پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره هارمونی

پنجره دوجداره هارمونی | پنجره هارمونی پلاس | پروفیل هارمونی

درب و پنجره های upvc هارمونی

درب و پنجره های دوجداره به حدی محبوب شده اند که امروزه بیشتر ساختمان ها چه مسکونی و چه اداری و تجاری از پنجره های دوجداره و سه جداره upvc استفاده می کنند. برند های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند و خوشبختانه با پیشرفت روز افزون صنایع و تکنولوژی در کشور و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران، امروز شاهد موفقیت و رشد هرچه بیشتر صنایع در داخل کشور هستیم. از جمله در صنعت درب و پنجره دوجداره . هم اکنون برند جدیدی از شرکت طلا پروفیل ارس ، که تولید کننده درب و پنجره های upvc با نام تجاری ویتانواست به بازار آمده است. پنجره دوجداره هارمونی برندی جدید از شرکتی با تجربه و نام آشناست ، که از سال 1398 معرفی شده است.

 

درباره ی شرکت سازنده پنجره هارمونی

پنجره دوجداره هارمونی در کنار دیگر برند محبوب یعنی ویتانوا ، از شرکت طلا پروفیل ارس است که از سال 1393 به همت آقای مهندس محمدرضا میراب ، در منطقه آزاد ارس راه اندازی شد.

شرکت طلا پروفیل ارس، از بزرگترین تولیدکنندگان درب و پنجره upvc در کشورمان است ، که به مدیریت مهندس میراب راه اندازی شده و مشغول به فعالیت و البته گسترش آن است.

مهندس میراب که از دانش آموختگان رشته های برق و انرژی از کشور آلمان است ، و مدیر عامل شرکت چند ملیتی ایتالیا ، آلمان، ترکیه و ایرانی به نام Consulting for Business in Iran است.

وی با داشتن بیش از 33 سال تجربه در زمینه ی فعالیت های تولیدی ، آشنایی با ماشین آلات صنعتی و صنایع شیمیایی و تکنولوژی ، شرکت طلا پروفیل ارس را با تلفیقی از کیفیت ، فناوری و ماشین آلات کشور های آلمانی و اتریش، طراحی ایتالیایی ، و البته نیرو و پشتوانه ملی در کشورمان راه اندازی کرده است.

هم اکنون پس از موفقیت چشمگیر برند محبوب ویتانوا از این شرکت ، و گسترش فعالیت های کمپانی مادر ، برند جدیدی نیز از طلا پروفیل ارس، با نام “هارمونی” در اختیار هموطنان گرامی قرار خواهد گرفت.

طلا پروفیل اطلس هارمونی ویتانوا

هماهنگی در زندگی با پنجره دوجداره هارمونی پلاس

هارمونی + (که البته با نام هارمونی نیز شناخته می شود) دومین برند از طلا پروفیل ارس پس از VITANOVA است شامل پروفیل های upvc در سری های مختلف ، از جمله پروفیل هارمونی سری 58 ، انواع پروفیل های گالوانیزه ، و دیگر سری های پروفیل برای پنجره دوجداره و سه جداره است.

شعار برند هارمونی پلاس ، داشتن هارمونی در زندیگیست، که در واقع به معنای وجود هماهنگی، تعادل و تعامل است که بهترین و ایده آل ترین حالت ، در هر چیزی است.

پنجره های دوجداره و سه جداره هامورنی پلاس ، با ایجاد عایق بندی بالا ، طراحی زیبا و تنوع طرح ها و ایجاد هماهنگی با هر دکوراسیونی ، و البته دوام و کیفیت ساخت بالا ، هماهنگی و تعادل را با ساختمان و خانه شما برقرار می کنند.

هارمونی پلاس با هدف ارائه بهترین پروفیل ها چه از نظر کیفیت ، و چه از نظر طراحی و البته قیمت ساخته می شود ، که در ساخت آن کلیه این موارد به علاوه مدرن و استاندارد بودن لحاظ می شود.

 

اعطای نمایندگی رسمی پنجره دوجداره ویتانوا و هارمونی+ به گروه بازرگانی تولیدی عبیدی

پنجره دوجداره هارمونی و بازرگانی عبیدی

بازرگانی عبیدی این افتخار را دارد که پس از سال ها همکاری با بهترین برند های سازنده پروفیل های upvc درب و پنجره ، هم اکنون نمایندگی رسمی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی ، با دو برند ویتانوا و هارمونی پلاس را داشته باشد.

شرکت طلا پروفیل ارس، هم اکنون نمایندگی رسمی برند های ویتانوا و هارمونی را به بازرگانی صنعتی تولیدی عبیدی اعطا کرده ، تا در راستای گسترش خدمات رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور ، گامی بلند برداشته باشد.

بازرگانی تولیدی عبیدی کلیه پروفیل های هارمونی پلاس را به صورت مستقیم از سازنده ، یعنی طلا پروفیل ارس تهیه می کند ، و با تولید انواع درب و پنجره ها در مدل های متنوع ، پنجره ای کاملا مطابق با سلیقه شما را ارائه می دهد.

گروه بازرگانی عبیدی ، از شرکای تجاری پروفیل طلا ارس است و با داشتن همکاری مستقیم با این شرکت بزرگ ، ارائه دهنده دو برند این مجموعه است.

هم اکنون کلیه سری پروفیل های هارمونی پلاس در رنگ ها و ابعاد و ضخامت مناسب توسط بازرگانی تولیدی عبیدی در دسترس است.

نمایندگی پنجره هارمونی در کرج و تهران

همکاری این دو مجموعه یعنی شرکت طلا پروفیل ارس و بازرگانی تولیدی عبیدی منجر به این شد تا بازرگانی عبیدی هم اکنون نمایندگی پنجره ویتانوا و نمایندگی پنجره هارمونی در کرج و تهران باشد، که بی شک مسیری برای رونق هرچه بیشتر تولید در کشورمان ، خدمات رسانی به هم میهنان عزیز و بالا بردن کیفیت کالای داخلی خواهد شد.

بازرگانی تولیدی عبیدی یکی از مطرح ترین و البته با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه ی ارائه و تولید درب و پنجره ها و پروفیل های upvc در کرج است که هم اینک حتی فعالیت خود را به استان ها و شهرهای بیشتری از کشور هم گسترش داده است.

برای خرید پنجره دوجداره هارمونی پلاس ، و هم چنین مشاوره و کارشناسی در تهیه انواع پروفیل ها و پنجره ها، با کارشناسان ما در بازرگانی تولیدی عبیدی تماس حاصل فرمایید.

بهترین قیمت ، و هم چنین ضمانت اصل بودن کالا ، پروفیل های اورجینال هارمونی پلاس ، و نصب استاندارد پنجره در کمترین زمان ممکن .

 

مزایای پنجره دوجداره هارمونی +

برند جدید از مجموعه طلا پروفیل ارس یعنی هارمونی پلاس، هیچگونه تفاوتی از نظر کیفیت ، ویژگی ها و خدمات با دیگر برند شناخته شده آن یعنی ویتانوا ندارد و با قیمتی بسیار مناسب عرضه خواهد شد.

پنجره دوجداره هارمونی با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های کشور آلمان و اتریش و با استاندارد های بین المللی ، در کشورمان تولید می شود.

از جمله مزایای پروفیل های هارمونی ، می توان اشاره کرد به :

  • مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره هارمونی
  • استفاده از پروفیل های گالوانیزه در پروفیل هارمونی پلاس موجب تقویت، استحکام و کیفیت بالای آن شده است
  • هارمونی+ که از برند های شرکت طلا پروفیل ارس است دارای نمایندگی های فعال جهت فروش و ارائه خدمات در کشور است. از جمله نمایندگی هارمونی در کرج که به بازرگانی تولیدی عبیدی اعطا شده است.
  • تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه خدمات نصب و پس از فروش برای تمامی محصولات
  • گارانتی 20 ساله ، مهر تاییدی بر کیفیت بالا و اورجینال پروفیل هارمونی پلاس است.
  • هارمونی موفق به دریافت استاندارد کیفی بین المللی از نظر کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید و ساخت شده است.
  • داشتن نمایندگی های فعال در سراسر کشور ، و در نتیجه خدمات رسانی کامل به هم میهنان عزیز.

هماهنگی در زندگی شما با پنجره هارمونی پلاس

 

قیمت پنجره دوجداره هارمونی

ما تمام تلاش خود را کرده ایم که ضمن ارائه بهترین کیفیت و خدمات ، قیمت مناسب را نیز برای محصولات خود تعیین کنیم تا هموطنان بیشتری در سراسر کشور و با هر میزان بودجه بتوانند از مزایای پنجره های دوجداره بهره مند شوند.

با توجه به ساخت پروفیل های هارمونی پلاس در کارخانجات کشور و ارائه خدمات به صورت نمایندگی های فعال و مستقیم ، پنجره های دوجداره هارمونی ضمن داشتن کیفیتی درخور و مناسب ، دارای بهترین قیمت نیز می باشند.

برای نصب پنجره دوجداره هارمونی ، و اطلاع از قیمت پنجره هارمونی پلاس، با بازرگانی عبیدی ، نمایندگی رسمی پنجره هارمونی و ویتانوا در کرج تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟