پنجره دوجداره ویتانوا

نمایندگی وین تک در کرج

نمایندگی وین تک در کرج

نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در کرج

گروه کارخانجات وین تک ، یکی از بزرگترین و نامی ترین برند های تجاری سازنده انواع درب و پنجره دوجداره upvc است ، که در کشور ترکیه ساخته شده، و هم اکنون در 8 کشور دیگر از جمله ایران نیز خط تولید فعال دارد. گروه بازرگانی عبیدی افتخار دارد به عنوان نمایندگی وین تک در کرج و سایر نقاط استان البرز فعالیت داشته، و محصولات برند وین تک را برای هم میهنان گرامی با کیفیت اورجینال ارائه دهد.

 

وین تک ، پنجره یک

وین تک یا WINTECH از کارخانجات متعلق به گروه شرکت های ADO است ، که از سال 1956 در عرصه های مختلف فعالیت دارد.

فعالیت این برند بیش از هرچیز با پنجره های دوجداره UPVC شناخته می شود، و در کشورمان ایران نیز از نامی ترین و پرفروش ترین محصولات پنجره دوجداره است.

تمامی محصولات وین تک که در سایر کشورها تولید می شوند، توسط دفتر مرکزی مورد بررسی قرار می گیرند، و کیفیت ساخت ، متریال سازنده و روش تولید و دستگاه ها کاملا یکسان است.

وین تک در سراسر کشور نمایندگی های فروش فعال داشته ، که گروه بازرگانی عبیدی نیز افتخار دارد تا نمایندگی وین تک در کرج را به عهده داشته باشد.

پنجره دوجداره وین تک

محصولات وین تک :

محصولات وین تک شامل انواع پنجره های دوجداره و سه جداره ، با پروفیل های مختلف در سری بازشوهای مختلف از جمله W640 و W700 و سری بازشوهای کشویی W260 است .

انواع پروفیل تقویتی گالوانیزه ، پروفیل های رنگی و لمینت ، و یراق آلات از جمله دیگر محصولات فراوان وین تک هستند.

بازرگانی عبیدی نمایندگی پنجره وین تک در کرج ، تمامی محصولات را به طور مستقیم از وین تک تهیه کرده و ضمانت اصل بودن آن ها را به عمل می آورد.

پنجره دوجداره وین تک

پنجره دوجداره چیست و چه مزایایی دارد؟

پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره ها هستند که تکنولوژی ساخت و طراحی جدیدی که دارند، معایب و ایرادات پنجره های قدیمی را نداشته ، و نقش چشم گیری در کاهش مصرف انرژی دارند.

پنجره های دوجداره UPVC ، از ترکیب مواد اولیه بر پایه نفت خام و نمک طعام ساخته می شوند. ترکیبات بسیار زیادی دیگری نیز به آن ها اضافه می شود تا در نهایت ماده ای به نام یو پی وی سی تولید می شود، و پروفیل ها پنجره از آن ساخته می شوند.

این مواد شامل پایدار کننده های حرارتی و تابشی ، بهبود دهنده های مقاومتی در برابر ضربه ، روان کننده ها ، مواد ضد احتراق و رنگ های صنعتی می شوند.

 

برای ساخت پنجره های UPVC ، پروفیل های یو پی وی سی در اشکال و ابعاد مختلف ساخته شده و با قالب و دستگاه های مخصوص ساخته می شوند.

درون پروفیل ها نیز پروفیل گالوانیزه قرار میگیرد تا مقاومت بیشتری داشته باشند. البته این مورد در پروفیل های تقلبی و بی کیفیت معمولا وجود ندارد .

 

مزایای پنجره دوجداره وین تک

استفاده از پنجره های دوجداره UPVC در چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته ،که دلیل آن هم مزایای بسیار زیاد آن در مقابل سایر انواع پنجره است. از جمله :

عایق حرارتی بسیار خوب :

شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت پنجره های UPVC خاصیت عایق بودن آن ها ، حتی بیشتر از سایر انواع پنجره دوجداره است. چراکه علاوه بر شیشه ها دو یا چند لایه که گاز بین آن ها را پر کرده، خود یو پی وی سی نیز ضریب هدایت حرارتی پایینی دارد ، که سبب می شود گرما و سرما را به خوبی منتقل نکند.

کاهش مصرف انرژی :

عایق بودن در برابر دما ، خود سبب می شود تا گرمایش و سرمایش ایجاد شده در ساختمان اتلاف نشود، بنابراین نیاز برای صرف انرژی بیشتر و استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی کمتر شده، و هزینه های آن به میزان چشم گیری کاهش می یاد.

عایق صوتی :

مزیت بسیار مهم دیگر ، که مخصوصا برای فضاهای شلوغ و با آلودگی صوتی فراوان مد نظر است، عایق بودن در برابر صوت است .

مقاومت در برابر شرایط جوی :

UPVC در برابر رطوبت ، یخبندان ، گرما و سرما، و حتی تغییرات فراوان جوی مقاومت بالایی داشته، و دچار زنگ زدگی ، پوسیدگی و تغییر رنگ و حالت نمی شود، بنابراین می توان گفت که طول عمر و دوام بیشتری هم دارد.

دارای طراحی زیبا و مدرن :

داشتن بازشوهای مختلف سبب شده تا بتوان از این پنجره ها در هر فضایی حتی با محدودیت جا نیز استفاده کرد. همچنین امکان تهیه پنجره های UPVC با رنگ های گوناگون و لمینت با طرح های زیبا نیز سبب شده با هر سلیقه و دکوراسیونی انتخابی وجود داشته باشد.

نمایندگی پنجره دوجداره کرج

چرا پنجره دوجداره وین تک ؟

با گسترش استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی ، برند ها و کارخانجات زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

وین تک به عنوان یکی از قدیمی ترین های این صنعت ، با بهره گیری از تکنولوژی روز ، نوآوری و کیفیت برتر ، همواره خود را به عنوان یکی از برترین های این صنعت حفظ کرده است. از مزایای پنجره وین تک می توان موارد زیر را نام برد.

استفاده از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته

تمامی پروفیل های تولید شده توسط کارخانجات وین تک ، در تمام کشور های تولید کننده ، توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخته می شوند، که این سبب دقت بالا، کیفیت و نوآوری هرچه بیشتر می شود.

وین تک : دوستدار محیط زیست

وین تک در راستای حفاظت از محیط زیست ، و قوانین اتحادیه اروپا برای تولید محصولات ، از سال 2008 تا به حال در ساخت تمامی محصولات خود از مواد اولیه و افزودنی های مجاز استفاده می کند، واز  استفاده از مواد بر پایه سرب و دیگر مواد شیمیایی آسیب زا به طبیعت و انسان خودداری می کند.

تمامی زهوار های پروفیل های با استفاده از T.P.V ساخته می شوند که قابل بازیافت بوده و آسیبی متوجه محیط زیست نمی سازند.

پروفیل های ساخته شده مطالبق شرایط ایران

کارخانجات WINTECH با تاسیس خط تولید محصولات خود در کشور ایران، برای تولید پروفیل ها در این کشور ، شرایط آب و هوایی و جغرافیایی منطقه را سنجیده است تا محصولی هرچه سازگار تر با شرایط جوی-جغرافیایی منطقه را تولید کند.

داشتن نمایندگی های فعال و در دسترس

گروه وین تک در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته ، که سبب می شود دسترسی و خدمات برای مشتریان گرامی هرچه آسان تر شود.

بازرگانی عبیدی نیز نمایندگی پنجره وین تک در کرج است که تمامی محصولات وین تک را قیمت مناسب و کیفیت اصلی ، به هم میهنان عزیز در استان البرز ارائه می کند.

 

برای خرید انواع درب و پنجره دوجداره وین تک ، پروفیل های گالوانیزه ، یراق آلات و … با ما در بازرگانی عبیدی ،نمایندگی وین تک در کرج در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

 

 

پنجره UPVC وین تک

استفاده از پنجره های دوجداره با مزایای قابل توجه گسترش زیادی داشته است ، و از متریال ساختمانی محبوب و کارایی است که در اکثر ساختمان ها استفاده می شود. یکی از به نام ترین و محبوب ترین های این صنعت ، پنجره دوجداره وین تک است، که با داشتن نام و سابقه درخشان، نوآوری و کیفیت بالا، از پر استفاده ترین پروفیل های پنجره است.

 

درباره ی وین تک

گروه کارخانجات وین تک (WINTECH) متعلق به گروه شرکت های ADO در آنتالیا ترکیه است، که تاسیس آن به سال 1956 میلادی باز میی گردد.

وین تک کار خود را با ساخت لاستیک های کفش شروع کرد، اما با پیشرفت در تولید و نوآوری های فعالیت خود را گسترش داد ، و هم اکنون یکی از برند های معروف جهانیست.

وین تک در ترکیه ، آلمان ، ایران ، آذربایجان و هندوستان فعالت داشته و نمایندگی فعال دارد.

پنجره دوجداره وین تک

تولید پروفیل های UPVC ، تولید یراق آلات صنعت درب و پنجره ، انواع کامپوزیت WOOD PVC ، لوله های PVC و سیمان و قالب های بتنی از دیگر فعالیت های کارخانجات وین تک است.

هم اکنون پروفیل های یو پی وی سی وین تک ، در 3 قاره و 8 کشور تولید می شوند، و در 54 کشور دیگر دارای زیر مجموعه است.

یکی از کشورهایی که وین تک در آن خط تولید و نمایندگی فعال دارد ایران است ، و این برند بخش عظیمی از سهم بازار فروش درب و پنجره یو پی وی سی را در اختیار دارد.

پنجره دوجداره وین تک

چرا درب و پنجره دوجداره وین تک؟

کیفیت ساخت بالا :

کیفیت و پیشینه ی خوب را می توان اصلی ترین دلیل محبوبیت وین تک در کشور دانست.

پروفیل های وین تک طبق استاندارد های جهانی از جمله استاندارد رال آلمان ساخته می شوند ، و دارای ضخامت دقیق ، مواد اولیه درجه یک و کنترل کیفیت با دقت بالا هستند.

در کنار موارد گفته شده، به کار گیری تکنولوژی ساخت بالا سبب شده تا وین تک یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین پروفیل های پنجره در بازار باشد.

 

مطابقت با محیط زیست:

بر اساس قوانین وضع شده اروپا در 2015 ، تمامی محصولات و تولیدات صنایع باید قابل بازیافت بوده و سبب آلودگی محیط زیست نشوند.

وین تک در این راستا یکی از اولین کمپانی هایی است که شروع به استفاده از متریال و روش های مطابق با محیط زیست کرده ، و از سال 2008 ، تمامی محصولات آن مطابق با استاندارد های محیط زیست بوده، بدون افزودنی های بر پایه سرب و دیگر مواد آلوده کننده محیط زیست و مضر برای انسان است.

مواد استفاده شده در زهوارهای درزبندی برای مثال ، یکی از متریالی هستند که در پروفیل های UPVC وین تک استفاده می شوند و صد درصد قابل بازیافت بوده، و به محیط زیست آسیب نمی زنند.

تنوع در محصولات و بازشو ها :

استفاده از متد های ساخت مدرن ، و نوآوری در ساخت پروفیل های دلیل دیگری برای انتخاب وین تک است.

پنجره دوجداره وین تک را می توان در انواع مختلف بازشو ، انواع اشکال استاندارد و جدید ، و رنگ های متنوع تهیه کرد.

با هر سلیقه و هر فضایی ، پروفیل وین تک مناسب قابل تهیه است.

 

نمایندگی فعال و در دسترس:

وین تک در سراسر کشورمان دارای نمایندگی فعال است، که سبب می شود هموطنان بتوانند از خدمات پس از فروش ، دسترسی سریع و مناسب ، و نمایندگی های فروش با خیالی آسوده و به راحتی استفاده کنند.

دسترسی و پاسخگویی همیشگی وین تک را انتخابی مناسب برای خریداران می کند.

 

قیمت مناسب پنجره دوجداره وین تک :

با توجه به فعالیت کارخانجات WINTECH در کشورمان و وجود خط تولید فعال، محصولات وین تک با قیمتی مناسب تر از محصولات وارداتی قابل تهیه است.

قیمت مناسب ، در کنار کیفیت ویژگی مهمی از هر محصولی برای خریداران است که به خوبی در وین تک بدان توجه شده است.

پنجره دوجداره وین تک

پنجره دوجداره UPVC چه مزایایی دارد؟

پنجره های UPVC نسل جدیدی از پنجره های دوجداره (یا چند جداره) هستند، که امروزه در اکثر ساختمان ها استفاده می شوند.

در صنعت تولید درب و پنجره ، همواره سعی شده است تا جای ممکن نقص ها و ایرادات رفع شود، و بدین ترتیب در طی سالها تکنولوژی ساخت پنجره ها و متریال سازنده آن ها تغییر کرده است .

به طوری که امروزه پنجره های قدیمی آهنی و چوبی تقریبا منسوخ شده اند و جای خود را به پنجره های UPVC,PVC و آلومینیومی داده اند.

در این بین پروفیل های UPVC ، که شکلی غیرپلاستیکی از پی وی سی است را می توان کامل شده ترین محصول در پنجره ها دانست ، که ایرادات پنجره های آلومنیومی و پی وی سی نیز در آن برطرف شده است.

پنجره دوجداره وین تک

از مزایای چشمگیر پنجره UPVC می توان اشاره کرد به :

  1. عایق بندی بالا

در ساخت پنجره های دو یا چند جداره ، از دو لایه شیشه استفاده می شود، و در بین شیشه ها نیز گازی خنثی (معمولا آرگون) استفاده می شود. این کار سبب می شود تا پنجره در برابر گرما و سرما عایق خوبی باشد و به راحتی آن ها را از خود عبور ندهد.

از سوی دیگر ، خود پروفیل UPVC نیز ضریب هدایت حرارتی پایینی دارد که سبب می شود گرما و سرما به خوبی از آن عبور نکنند. این ویژگی خود پروفیل های UPVC را برتر از پروفیل های آلومینیومی می کند.

پنجره های یو پی وی سی ، قابلیت درزگیری و آب بندی بسیار بالایی هم دارند که این نیز دلیل دیگری برای عایق بودن در برابر سرما و گرما است.

  1. کاهش هزینه های انرژی

همانطور که در مورد قبلی گفته شد ، پنجره های UPVC عایق حرارتی بسیار خوبی هستند. این امر خود سبب می شود تا نیاز به ایجاد گرما و سرما کمتر شود. بدین صورت که در هوای گرم ، گرمای بیرون تا حد زیادی به داخل نفوذ نمی کند و خنک سازی انجام شده در محیط داخل هم به بیرون هدر نمی رود.

در هوای گرم نیز برعکس این امر صادق است؛ هوای سرد بیرون به داخل نفوذ نمی کند، و گرمای ایجاد شده در ساختمان با راحتی از بین نمی رود.

بنابراین ، نیاز به تولید گرمایش و سرمایش بسیار کمتر می شود، و این خود سبب کاهش هزینه های مصرف انرژی خواهد شد.

  1. عایق صوتی

دلیل دیگری برای استفاده از پروفیل های UPVC ، خاصیت عایق بودن آن ها در برابر صوت است.

جنس پروفیل ، شیشه های دو یا چند لایه و گاز بین آن ها و هم چنین درزبندی بالا ، سبب می شود تا سر و صدا تا حد بسیار چشم گیری به داخل وارد نشود، و فضایی آرام و بدور از آلودگی صوتی در ساختمان ایجاد می شود.

ازدیاد جمعیت ، گسترش شهر ها و شلوغی ها، و ساخت آپارتمان ها با تراکم جمعیت بالا، از دلایلی هستند که سبب شده اند آلودگی صوتی معضلی برای افراد شود. یک راه حل ساده اما بسیار کارا، استفاده از درب و پنجره های UPVC است تا این مشکل حل شود.

  1. مقاومت بالا در برابر آسیب ها

پروفیل های یو پی وی سی در برابر اشعه خورشید، تغییرات آب و هوایی ، رطوبت ، یخبندان یا گرمای شدید مقاومت بسیار بالایی دارند و تغییر حالت نمی دهند.

این امر سبب می شود تا دوام و طول عمری بالاتر از دیگر انواع پروفیل پنجره داشته باشند و نیاز به تعمیر و تعویض نداشته باشند.

از سوی دیگر ، پروفیل های UPVC در برابر آتش سوزی نیز مقاوم اند و شعله را زیاد نمی کنند. حتی در صورت شدت داشتن آتش سوزی به آرامی به سوزند و فرو نمی ریزند،که خود بسیار از خطر می کاهد.

مقاومت در برابر شعله آتش ، سبک بودن و آسیب نزدن به افراد در شرایط خاص مثل سیل و زلزله ، و مقاومت بالا در این شرایط ، از دیگر مزایای بزرگ پنجره های دوجداره UPVC اند.

  1. سازگاری با محیط زیست

در ساخت پروفیل های UPVC از مواد قابل بازیافت استفاده شده است. هم چنین استفاده از مواد شیمیایی مضر و آسیب زا به طبیعت و حیات انسان ها نیز حذف شده است، و UPVC یک محصول سبز است.

از سوی دیگر ، کاهش مصرف انرژی که پیش تر بدان اشاره شد، سبب می شود تا سوخت های فسیلی و انرژی کمتری برای تولید گرمایش و سرمایش استفاده شود، که این خود موجب کمک به حفظ محیط زیست با ارزشمان می شود.

پنجره دوجداره وین تک

انواع بازشو پنجره دوجداره وین تک

  • پنجره دوجداره ثابت وین تک
  • پنجره دوجداره تک حالته وین تک
  • پنجره دوجداره دوحالته وین تک
  • پنجره دوجداره فرانسوی وین تک
  • پنجره دوجداره کشویی وین تک
  • پنجره دوجداره آکاردئونی وین تک
  • پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک
  • پنجره دوجداره کلنگی وین تک

 

قیمت پنجره دوجداره وین تک

قیمت انواع پنجره و پروفیل های UPVC وین تک ، با توجه به ضخامت پروفیل ، نوع بازشو و لنگه ، ابعاد مورد نیاز و طرح و رنگ آن متغیر است.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره وین تک ، و خرید درب و پنجره دوجداره UPVC ، پروفیل های گالوانیزه و یراق آلات، به صورت عمده و تکی ، با گروه بازرگانی عبیدی تماس بگیرید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

پنجره دوجداره وین تک

معرفی WINTECH

گروه صنعتی و کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین با مشارکت و همکاری تجاری گروه شرکت های ado ترکیه که پیشینه ی آن به سال 1950 برمی گردد، از سال 1379 شمسی در ایران جهت تامین و عرضه پروفیل های UPVC مورد استفاده در ساخت درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC با برند تجاری WINTECH فعالیت خود را آغاز نمود .

و در ابتدای سال 1389 شمسی با فراهم سازی زیرساخت های فروش و خدمات پس از فروش و اتکا به اعتماد و اعتبار برند WINTECH در این مدت نزد فعالان صنعت ساختمان و پس از شناخت کامل پتانسیل و توانمندی های کشور ایران با هدف استفاده بهینه از انرژی در راستای محقق نمودن سیاست های کلان کشور ایران ، با تسلط بر نیازهای کمی و کیفی بازار صنعت ساختمان اقدام به تاسیس کارخانجات خود نمود .

 

کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین با بهره مندی از تفکر مدیریتی حاکم بر این شرکت ، در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی استان آذربایجان شرقی ، در مساحتی بالغ بر 110 هزار متر مربع ، احداث گردیده که شامل کارخانجات تولید پروفیل های upvc ، درب های داخلی ساختمان، و پانل های HIGH GLASS می باشد ؛

و از این میزان 62هزار متر مربع به کارخانه تولید پروفیل UPVC اختصاص یافته که شامل سه سالن سرپوشیده صنعتی با زیربنای 20 هزار متر مربع می باشد ؛ که در اواخر سال 1390 فاز اول این کارخانجات به بهره ورداری و تولید اولیه رسید و در حال حاضر با پیاده سازی 24 خط اکسترودر و ظرفیت اسمی تولید 45 هزار تن در سال بزرگترین ، مجهزترین و مدرن ترین کارخانه تولید پروفیل های UPVC در کشور ایران می باشد.

 

آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی WINTECH

یکی از اهداف استراتژیک و سازمانی گروه کارخانجات WINTECH ، تضمین کیفیت محصولات تولید شده در جهت رعایت و احترام به حقوق مصرف کنندگان می باشد که در این راستا با استقرار سیستم های کنترل کیفیت محصولات از مرحله تامین مواد اولیه تا محصول نهایی و بهره مندی از منابع انسانی متخصص و کارآزموده به همراه تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و پیشرفته بزرگترین و مدرن ترین واحد آزمایشگاه و کنترل کیفی را در صنعت تولید پروفیل های UPVC در کشور ایران به خود اختصاص داده است.

آزمایشگاه کنترل کیفی گروه کارخانجات وینتک ، از همان ابتدای فعالیت خود با انجام آزمون ها، کنترل های مستمر برای تولید محصولاتی با کیفیت و پیاده سازی و استقرار الزامات استاندارد موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید ؛ و در حال حاضر با حفظ روند رو به رشد خود با اخذ گواهینامه های متعدد و کاربردی به عنوان نخستین و پیشرفته ترین و تنها آزمایشگاه کنترل کیفی محصول محور در صنعت UPVC در ایران می باشد.

 

گواهینامه ها و استاندارد های WINTECH

  • گواهینامه نشان کیفیت RAL (از موسسه RAL آلمان (GKFP))
  • گواهینامه مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی
  • اولین و تنها آزمایشگاه مستقل دارای گواهینامه ISO/IEC 17025  محصول محور
  • بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز اروپایی شرکت KRAUSS MAFFEI کشور آلمان
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و افزودنی های اروپایی و برند های معتبر دنیا
  • دارنده گواهینامه سیستم مدیریتی شرکت مبتنی بر استاندارد های ISO 9001:2015 (مدیریت کیفیت) ، ISO14001:2015 (مدیریت زیست محیطی) ،  ISO4500:2018 (مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) از موسسه YUV NORD آلمان
  • کسب گواهینامه های معتبر بین المللی در زمینه کیفیت تولید پروفیل های UPVC از نام آورترین موسسات کیفیتی محصول از قبل گواهینامه RAL (بالاترین نشان کیفیت) از موسسه رال آلمان ، گواهینامه مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، گواهینامه استاندارد اجباری از سازمان ملی استاندارد ایران و تنها دارنده آزمایشگاه دارای گواهینامه ISO/IEC 17025 محصول محور در صنعت پروفیل های UPVC در ایران
  • پوشش کلیه طیف های مورد نیاز مقاطع پروفیل UPVC از قبیل انواع پنجره های نرمال بازشو و پنجره های کشویی در تمامی ابعاد مورد نیاز صنعت ساختمان
  • تولید پروفیل های UPVC با پوشش های رنگی لمینت تهیه شده از بهترین برند های اروپایی جهت پاسخگویی به سلایق مختلف مصرف کنندگان و تامین نیاز معماران
  • دارا بودن بالاترین ظرفیت اسمی و واقعی تولید پروفیل های UPVC در کشور ایران
  • مقاوم در برابر تابش شدید آفتاب و نیز باد و باران و طوفان های شدید و مناسب برای تمامی شرایط جوی و اقلیمی
  • دارای بزرگترین شبکه نمایندگی های تولید درب و پنجره UPVC با برند WINTECH در سراسر ایران و صادرات آن به یازده کشور حوزه خلیج فارس و دریای خزر (کشورهای CIS)
  • مجهز به بزرگترین واحد پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و گارانتی و بیمه معتبر محصولات به مصرف کنندگان پروفیل های WINTECH و نظارت مستمر واحد فنی بر کیفی سازی محصولات نهایی ساخته شده توسط نماینده های مجاز تولید درب و پنجره های WINTECH
  • به کار گیری نیروهای متعهد و کارآزموده جهت نوآوری در صنعت ساختمان و توجه به حقوق مصرف کننده در راستای ایجاد کسب و کار حرفه ای و اخلاق مدار

 

 

چرا WINTECH ؟

برند WINTECH در زمینه ی پروفیل های UPVC برندی بین المللی می باشد که با بهره گیری از دانش و مدیریت فنی بسیار قوی و پشتوانه ای از علم و تجربه در سه قاره و هشت کشور تولید و به بیش از 54 کشور عرضه می گردد .

سیستم های درب و پنجره ساخته شده از پروفیل های وینتک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری و نیز مزایای عمومی سیستم های درب و پنجره های UPVC از قبیل صرفه جویی در مصرف انرژی ، مقاوم در برابر اشعه UV ، عایق در برابر آلودگی های صوتی و گرد و خاک ، سازگار با محیط زیست و غیره، دارای مزایای مختص به خود می باشد ؛ که موجبات تمایز آن را از سایر پروفیل های فراهم آورده است.

 

WINTECH بزرگترین شرکت دارای گواهینامه RAL آلمان در زمینه تولید پروفیل های UPVC در ایران

مجموعه گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین با برند تجاری WINTECH با صیانت از حقوق مصرف کنندگان و فعالان صنعت ساختمان، جهت تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا با عظم و اراده مدیران مسئول خود و بدون در نظر گرفتن منافع اقتصادی در راستای اعتلای کیفیت صنعت درب و پنجره های UPVC در کشور ایران موفق به کسب «نشان کیفیت رال» از موسسه بین المللی رال آلمان (GKFP) ، که برترین و معتبر ترین موسسه صادر کننده گواهینامه کیفیت محصولات در دنیا می باشد، گردید. و این خود مهر تاییدی بر کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی WINTECH و به طبع آن اعتماد کامل مصرف کنندگان در انتخاب این برند می باشد.

نشان کیفیت رال برای سیستم پروفیل های UPVC به شرکت هایی اعطا می شود که مطابق مقررات (GKFP) ، فعالیت نموده و از لحاظ استحکام و کیفیت محصول در محدوده ی استاندارد RAL GZ-716 می باشند .

مجموعه صنعتی WINTECH در راستای نیل به این هدف کلیه ی تمهیدات لازم جهت پیاده سازی و استقرار این استاندارد را میسر نموده و پس از ممیزی فرایند تولید از مرحله ی ورود مواد اولیه تا مرحله ی نهایی تولید محصول و نمونه برداری رندم در زمان های مختلف تولید از محصولات تولیدی WINTECH توسط موسسه تحقیقاتی، آزمایشگاهی و ممیزی کیفی بین المللی SKZ که مورد تایید موسسه رال آلمان می باشد ، گواهینامه RAL GZ-716 را دریافت نموده است ؛ که موسسه رال حتی پس از اعطای گواهینامه نیز در محصولات تولید شده ی آتی نظارت عالیه و کافی دارد.

شایان ذکر است مجموعه صنعتی WINTECH جزو معدود شرکت ها در کل کشور ایران و تنها شرکت تولید کننده پروفیل های UPVC در منطقه ی شمال غرب کشور ایران می باشد که موفق به اخذ گواهینامه ی RAL گردیده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟