پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره در اسلامشهر

نصب درب و پنجره دوجداره در اسلامشهر

پنجره ها از مهم ترین عناصر هر خانه ای هستند که با ایجاد دید و نورگیر، راه ارتباطی ساختمان با دنیای بیرون اند. اما یک پنجره خوب ، باید عایق بندی خوبی داشته باشد تا از ورود سرما و هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری کند. پنجره های دوجداره upvc امروزه از محبوب ترین و رایج ترین انواع پنجره اند که در برند ها و کیفیت های مختلفی تولید می شوند. نصب درب و پنجره دوجداره در اسلامشهر نیز از جمله خدمات دیگر شرکت تولیدی بازرگانی عبیدی است که با بهترین کیفیت انجام می شود.

 

پنجره دوجداره مناسب در اسلامشهر

پنجره های دوجداره upvc از جمله پنجره هایی هستند که در هر شرایط آب و هوایی مقاومت دارند. چه در شهری پر بارش و در معرض رطوبت زیاد یا یخبندان باشید، و چه در آب و هوایی خشک با گرمای زیاد و تابش مستقیم و زیاد نور خورشید، پنجره های upvc جوابگوی نیاز شما خواهند بود و مقاومت و دوام بالایی دارند.

در اسلامشهر که از شهرستان های استان تهران است، آب و هوا اکثرا معتدل است، و زمستان هایی با سرما و بارش معمولی، و تابستان هایی گرم و خشک دارد. پنجره های دوجداره upvc در اسلامشهر با توجه به این که سرما و گرمای بسیار شدید وجود ندارند، در هر نوع بازشویی قابل نصب و استفاده اند.

جلوگیری از آلودگی صوتی، مهم ترین مزیت پنجره دوجداره برای اسلام شهر

با ازدیاد جمعیت و شلوغی شهر ها، و ساخت ساختمان های زیاد با فواصل نزدیک به هم، آلودگی صوتی تبدیل به معضلی برای بسیاری از افراد شده است. سر و صدای ماشین ها و شلوغی شهر در شب و روز، سر و صدای همسایگان به دلیل نزدیک بودن واحد ها و دیگر آلودگی های صوتی، می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

با نصب پنجره های دوجداره upvc آلودگی صوتی تا حد بسیار چشمگیری کاهش می یابد و آرامش در ساختمان و محیط برقرار می شود.

بنابراین می توان مهمترین مزیت پنجره های دوجداره در اسلامشهر که از شهر های شلوغ و پرجمعیت است را، عایق بندی صوتی بالا دانست.

پنجره برای مناطق مختلف

دیگر مزایای پنجره های دوجداره

اما علاوه بر عایق بندی صوتی، مزایای بسیار زیاد دیگری نیز برای پنجره های یو پی وی سی وجود دارد. از جمله :

  • عایق بندی حرارتی بسیار عالی
  • دوام و طول عمر زیاد
  • مقاومت در برابر سرما و گرما و انواع شرایط جوی
  • مقاومت در برابر اشعه آفتاب
  • تنوع زیاد در طرح و بازشو ها
  • تنوع رنگ و طرح
  • قیمت مناسب و گارانتی

پنجره دوجداره تک حالته

برای تهیه و نصب درب و پنجره دوجداره در اسلامشهر ، و هم چنین یراق آلات عمده و انواع پروفیل ها با بهترین قیمت و برند های معتبر ، با بازرگانی تولیدی عبیدی تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

درباره اسلامشهر

اسلامشهر

اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت استان تهران است که مرکز شهرستانی با همین نام نیز می باشد. شهرستان اسلامشهر در جنوب غربی استان تهران واقع شده است.

شهر اسلامشهر، از نظر جمعیت، نوزدهمین شهر پرجمعیت ایران است. همچنین جالب است بدانید که این شهر ، دارای بیشترین جمعیت برای شهری است که مرکز استان نیست.

بر اساس سرشماری انجام شده در سال 1395، شهرستان اسلام شهر دارای 548,620 نفر جمعیت است.

نقشه شهرستان اسلامشهر
نقشه اسلامشهر و مشخص بودن شهر اسلامشهر در آن

تاریخچه اسلامشهر

اسلامشهر که به صورت اسلام شهر نیز نوشته می شود، در قدیم از چندین روستا تشکیل شده بود. از جمله روستای تاریخی ضیاآباد، سالور، قاسم آباد، چیچکلو و ایریان و محمدآباد چهارطاقی ، که از نامی ترین روستاهای زمان های قدیم بوده اند.

پیشتر اسلامشهر با نام های دیگری چون شادشهر ، ایرانشهر ، و شادمهرشهر نیز شناخته می شده است.

شهرداری اسلامشهر

آثار باستانی و تاریخی شهر اسلامشهر

تپه مافین آباد، که مربوط به هزار چهارم و پنجم پیش از میلاد است. این تپه در جنوب شهرک قائمیه امروزی واقع شده ، که از جمله آثار ملی ثبت شده نیز می باشد.

آتشکده ضیاآباد ، که از آتشکده های دوران زرتشتان باستان، در نزدیکی ایرین است، که البته متاسفانه امروزه چیز زیادی از آن به جا نمانده است.

امامزاده عیسی ، که در شهرک واوان قرار دارد، و با علی بن ابی طالب نسبت داده می شود.

امامزاده عقیل، که از نوادگان عباس بن علی بن ابی طالب بوده نیز دیگر امامزاده واقع در اسلام شهر است، که در خیابان شهید مدنی واقع است. این امامزاده حدودا 37 هزار متر مربع وسعت دارد، و دارای نمایی زیبا پوشیده شده با کاشی های معرق کاری شده آبی، فیروزه ای و زرد است. روی کاشی اه نیز کتیبه هایی به خط کوفی درج شده است.

امامزاده عقیل اسلامشهر

بنای این بقعه در زمان صفویان ساخته شده، که در دوره قاجاریان و دوران معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته است. این بقعه در آثار تاریخی فرهنگی استان تهران ثبت شده است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟