پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در کرج

پنجره دوجداره در کرج

درب و پنجره دوجداره در کرج

مزایای بسیار زیاد پنجره های دوجداره ، بخصوص کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه هایی که در بر دارد، سبب شده است تا افراد زیادی درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی استفاده کنند، و میزان به کار گیری آن ها بسیار گسترده تر شود. از جمله در کلان شهر ها ، این پنجره ها به دلیل کاهش آلودگی صوتی ، محبوبیت ویژه ای دارند. پنجره دوجداره در کرج از انواع رایج پنجره است که چه در ساختمان های نوساز و جدید، چه در ساختمان های قدیمی قابل استفاده است.

برای خرید پنجره دوجداره در کرج ، و تهیه یراق آلات ، انواع پروفیل ها و دیگر ملزومات پنجره های دوجداره ، با بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

درباره ی بازرگانی عبیدی

گروه بازرگانی عبیدی ، ارائه دهنده انواع درب و پنجره های upvc و یراق آلات و پروفیل های انواع پنجره یو پی وی سی است، که با سالهای سال تجربه در این زمینه ، در خدمت هم میهنان عزیز می باشد.

بازرگانی عبیدی نماینده رسمی پنجره وین تک و پنجره دوجداره ویتانوا در استان های کرج، تهران و تبریز می باشد.

بازرگانی عبیدی متشکل از تیمی با تجربه و حرفه ای است ، و با سالها سابقه همکاری و اخذ نمایندگی از برند های نامی این صنعت ، از فروشندگان برتر پنجره دوجداره و ملزومات آن می باشد.

برای خرید پنجره دوجداره در کرج ، و دیگر مناطق و شهرستان های استان البرز و تهران ، با بازرگانی عبیدی در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

انواع پنجره دوجداره در کرج

یکی از دلایل محبوب شدن پنجره های دوجداره را می توان تنوع بالای مدل های آن ها ، در بازشو ها ، طرح و شکل ، و رنگ بندی آن ها دانست.

  • آیا پنجره ای با رنگ بندی دلخواه می خواهید؟
  • پنجره ای با بازشو با محدودیت فضا می خواهید؟
  • پنجره ای با بازشوی مدرن و جالب می خواهید؟
  • و یا پنجره ای با اشکال هندسی خاص و چند ضلعی؟

هر نوع پنجره ای که بخواهید در انواع پنجره های دوجداره upvc وجود دارد و از این رو می توان پنجره های یو پی وی سی را یکی از پر استفاده ترین انواع پنجره دانست.

در ادامه به برخی از رایج ترین انواع پنجره دوجداره در کرج می پردازیم.

پنجره دوجداره ثابت :

پنجره فیکس یا ثابت ساده ترین نوع پنجره دوجداره است که فاقد بازشو بوده و ارتباطی با فضای بیرون میسر نیست. این نوع پنجره بالاترین سطح عایق بندی در برابر دما و صوت را دارد. استفاده از آن در فضاهایی

که نیاز به تهویه نیست، اما نوردهی و ویو مورد نظر است مناسب است.

البته می توان آن را به صورت ترکیبی با دیگر انواع پنجره استفاده کرد.

پنجره دوجداره لولایی تک حالته

از مدل های لولایی و نسبتا ساده و البته رایج پنجره دوجداره است، که دارای یک حالت بازشو ، روی محور عمودی و به صورت 180 درجه است.

عایق بندی بالا ، بازشوی آسان و طراحی همه پسند از ویژگی های پنجره دوجداره تک حالته است.

پنجره دوجداره لولایی دوحالته

تفاوت پنجره دوحالته با نوع تک حالته در این است که همان لنگه یا درب بازشو را می توان علاوه بر باز کردن به صورت عمودی ، روی محور افقی هم باز و بسته کرد. البته با زاویه ای محدود تر. (بین 30 تا 40 درجه)

باز و بسته شدن در سه حالت یعنی بسته یا قفل ، باز روی محور افقی و باز روی محور عمودی ، به وسیله ی یک دستگیره انجام می شود که با قرارگیری در حالات مختلف قابل تنظیم است.

در میان پنجره های دوجداره با بازشو ، بیشترین عایق بندی را پنجره دوجداره دوحالته دارد.

بالاترین حد عایق بندی ، مدل بازشوی جذاب و متنوع ، امکان ایجاد چرخش هوای مناسب و طراحی زیبا از جمله ویژگی های پنجره دوجداره دو حالته است.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره کشویی همانطور که از نام آن پیداست بازشویی به صورت کشویی یا ریلی دارد. در واقع لنگه بازشو به وسیله ی یک غلتک روی ریل قرار گرفته و حرکت می کند.

این نوع پنجره برای فضاهایی که دارای محدودیت جا برای بازشدن لنگه هستند مناسب است، و باز و بسته شدن راحتی هم دارد.

اما ضعف آن در عایق بندی است که نسبت به دیگر انواع پنجره دوجداره کمتر است. (البته باز هم عایق بندی بالاترین از پنجره های آهنی و چوبی و غیره دارد)

پنجره دوجداره فولکس واگنی

میخواهید حتما از پنجره کشویی استفاده کنید اما عایق بندی هم برایتان مهم است؟

باز هم نوعی پنجره یو پی وی سی بدین منظور وجود دارد و آن پنجره دوجداره فولکس واگنی است.

این نوع پنجره دارای بازشویی است که با کمی فشار روی به جلو ، در ریل جا افتاده و به صورت کشویی حرکت می کند.

بنابراین ، در حالت بسته بودن فاصله و فضایی بین ریل و لنگه وجود ندارد و به طور کامل کیپ می شود. بنابراین عایق بندی مناسب را دارد.

 

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره دوجداره سایبانی (کلنگی)

پنجره دوجداره کلنگی یا سایبانی از پنجره های لولا دار است که بازشویی روی محور افقی دارد.

معمولا در سرویس های بهداشتی که نیاز به چرخش هوا و تهویه است ، و یا به صورت ترکیبی با دیگر انواع پنجره استفاده می شود.

پنجره دوجداره آکاردئونی

دارای لنگه هایی است که در کنار هم قرار گرفته و به وسیله ی یراق آلات مخصوص آن ، برای باز شدن در کنار هم جمع می شوند و قرار میگیرند. همانند عملکرد یک آکاردئون.

پنجره upvc آکاردئونی

کدام انواع پنجره دوجداره در کرج قابل استفاده است؟

تمامی پنجره دوجداره در کرج که گفته شده قابل استفاده اند، چرا که این شهر دارای آب و هوایی معتدل است. البته پنجره های یو پی وی سی با تمامی شرایط آب و هوایی سازگارند و در هر جایی قابل استفاده اند.

اما اگر در محیطی با سر و صدای زیاد و آلودگی صوتی ، یا گرد و خاک و آلودگی هوای زیاد زندگی می کنید، بهتر است از انواع پنجره دوجداره با عایق بندی بالا ، مثل پنجره تک حالته و دوحالته استفاده کنید.

در صورتی که در چنین شرایطی مایل به استفاده از پنجره کشویی هستند، از نوع فولکس واگنی آن که عایق بندی بالایی دارد استفاده کنید.

 

انواع پنجره از نظر شکل هندسی

پنجره های  upvc از نظر طرح قاب و پروفیل نیز دارای اشکال مختلفی هستند. این ویژگی سبب می شود تا معماران بتوانند پنجره ای مناسب با طراحی ساختمان و با اشکال مختلف را به کار گیرند.

پنجره دوجداره قوس دار یا کمانی ، پنجره خلیجی ، پنجره شش ضلعی ، دایره ای و مثلثی از انواع پنجره دوجداره در کرج علاوه بر مدل های استاندارد چهارگوش (مستطیل و مربع) هستند.

پنجره دوجداره رنگی

پروفیل پنجره های دوجداره می تواند در طرح و رنگ دلخواه شما باشد.

پروفیل upvc به طور پیشفرض به رنگ سفید است که البته خود بسیار محبوب است و با بسیاری از طراحی ها هماهنگی لازم را دارد.

اما اگر به دنبال رنگ های بیشتری هستید هم انواع پروفیل های رنگی وجود دارند.

پنجره های رنگی دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند.

نوع دیگر از پنجره های رنگی ، پنجره upvc لمینت است که دارای نوعی روکش با نام لمینت می باشد. پنجره لمینتی را می توان در انواع طرح دار چون طرح چوب هم سفارش داد .

برای تهیه پنجره دوجداره رنگی در کرج می توانید با بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در کرج

پروفیل های بازسازی و نوسازی سبب می شوند تا بتوان برای ساختمان هایی با پنجره های قدیمی هم از پنجره upvc استفاده کرد.

بنابراین حتی اگر در ساختمانی چندین ساله با پنجره های قدیمی زندگی می کنید، باز هم می توانید از مزایای پنجره دوجداره بهره مند شوید.

برای تعویض پنجره قدیمی در کرج ، باید حتما از تکنسین نصب و افراد ماهر در این زمینه بهره گیرید، چراکه اگر تعویض به طور صحیح انجام نشود ، سبب می شود تا قاب پنجره آسیب دیده و یا پنجره دوجداره کارایی کافی را نداشته باشد.

برای تعویض پنجره قدیمی در کرج و خرید پنجره دوجداره در کرج ، با بازرگانی عبیدی ، ارائه دهنده پروفیل های صددرصد اورجینال وین تک و ویتانوا در ارتباط باشید.

 

چرا پنجره دوجداره upvc ؟

پنجره های دوجداره و سه جداره upvc از بالاترین تکنولوژی ساخت بهره می برند، که این امر سبب می شود مزایای زیادی داشته و برای مصرف کننده به صرفه باشند.

بنابراین پنجره های upvc جایگزین بسیار خوبی برای پنجره های آهنی ، چوبی ، آلومینیومی ، فولادی و … هستند.

برخی از مهم ترین مزایای پنجره دوجداره upvc عبارتند از :

 

عایق بندی در برابر حرارت

از مهم ترین ویژگی های پنجره های upvc این است که عایق بندی بالایی در برابر گرما و سرما دارند. بنابراین سبب می شوند فضای ساختمان در فصول و دماهای مختلف مناسب باشد.

 

کاهش هزینه های انرژی

عایق بندی بالا سبب می شود تا نیاز برای تولید گرمایش و سرمایش ، توسط وسایل برقی و گازی کمتر باشد، چراکه در هوای سرد ، گرمای تولید شده کمتر هدر می شود و هوای سرد بیرون هم به داخل نفوذ

نمی کند. بنابراین نیاز به تولید گرمای کمتر ، و در نتیجه کاهش هزینه گرمایش کمتری است.

در روزهای گرم نیز سرمایی که به وسیله ی انواع کولر تولید می شود هدر نمی رود، بنابراین نیاز به سرمایش کمتر ، و در نتیجه مصرف انرژی کمتری می شود.

 

مقاومت در شرایط آب و هوایی

پنجره های دوجداره و سه جداره یو پی وی سی در هر شرایط آب و هوایی ، از جمله گرما و سرمای زیاد ، رطوبت ، یخبندان ، و باران های اسیدی و غیره مقاوم اند و آسیب نمی بینند، بنابراین طول عمر و دوام بیشتری هم دارند.

هم چنین در برابر اشعه خورشید هم تغییر حالت نمی دهند و مقاومت بالایی دارند.

 

پنجره دوجداره عایق صوتی است

پنجره های upvc در برابر صوت هم عایق بندی مناسبی دارند.

استفاده از شیشه ها در دو ، سه یا چند لایه ، و وجود گاز درون ان ها سبب می شود تا صوت انتقال داده نشود. هم چنین خود پروفیل یو پی وی سی هم ضریب هدایتی پایینی دارند و در عایق بندی صوتی موثر است.

بنابراین ، پنجره دوجداره در کرج بهترین گزینه برای ساختمان هایی است که در معرض آلودگی صوتی قرار دارند.

 

از دیگر مزایای پنجره های دوجداره upvc می توان مطابقت با محیط زیست ، تنوع در بازشوها ، طراحی مدرن و زیبا و قیمت مناسب آن ها نام برد.

 

برای خرید پنجره دوجداره در کرج ، اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و هر گونه خدمات در استان البرز و شهر کرج ، با بازرگانی عبیدی تماس بگیرید. 

 

درباره ی شهر کرج

کرج

شهر کرج ، مرکز استان البرز است که مرکز شهرستان کرج هم می باشد. کرج یکی از کلانشهر های کشور است ، و چهارمین شهر بزرگ ایران می باشد.

کرج در دامنه های رشته کوه های البرز ، در کرانه ی رود کرج قرار گرفته است.

این شهر دارای مساحتی برابر با 1754 کیلومتر مربع است و طبق سرشماری سال 1395 دارای جمعیتی بالغ بر 1,592,492 نفر می باشد.

با نرخ رشدی برابر با 3.14 درصد در سال ، کرج بالاترین نرخ رشد جمعیت در کشور را داشته است، که از دلایل آن مهاجرت گسترده از سراسر کشور به این شهر است.

پس از تهران، کرج بالاترین میزان مهاجرت پذیری را دارد، که سبب شده است مردم از اقوام مختلفی در این شهر حضور داشته باشند. به دلیل این تنوع قومی ، کرج “ایران کوچک” لقت گرفته است.

دلیل مهاجرت های گسترده ، می تواند نزدیک بودن به تهران باشد. کرج با تهران 36 کیلومتر فاصله دارد و در غرب آن قرار گرفته است.

هم چنین کرج دارای آب و هوایی پاک تر و بهتر از تهران است که سبب شده بسیاری از مردم تهران نیز به دلیل هوای بسیار آلوده ی تهران ، به کرج مهارجت کنند.

جالب است بدانید استان البرز با مرکزیت کرج ، با وجود جمعیت زیادش ، کوچکترین استان ایران است ، و تنها 0.31 درصد مساحت کشور را شامل می شود.

 

نام کرج

واژه ی کرج در زبان پارسی از واژه ی کاوک گرفته شده است که معنی آن “میان تهی” می باشد که اشاره به قرار گیری کرج بین دره می باشد.

برخی معتقدند که کرج از واژه ی “کراج” گرفته شده که نشانی از پیوستگی آن با تپه های تاریخی آتشگاه ، کلاک و قلعه اشتهارد و قلعه دختر شهرستانک است.

هم چنین برخی دیگر از محققان عنوان کرده اند که کرج ریشه از “کوه رج” دارد ، که به معنای ردیف کوه هاست ، و نشان دهنده موقعیت این شهر و قرارگیری بین رشته کوه های البرز است.

کرج نام رودی نیز می باشد که از این شهر گذشته ، و از کوه های ری جاری می شود و به شهریار و ساوجبلاغ میریزد.

در کتب تاریخی دیگری هم گفته شده که کرج از واژه ی “کرژ” ریشه دارد ، که به معنای کوهپایه است و نشان دهنده موقعیت کرج و قرار داشتن در کوه پایه هاست.

 

مردم شناسی کرج

بیشتر اقوام کرج را فارس ها تشکیل داده اند، با این حال همانطور که گفته شد ، به دلیل مهاجرت پذیری بالا، اقوام مختلفی چون ترک ها، کردها، لر ها و … نیز در کرج ساکن اند.

بر اساس تحقیق انجام شده در سال 1389 ، حدودا 74 درصد جمعیت کرج را فارس ها ، 25 درصد را ترک ها ، 0.9 درصد عرب ، و 0.3 درصد را دیگر اقوام تشکیل داده اند.

مردم شهر کرج به زبان فارسی ، و گویشی کرجی صحبت می کنند.

آب و هوای شهر کرج

کرج به طور کلی دارای آب و هوای معتدل است.

تابستان ها دارای گرمای معمولی است ، و زمستان ها با سرما و همراه با بارش برف و باران است.

آب و هوای خنک تر و پاک تر کرج نسبت به تهران سبب شده تا از گذشته ها این منطقه برای ییلاق و مهاجرت از استان تهران انتخاب شود.

 

جاذبه های گردشگری کرج

استان البرز دارای مکان های دیدنی تاریخی ، مذهبی و طبیعی زیادی است که برخی در شهر کرج واقع شده اند. از جمله :

  • باغ سیب مهرشهر
  • کاخ مروارید (کاخ شمس) در مهرشهر
  • کاروانسرای شاه عباسی
  • پل تاریخی کرج
  • امامزاده طاهر کرج ، که شعرا و بزرگان زیادی هم در آن به خاک سپرده شده اند. از جمله شاعر معاصر ، شاملو
  • روستای تاریخی آتشگاه
  • روستای برغان که دارای طبیعت زیبایی است.
  • آبشار آدران
  • غار یخ مراد
  • حمام تاریخی مصباح
  • کاخ سلیمانیه
  • و …
باغ سیب مهرشهر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟