پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره

پیش از خرید پنجره دوجداره این سوالات را بپرسید

سوالاتی که قبل از خریدن درب و پنجره uPVC باید بپرسید

به دلیل جنس عالی و بادوام، پنجره‌ها و درب‌های uPVC امروزه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شده اند.به غیر از دوام بالا و جنس خوب، پنجره دوجداره مزایای دیگری هم دارد. از مهمترین مزایای uPVC می‌توان به افزایش امنیت خانه و کاهش سر و صدا اشاره کرد. به دلیل استقبال زیاد و تقاضای بالای مشتریان، درب و پنجره‌های uPVC در ابعاد و طرح‌های متنوعی موجود هستند. اما بهتر از قبل خرید و برای بدست آوردن دانش کافی در مورد این پنجره‌ها، سوالاتی را مطرح کنید. ما لیستی از مهمترین سوالاتی که قبل از خرید باید مطرح شوند را برای شما فراهم کرده‌ایم. تا پایان همراه ما باشید.

آیا پنجره با دوام هست؟

دوام و عملکرد محصولات را می‌توان از طریق مواد اولیه و فناوری مورد استفاده کارخانه سازنده قضاوت کرد. فرآیند ساخت در حفظ کیفیت پنجره‌ها در مدت طولانی نقش حیاتی دارد. مهمتر از همه، شما همیشه باید به دنبال مزایای اضافی باشید. مزایایی نظیر عایق حرارتی و تهویه مطبوع. یک پنجره مناسب باید تمامی این موارد را فراهم کند.

 

درب دوجدار
پنجره دوجداره

 

 

آیا پنجره عایق است؟

چه موضوع سرمایش در تابستان مطرح باشد چه گرمایش خانه در زمستان، یک پنجره خوب باید نیاز شما را در هر دو حالت برطرف کند. پنجره مناسب باید با تهویه مطبوع مناسب در تابستان و عایق حرارتی در زمستان، همیشه دمای خانه شما را در حد متعادل نگه دارد. همچنین نفوذ آب باران و برف به داخل خانه هم مساله مهمی است. پنجره باید مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت داشته باشد. پس شما باید متناسب با محل زندگی خودتان به دنبال خرید پنجره بروید. با خرید یک پنجره دو جداره، می‌توانید در زمستان و تابستان همیشه دمای منزل خود را کنترل کنید. اگر در محیطی با رطوبت بالا و باران‌های شدید زندگی می‌کنید، توجه کنید که به یک پنجره ضدآب نیاز دارید.

آیا پنجره امنیت را تأمین می کند؟

علاوه بر خاصیت عایق بندی و ضد آب بودن، پنجره دوجداره همیشه امنیت را افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید پنجره‌های uPVC بخرید، به دنبال پروفیل‌های پنجره با سیستم چند قفل شونده و شیشه‌های ضدسرقت باشید. همچنین با ترکیب پنجره چندجداره با شیشه ضدسرقت، صدای ورودی به خانه تا 40 دسی‌بل کاهش می‌یابد و محیط منزل‌تان آرام و دل‌نشین خواهد بود.

 

درب دوجداره
درب دوجداره

آیا پنجره نیاز به نگهداری دارد؟

یکی از مهمترین مزایای درب و پنجره دوجداره این است که تا سال‌ها به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند. هزینه تعمیر آن‌ها در صورت نیاز بسیار کم خواهد بود. در درب و پنجره‌های قدیمی مثل پنجره‌های چوبی، احتمال آسیب دیدگی، کمرنگ شدن، تاب خوردن و شکستگی بسیار بالا هست. همیشه پنجره‌هایی را انتخاب کنید که تمیز کردن آن‌ها آسان باشد. پنجره خوب باید ضدخراش و ضد لک باشد.

آیا پنجره با خانه شما سازگاری دارد؟

شکی نیست که هر فضایی نیازهای خاص خود را دارد. نیاز هر خانه‌ای با توجه به معماری و طراحی داخلی‌ آن خانه مشخص می‌شود. پنجره دوجداره به دلیل سبک‌های مختلف، طرح‌ها، رنگ‌ها، اندازه و ویژگی هایی که دارند، با هر محیطی سازگاری دارند. برای فضاهایی مانند اتاق خواب و اتاق نشیمن، باید به دنبال پروفیل‌های بزرگتر برای پنجره باشید که تهویه مناسب و نور کافی را فراهم کند. می‌توانید بافت شیشه، لمینت و قاب دور شیشه را متناسب با فضای خود شخصی‌سازی و سفارش دهید.

آیا پنجره ضمانت دارد؟

مهمترین پارامتر برای خرید هر وسیله‌ای، ضمانت آن وسیله است. در صورتی که خسارت جدی به درب یا پنجره شما وارد شود، برای تعمیر یا تعویض پنجره باید هزینه هنگفتی را متقبل شوید. بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها، ضمانت یا گارانتی است. پس حتما قبل از خرید پنجره در مورد گارانتی آن پنجره تحقیق کنید.

آیا پنجره خدمات پس از فروش دارد؟

در کنار گارانتی، خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم هستند. خدماتی نظیر نصب پنجره، تعمیر رایگان، مشاوره و راهنمایی، جزئی از خدمات پس از فروش محسوب می‌شوند. برای آسودگی خاطر بیشتر حتما از خدماتی که شرکت سازنده به مشتریانش ارائه می‌دهد، اطمینان حاصل کنید.

 

https://www.ushawin.com/ask-these-questions-before-buying-upvc-windows

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟