پنجره دوجداره ویتانوا

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

نگهداری هر چه بهتر گیاهان آپارتمانی، با پنجره های upvc

امروزه و در دنیای علم و تکنولوژی زیبایی محیط یکی از بهترین خواسته های بشر است‌. از این رو با کاشت و نگهداری گیاهانی در محیط اطراف خود سعی دارد تا حد زیادی شادی و نشاط و سرزندگی را به محیط اطراف خود و کسانی که دوست دارد هدیه کند. از آنجایی که پیشرفت زندگی شهر نشینی و زندگی مدرن تا حد زیادی از منظره زیبای طبیعت انسان را دور کرده است. این موجود خارق العاده از آنجایی که اشرف مخلوقات است. میخواهد همه نیازهای خود را پاسخ دهد. کاشت گیاهان و گلهای زیبا در آپارتمان ها امروزه با وجود فضا کوچک مستلزم مهارت و سلیقه ای منحصر به فرد است. در این مقاله چگونگی محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی را بررسی می کنیم.

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

چرا استفاده از پنجره upvc برای گیاهان مفید است؟

شما با استفاده از پنجره های یو پی وی سی تا حد زیادی نیاز گیاه زیبای خود را به نور و رطوبت و گرما برطرف می کنید. و شرایط استوایی که این گیاهان دارند را فراهم آورده اید.‌

از آنجایی که اکثر این گیاهان متعلق به آب و هوای آمریکای جنوبی و آسیای شرقی هستند. نگهداری آنها در آپارتمان هایی در شهر های آسیای میانی و غربی کاملا مستلزم رعایت نکات و پروتکل های دمایی و جوی آن محیط از این کره خاکی است‌.

 

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی با تبادل هوا به میزان مناسب

شاید بسیاری از ما در روز های زمستانی سال پنجره های محیط خانه یا محیط کار خود را باز می کنیم تا هوای محیط عوض شود غافل از اینکه این کار باعث می شود گیاهانی که در نزدیکی پنجره قرار دارند با تغییر بلافاصله دما به یکباره سرما زده شده و تقریبا گلدهی و بازدهی خود را از دست بدهند.

با نصب پنجره های یو پی وی سی یک کار هوشمندانه هم برای زیبایی محیط اطراف خود کرده اید هم اینکه گیاهانتان ایمن و سالم باقی می مانند.

10 واقعیت در مورد پنجره های دوجداره

 

 چه نوع پنجره ای مناسب خانه های آپارتمانی و نگهداری از گیاهان آپارتمانی است؟

از آنجایی که پنجره های upvc  انواع و اقسام مختلفی دارند و تقریبا از همه نوع آن می توان در آپارتمانی که گیاهان در آن وجود دارند استفاده کرد، اما یک نوع آن که فرانسوی است از همه برای نگهداری گیاهان آپارتمانی مناسب تر است.

مدل upvc   فرانسوی چگونه است.؟

این مدل یک مدل کاملا منحصر به فرد به خصوص برای خانه هایی است که نور بالایی دارند.

در این مدل پنجره ها ارتفاع از سقف تا کف زمین می رسد و بهترین نور را برای گیاهان شما فراهم میکند

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

دقت داشته باشید که این نوع نوردهی علاوه بر اینکه به شدت مفید است تا حدی مضر نیست هست.

گیاهانی هستند که نور بالا و مداوم برای آنها سم است و اگر این نکته رعایت نشود‌، کاملا به گیاه شما آسیب می رساند.

سعی کنید از پرده های کرکره ای هم در کنار این نوع پنجره استفاده کنید و گیاهانی که نیاز شدید به نور دارند را در نزدیکی پنجره و سایر گیاهانی که نیاز زیادی ندارند را در محیطی دورتر نگهداری کنید.

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

پنجره کلنگی برای محافظت از گیاهان

یکی از معمول‌ترین انواع پنجره‌های ساخته شده از پرفیل‌های یو پی وی سی معروف‌اند به پنجره‌های پنجره کلنگی یا پنجره‌های دو حالته این پنجره‌ها در یک حالت از پهلو و در حالت دوم باز شدن، از بالا باز می‌شود. پنجره با فضایی کمتر از باز شدن از پهلو باز می‌شود. هوای سرد و البته تازه در این حالت باز می‌شود اما به صورت مستقیم به گل‌های شما برخورد نمی‌کند هوا در خانه می‌چرخد و هم دما با محیط می‌شود و علاوه بر تهویه شدن هوای خانه گیاهان آپارتمانی شما هم مشکلی پیدا نمی‌کنند.

محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی

در این مطلب سعی شد تا بهترین نوع پنجره upvc و محافظت از گیاهان آپارتمانی با پنجره یو پی وی سی بررسی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟