پنجره دوجداره ویتانوا

افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

آیا پنجره دوجداره سبب افزایش ارزش ملک می شود؟

امروزه پنجره های دوجداره و سه جداره بخاطر مزایای بسیار زیاد خود تا حد بسیار زیادی جایگزین دیگر انواع پنجره خصوصا پنجره های قدیمی و آهنی شده اند. به طوری که در ساختمان های نوساز در اکثر مواقع از همان ابتدا پنجره دوجداره upvc کار گذاشته می شود. اما خوشبختانه با فراهم بودن امکان تعویض پنجره دوجداره با پنجره قدیمی ، حتی ساختمان های قدیمی تر و از پیش ساخته شده هم می توانند از پنجره دوجداره بهره مند شوند. افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مدل پنجره هاست.

افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره چقدر به ارزش ملک شما اضافه می کند؟

بدیهی است که کیفیت متریال و کارا و مدرن بودن آن ها در هر قسمتی از ساختمان ، یک ویژگی مثبت برای آن است.

در واقع دکوراسیون خانه هم نقش زیادی در افزایش ارزش ملک می شود، که یکی از ملاک های داشتن دکوراسیون خوب، داشتن پنجره های زیبا، مدرن و البته کارا و با دوام است.

بسیاری از افراد پیش از فروش و قیمت گذاری ساختمان یا واحد اقدام به بازسازی آن می کنند، در هنگام بازسازی پنجره ها نیز از موارد مهم و تاثیر گذارند که نباید از آن قافل شد.

پنجره ها در حال و پذیرایی ، اتاق خواب ها، آشپزخانه یا حتی راهرو و سرویس های بهداشتی وجود دارند که همگی دارای اهمیت اند.

نصب پنجره دوجداره upvc در هنگام بازسازی ساختمان از مواردی است که نه تنها در دکوراسیون شیک و زیبا موثر است، بلکه بخاطر داشتن مزایایی چون عایق بندی بسیار بالا ، موجب اضافه شدن ویژگی های مثبت به خانه شما و افزایش ارزش آن می شود.

پنجره خلیجی upvc

البته این بدین معنا نیست که تنها باید زمانی به فکر استفاده از پنجره دوجداره برای ساختمان باشید که در صدد فروش آن و قیمت گذاری بیشتر هستید، چراکه پنجره های دوجداره با داشتن عایق بندی بالا و دیگر مزایا، سبب کاهش هزینه های شما نیز می شوند.

کاستن از هزینه های مصرف انرژی با داشتن عایق بندی بالا، ضمن بهره وری از ظاهری شیک و مدرن و کیفیت دوام و مقاومت در برابر هر شرایطی ، چه به فکر فروش خانه باشید و چه نه ، به نفع شماست و انتخابی هوشمندانه است.

افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

هزینه خرید پنجره دوجداره چقدر است؟

اگر در کنار دیگر دلایل ، به دنبال افزودن ارزش به ملک خود با نصب پنجره دوجداره هستید، مسلما هزینه آن نیز برای شما اهمیت دارد.

آیا میزان افزایش ارزش ساختمان به پرداخت هزینه تعویض پنجره می ارزد؟

پاسخ شما بله است.

به طور کلی هزینه تعویض پنجره دوجداره به شرایط زیادی چون نوع و مدل پنجره ، برند سازنده و کیفیت ساخت پنجره و پروفیل ها، تعداد پنجره هایی که قصد تعویض آن ها را دارید و ابعاد آن ها بستگی دارد و نمی توان هزینه ثابت و دقیق را بیان کرد.

اما به طور کلی ، افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره به میزانی بسیار بیشتر از هزینه برای نصب آن است و ارزش این کار را دارد.

به طور کلی با نصب پنجره های دوجداره ، حدودا 10 درصد به ارزش ملک شما افزوده می شود که مشخص است کاملا ارزش دارد.

بنابراین ، به طور کلی چه در قصد فروش خانه را دارید و چه ساکن آن هستید خرید پنجره دوجداره upvc کاملا برد-برد است و مزایای بسیاری را به دنبال دارد.

افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

نکاتی برای افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره

در هنگام خرید و نصب پنجره دوجداره باید به چند نکته دقت داشته باشید. این نکات چه قصد افزودن به ارزش ملک را داشته باشید چه نه مهم است و باید در نظر گرفته شود، اما اگر هدف شما افزایش ارزش ساختمان است باید دقت بیشتری به این نکات داشته باشید در غیر این صورت ممکن است قیمت کارشناسی شده برای آن چندان که انتظار دارید نباشد.

  • کیفیت ساخت و برند : پنجره ای که تهیه می کنید باید حتما دارای برند شناخته شده و مطمئن بوده و کیفیت ساخت بالایی داشته باشد تا بتواند موجب ارزش بیشتر ملک شما شود.
  • اگر از پروفیل ها و درب و پنجره های غیر شناخته شده و یا تقلبی استفاده کنید ، مطمئنا در کارشناسی قیمت ، ارزش چندانی نخواهند داشت.
  • مدل و طرح پنجره باید متناسب با دیزاین ساختمان ، شرایط و ابعاد آن باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. برای مثال ، در شرایطی که سرمای زیادی وجود دارد استفاده از مدل هایی چون پنجره دوحالته که عایق بندی بالاتری دارد به مراتب با ارزش تر خواهد بود.
  • هم چنین طرح و مدل پنجره بهتر است با دکوراسیون و سایر اِلِمان ها همخوانی داشته باشد.
  • پنجره های رنگی و لمینت و طرح چوب قیمت و ارزش بیشتری  دارند.
  • نصب صحیح پنجره دوجداره همانطور که در کارایی آن موثر است، در ارزش گذاری آن هم تاثیر دارد، بنابراین فراموش نکنید که نصب پنجره را حتما به افراد ماهر و با تجربه بسپارید تا هزینه ای که کردید هدر نرود.
  • سعی کنید پنجره های خود را تمیز و سالم نگه دارید. هرچه پنجره ها کیفیت و سلامت بیشتری داشته باشند و بهتر نگهداری شده باشند، ارزش بیشتری خواهند داشت و بیشتر در چشم مشتری نیز خواهند آمد.
افزایش ارزش ملک با پنجره دوجداره
پنجره لمینت طرح چوب از بهترین مدل ها برای دکوراسیون

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟