پنجره دوجداره ویتانوا

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

10 واقعیتی که در مورد درها و پنجره‌های uPVC نمی‌دانید

درب‌ها و پنجره‌هایuPVC علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده ای که دارند،‌ از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. همین موارد این درها و پنجره‌ها را به یک گزینه ایده‌آل تبدیل کرده‌است. در کنار این موارد اکثر افراد به درب‌ها و پنجره‌هایی نیاز دارند که قابلیت استفاده در محیط‌های کاری و تجاری پر رفت و آمد را داشته باشند. درب‌های چوبی انعطاف زیادی نداشته و توانایی تهویه مطبوع را نیز ندارند. این مورد هم یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب جنس uPVC است. در این مقاله اطلاعاتی مفید و 10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفا این مقاله را تا انتها بخوانید.

برخی از ویژگی‌های مهم درب‌ها و پنجره‌های uPVC شامل موارد زیر هستند:

1- تعمیر و نگهداری آسان

شستشوی این درب‌ها و پنجره‌ها به هیچ وجه سخت نیست. شما می‌توانید با صابون و آب به سادگی این درب‌ها را شسته و همواره تمیز نگه دارید. این دسته از پنجره‌ها به رنگ آمیزی مجدد نیازی ندارند. به دلیل جنس محکم uPVC، این درب‌ها به سادگی دچار خراش نمی‌شوند. همچنین با استفاده از دستگاه اسکرابر می‌توانید لکه‌های درب و پنجره را شسته و از بین ببرید.

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

2- ماندگاری بالا

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب در و پنجره، مقاومت آن‌ها در برابر عوامل بیرونی و جوی مثل برف و باران است. uPVC تحت تأثیر رطوبت و سایر آلاینده‌های جوی قرار نمی‌گیرد. به راحتی خورده نمی‌شود و زنگ نمی‌زند. بنابراین از درب و پنجره‌های uPVC می‌توانید به مدت بسیار طولانی‌تری نسبت درهای چوبی و آلومینیومی استفاده کنید.

3- با دوام

این پنجره‌ها و درها زنگ نمی‌زنند و خورده نمی‌شوند. همین امر آن‌ها را به گزینه‌ای ایده آل برای مناطق ساحلی تبدیل می‌کند. در مناطق ساحلی رطوبت هوا بیسار بالا بوده و درصد تابش خورشید بسیار زیاد است. این پنجره‌ها در برابر تابش نور آفتاب مقاومت بالایی دارند. همچنین در برابر اشعه فرابنفش مقاوم هستند و رنگ آن‌ها در برابر این اشعه تغییر نمی‌کند.

4- عایق صدا

در دنیای مدرن و زندگی شهری به دلیل وجود عملیات‌های ساختمانی و ماشین‌های فراوان، یکی از مهم‌ترین کارایی درب‌ها و پنجره‌ها، کاهش صداست. در میان 10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره ، یکی از مهم ترین آن ها عایق بندی برتر پنجره های upvc است. ترکیب پنجره uPVC و شیشه دو جداره صدا را تا 40 دسی‌بل کاهش می‌دهد. این اتفاق باعث کاهش حدودا 80 درصدی آلودگی صوتی می‌شود. بنابراین با انتخاب uPVC خانه خود را به محیطی ساکت‌تر و آرام‌تر تبدیل می‌کنید.

پنجره برای مناطق مختلف

5-ایمنی بالا

درب و پنجره های دوجداره upvc را می‌توان از حداقل 10 نقطه مختلف قفل کرد. استفاده همزمان از این پنجره‌ها با شیشه‌های چندلایه و ضدسرقت، شانس ورود سارقین به خانه شما را تقریبا به صفر می‌رساند.

6-عایق انرژی

امروزه یکی از مهم‌‌ترین معیارهای ساختمانی، جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. درب‌ها و پنجره‌های uPVC  یک عایق طبیعی هستند و هدایت گرمایی کمی دارند. این درها و پنجره‌ها خانه شما را عایق بندی می‌کنند. این امر به شما کمک می‌کند تا به میزان کمتری از سیستم‌های تهویه مطبوع و بخاری برای حفظ درجه حرارت داخل ملک خود استفاده کنید. در استفاده بلندمدت، این پنجره‌ها به صرفه جویی در هزینه و انرژی کمک می‌کنند و مبالغ قبوض شما را به‌صورت چشمگیری کاهش می‌دهند.

 

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

7- تهویه

یکی دیگر از مسائل مهم در طراحی ساختمان، عبور هوا و تهویه مطبوع است. پنجره‌های uPVC به دلیل بدنه خاص و شیبی که دارند، باعث برقراری یک جریان هوای مناسب می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند در 2 جهت باز شوند. از آنجا که پنجره‌ها می‌توانند به سمت داخل متمایل شوند، از طریق بخش کناری پنجره مجاری برای هوای خارج فراهم می‌شود و هوای گرم از قسمت بالای آن خارج می‌شود. همچنین می‌توان به راحتی از داخل آن‌ها را تمیز کرد زیرا کاملاً قابل چرخش هستند.

8-مقرون به صرفه

علی رغم کارایی بیشتر،  درب‌ها و پنجره‌های uPVC نسبت به دربها و پنجره‌های چوبی یا آلومینیومی قیمت کمتری دارند. علاوه بر قیمت اولیه بسیار مناسب، هزینه تعمیر و نگهداری و شستشوی پنجره‌های Upvc به میزان قابل توجهی کمتر از جنس چوبی یا آلومینیومی است. به طور کلی این پنجره‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر از رقبای خود هستند.

9- سازگار با محیط زیست

uPVC  ماده ای قابل بازیافت است که به منابع کمی نسبت به سایر گزینه ها نیاز دارد. طول عمر آن چهل و هشتاد سال است. همچنین بعد از بازیافت می‌تواند به محصولات مفید دیگری مانند کاشی کف و لوله ‌آب تبدیل شوند.

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

10-طراحی سفارشی

درب و پنجره نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. بنابراین هرکسی دوست دارد تا یک پنجره متناسب با سبک طراحی خانه‌اش داشته باشد. یکی مزیت‌های درب و پنجره‌های uPVC این است که می‌توان این پنجره‌ها را در ابعاد و طرح‌های دلخواه سفارش داد و هیچ محدودیتی در شکل ظاهری این پنجره‌ها وجود ندارد.

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟