ایجاد کنید. از تعدای لامپ در دو طرف پنجره برای نورپردازی شبانه استفاده کنید.

3-مدل‌های مختلف درب و پنجره

مدل‌های مختلفی درب و پنجره وجود دارد. مطابق شرایط آب و هوایی مدلی مناسب برای خانه‌تان انتخاب کنید. یک پنجره دو جداره مقاوم یا یک درب کشویی فرانسوی، کداک یک بیشتر با شرایط شما سازگار اس.

4-جایگزینی پنجره با درب

اگر دوست دارید فضای بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید می‌توانید از یک ایده جالب استفاده کنید. پنجره‌های داخلی را با درب جایگزین کنید. درب‌ها به شما اجازه رفت و آمد می‌دهند. به همین دلیل درب‌ها گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

 

 

درب و پنجره
درب و پنجره

 

5- رنگ درب و پنجره

در گذشته رنگ اکثر پنجره‌ها سفید بود. امروزه پنجره‌ها در طیف رنگی گسترده‌ای عرضه می‌شوند. حتی در بعضی موارد رنگ قاب داخلی و خارجی با هم فرق می‌کنند. روکش آلومینیومی مشکی یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب رنگ پنجره است.

پروژه نوسازی شما چقدر بزرگ است. آیا تمام پروژه‌تان به چند تغییر جزئی در پنجره‌ها ختم می‌شود یا قصد دارید چند دیوار را تخریب و بازسازی کنید. بهتر است با یک کارشناس خبره مشورت کنید.

نکات طراحی از کارشناسان

فارغ از اینکه آیا در حال بازسازی حمام، اتاق نشیمن، پذیرایی یا آشپزخانه خود هستید، کارشناسان توصیه‌های مهمی در مورد روند بازسازی کرده اند.

نکاتی برای بازسازی خانه از کارتر اوستروهاوس

کارتر اوسترهاوس یکی از معروف‌ترین معماران داخلی هست. او طراحی صحنه بسیاری از سریال‌های مهم تلوزیونی را برعهده داشته است. در زیر توصیه‌هایی از او را ملاحظه می‌کنید:

1-کالاهایی مقرون به صرفه و با کیفیت خریداری کنید. کالایی که ارزش سرمایه گذاری را داشته و کم مصرف باشد.

2- از یک ترکیب رنگ مناسب برای منزلتان استفاده کنید. همه وسایل نباید جدید باشند. از ترکیب وسایل تزئینی قدیمی و جدیدتان به خوبی استفاده کنید.

3- از تغییراتی کوچکی مثل موارد زیر استفاده کنید:

  • نقاشی درب ورودی
  • انتخاب رنگ متناسب با وسایل روشنایی
  • افزودن گلدان‌های رنگی

4- با افزودن عناصر سازگار با محیط زیست و جزئیاتی که مکمل منظره اطراف هستند، زیبایی طبیعی خانه و حیاط خود را به نمایش بگذارید.

5- هنگام بازسازی یک خانه تاریخی، در مورد تاریخچه خانه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که رنگ‌ها و جزئیاتی را که انتخاب می‌کنید مطابق با تاریخ و معماری خانه شما باشد.

 

درب و پنجره دو جداره
درب و پنجره دو جداره

نکاتی برای بازسازی منزل از ویکی پین

ویکی پین یک طراح و متخصص ملی در زمینه بازسازی خانه، باغبانی و تزئینات است. او هم طراح صحنه چند سریال محبوب بوده است.

1- قبل از صحبت با طراحان و کارشناسان به چند سایت معتبر معماری سر بزنید و نمونه خانه‌های بازسازی شده را مشاهده کنید. به این ترتیب چند ایده برای خانه‌تان خواهید داشت.

2-از ولخرجی و هدر دادن پول‌های‌تان به شدت خودداری کنید. به کمک یک متخصص به صرفه ترین و با کیفیت‌ترین وسایل را تهیه کنید.

3- یک تقویم کاری برای مراحل پیشرفت پروژه تنظیم کنید.

4- از استرس دوری کنید. پروژه خود را خیلی مهم و سخت فرض نکنید. اگر از پس تغییرات اساسی بر نمی‌آیید، با یک تغییر کوچک شروع کنید.

5- در مورد رنگ آمیزی اتاق‌ها دقت کنید. رنگ دیوارها، تاثیر زیادی بر اتمسفر خانه دارد.

 

https://www.pella.com/ideas/windows/replacement/remodeling-ideas

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟