پنجره دوجداره ویتانوا

دو جداره upvc

چرا پنجره‌های uPVC گران‌تر از سایر پنجره‌ها هستند؟

دلایل گران بودن قیمت پنجره‌های Upvc چیست؟

به‌طور کلی قیمت پنجره‌های uPVC از سایر گزینه‌های موجود در بازار بیشتر است. 5 دلیل اصلی برای این تفاوت قیمت وجود دارد. هرچند که تخفیف گرفتن و چانه زدن و کاهش قیمت بسیار خوب است ولی به کیفیت پنجره هم دقت کنید. ما در این مقاله به دلایل گران بودن پنجره‌های uPVC پرداخته ایم. تا انتها همراه ما باشید.

 

دلیل شماره 1 برای  قیمت بالای پنجره‌های upvc

کیفیت بالاتر، قیمت بالاتر را همراه خود دارد. در هنگام خرید به برند تولیدکنندگان دقت کنید. اکثر پنجره‌های uPVC توسط کارخانه‌های معتبر ساخته می‌شوند. به همین دلیل قیمت آن‌ها از برندهای ناشناس و بی کیفیت، بالاتر است. خدمات پس از فروش و حتی بیمه محصولات تنها بخشی از تفاوت یک پنجره گران و یک گزینه ارزان است.

پنجره‌ها باید مطابق قوانین عمرانی و ساختمانی نصب شوند. به همین دلیل تنها شرکت‌های دارای مجوز حق نصب پنجره را دارند. اگر از یک برند ارزان و بدون صلاحیت نصب، پنجره بخرید، نصب پنجره برعهده خودتان است. شما تخصص نصب را ندارید. پس باید وقت و هزینه زیادی را صرف نصب کنید. این هم دلیل دیگری بر گران بودن uPVC است.

 

 

 

upvc
upvc

 

 

دلیل شماره 2:

گوشه‌های پنجره، مهمترین قسمت آن است. 4 گوشه قاب پنجره باید به خوبی به هم جوش داده شوند. استفاده از ابزارهای مکانیکی مثل پیچ و مهره باعث ایجاد ترک و شکاف در بلندمدت می‌شود. تنها پنجره‌های Upvc از این تکنولوژی برخوردار هستند.

اگر شکاف ایجاد شود، عایق پنجره از بین می‌رود. با از بین رفتن عایق، آب و هوا به راحتی وارد خانه می‌شوند. خراب شدن وسایل خانه بر اثر آب و قبوض سنگین برق و گاز از تبعات از بین رفتن عایق هستند.

دلیل شماره 3:

پروفیل‌های UPVC بخشی جدایی ناپذیر از عملکرد صرفه جویی در انرژی و عایق کاری هستند.

بخشی از این امر ناشی از این واقعیت است که UPVC به طور طبیعی عایق خوبی است و بخشی دیگر به شکل هندسی پروفیل uPVC باز می‌گردد.

در بین لایه شیشه، یک لایه ماده عایق قرار دارد. این ماده در صرفه جویی انرژی نقش بسیار مهمی دارد.

همچنین قاب اصلی پنجره‌های uPVC با میله‌های نازکی تقویت شده است. به همین دلیل قاب uPVC بسیار محکم است و تاب نمی‌خورد.

دلیل شماره 4:

پنجره استاندارد باید دو لایه شیشه داشته باشد. ضخامت پنجره‌های معمولی 12 و ضخامت شیشه uPVC 16 میلی‌متر است. همین 4 میلی‌متر اختلاف، باعث یک تغییر چشمگیر می‌شود.

این 4 میلی‌متر اختلاف باعث کاهش صدای خارج از خانه می‌شود. همچنین فرآیند تولید بی کیفیت باعث افت کیفیت پنجره می‌شود. افت کیفیت پنجره باعث کاهش عمر مفید محصول می شود.

 

 

پنجره upvc
پنجره upvc

 

دلیل شماره 5:

اتصالات مورد استفاده از قبیل دستگیره ها، لولاها، پیچ ها، مسدود کننده ها، درزگیر آب و هوا، هر کدام نقش مهمی را ایفا می‌کنند. دستگیره‌های ارزان قیمت به راحتی می‌شکنند.

پیچ‌های نامنظم و بی کیفیت باعث عدم انطباق قاب پنجره هنگام باز و بسته کردن می‌شود.

ضعف لولاها نیز می تواند باعث عدم انطباق شود. پیچهایی که آن ها را ثابت می‌کند باید به اندازه کافی بلند باشند تا بتوانند یک اتصال خوب ایجاد کنند.

تمام پیچ ها باید از جنس فولاد ضد زنگ باشند تا از خوردگی و زنگ زدن جلوگیری شود.

جمع بندی

بسیاری از تولیدکنندگان با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت سعی می‌کنند تا به هر طریقی قیمت محصول خود را کاهش دهند. هر چند که قیمت بالاتر، تضمینی برای کیفیت نیست ولی هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نکنید.

https://www.upvcwindowsfitted.co.uk/why-cheap-replacement-upvc-windows-can-cost-more/

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟