پنجره دوجداره ویتانوا

شیشه های لمینت

حقایق جالب در مورد شیشه های لمینت

حقایقی در مورد شيشه هاي لمینت شده که آنها را در اولويت اول خريد تبديل مي‌كند

پنجره ها از موارد مهم در طراحی هر خانه هستند. آنها نه تنها نور را به ارمغان می آورند، يك نقش مهم در افزايش ايمني هر خانه دارند. با این حال، اگر نگرانی های امنیتی شديدي دارید، پنجره هاي معمولي، گزينه مناسبي براي شما نيستند. اگر امنیت و دوام و ایمنی بالا برایتان اهمیت زیادی دارد، شیشه های لمینت یکی از بهترین گزینه ها هستند که می توان آن ها را از بهترین انواع شیشه های امنیتی دانست.

شیشه های لمینت

دنبال راه حلي مناسب برای محافظت از خود و عزیزانتان هستيد؟ از پنجره هایي با شیشه هاي لمينت و چندلايه استفاده کنید تا از نفوذ سارقین به خانه خود جلوگیری کنید. در این مقاله، ما برخی از اطلاعات مهم در مورد پنجره های شیشه ای چند لایه را با شما اشتراک گذاشته‌ايم، براي پي‌بردن به اهميت اين نوع پنجره ها، اين مطلب را تا انتها بخوانيد.

اهمیت پنجره در خانه

پنجره طراحی معماری خانه را تكميل مي‌كند. بياييد به اهميت پنجره در خانه نگاهي بيندازيم:

بهترين منبع روشنايي و ويتامين D

اگر پنجره ای در جای مناسب قرار بگیرد، مزایای زیادی در اختيار صاحب خانه قرار می‌دهد. پنجره نور طبیعی را به خانه وارد می‌کندکه برای تنظیم ریتم زندگي شبانه روزی و تامين ویتامین D مهم است.

شیشه های لمینت

بهترين روش تهويه هوا

مهم‌ترین نقش پنجره ها، تهویه مناسب خانه است. پنجره ها محیط داخلی خانه را سبک و تازه نگه مي‌دارند و نقش بسزايي در ورود و خروج هوا دارند.

محافظت در برابر اشعه فرابنفش و آلودگي ها

پنجره ها یک راه حل عالی برای ورود هوا و نور هستند، علاوه براين پنجره ها نقش مهمي در تامين امنيت هر خانه اي دارند. آنها می توانند قفل شده و از ورود چیزهای ناخواسته به خانه جلوگیری کنند.

شیشه های لمینت

زيبايي بصري محيط

اگر می‌خواهید ظاهر اتاق هايتان را ارتقا دهید، سعی کنید سبک پنجره‌ها را تغییر دهید. آنها متناسب با چیدمان اتاق در طرح های مختلف موجود هستند. پنجره‌ها جذابیت بصري و زيبايي خانه شما را افزایش می‌دهند.

 

اکنون که از نقش ضروري و مهم پنجره آگاه هستيد، بیایید دریابیم که چگونه پنجره های شیشه های لمینت چندلایه می توانند همه چیز را تغيير دهند.

شیشه های لمینت

استفاده از شیشه های لمینت  چند لایه در پنجره

اول از همه، لازم است که بدانيد مفهوم شیشه لمینت چیست. لایه های شيشه لمينت شده از شیشه های معمولی بیشتر است. يك لايه وينيل بين دولايه شيشه وجود دارد.

آن‌چه لمينت را از ساير شيشه‌ها متمايز مي‌كند، لایه وینیل است. این لايه، مقاومت ویژه ای به شیشه لمینت می‌دهد و هنگام شكستن نيز شيشه لمينت شده پودر مي‌شود و خطر بريدگي و جراحات كشنده ي شيشه هاي معمولي را ندارد.

شیشه لمینت، برنده رقابت بين شيشه‌ها بوده‌است. اگر بخواهيم در مورد پنجره صحبت کنیم، این یکی از انواع شیشه های پرطرفدار است. آیا می‌دانید دلایل محبوبیت روزافزون آن در بین طراحان و معماران چيست؟

به دلیل ماهیت کارآمد و سخت در پنجره ها استفاده می‌شود. ما به مزایاي لمينت خواهیم‌پرداخت تا شما بتوانید ایده روشنی از اینکه چرا شیشه لمینت یک انتخاب برتر برای پنجره است، داشته باشید.

 

جوانب مثبت و منفی استفاده از شیشه لمینت در پنجره

استفاده از شیشه های چند لایه در پنجره ها مزایای بیشتری نسبت به معايب آن دارد. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را متوجه شويد.

1-ايمني

در صورت استفاده از پنجره های شیشه ای معمولی، سارقین می‌توانند به راحتی به خانه دسترسی داشته باشند. شيشه‌هاي معمولي با يك ضربه شكسته مي‌شوند و سارقين به راحتي وارد خانه شما مي‌شوند.

 

اگر می‌خواهید با پنجره های جدید امنیت و آرامش خاطر داشته باشید، پنجره های شیشه ای چند لایه راه حلي مناسب براي شما هستند. با استفاده از لای PVB ، این پنجره ها در برابر ضربات متجاوز مقاومت مي‌کنند. این امر، زمان بیشتری را برای صاحبان خانه به ارمغان می‌آورد تا در صورت نگرانی امنیتی، مقامات امنیتی را آگاه کنند.

شیشه های لمینت

به هيچ وجه با الماس قابل برش نيستند

شیشه‌های چند لایه را نمی‌توان از خارج برش داد، بنابراین سارقان و مزاحمان را از اموال شما دور می‌کند. چه يك دفتر، چه خانه يا مدرسه، پنجره های شیشه ای چند لایه در همه جا کارايي دارند.

 

اگر سارقان سعی کنند با استفاده از برش های شیشه ای وارد شوند، این فقط باعث ایجاد خراش می شود و موفق به شكستن پنجره نخواهند شد. بله، پنجره های شیشه ای چند لایه ضد سرقت هستند!

 

شیشه های لمینت ضد شكست هستند

مزيت دیگر شیشه های چند لایه این است که خرد نمی‌شوند و از قاب پنجره جدا نمي‌شوند. لایه وینیل قطعات شیشه را نگه می دارد. بنابراین، در صورت شكستن شيشه هیچ صدمه ای به افراد داخل منزل وارد نخواهدشد.

شیشه های لمینت

شیشه لمینت عایق صدا است

اگر همسایگان پرسروصدايي دارید، پنجره های شیشه ای چند لایه نصب کنید و از ایجاد اختلال در هنگام خواب جلوگیری کنید. از طرف دیگر، اگر در یک منطقه پرتردد زندگی می‌کنید ، ممکن است صدای ماشین، قطار و هواپیما آزاردهنده باشند.

 

پنجره های شیشه ای چند لایه صدای داخلی را در داخل نگه داشته و صدای خارج را مسدود می‌کند. اگر میزبان يك مهمانی هستید، با قرار دادن آهنگ و موسیقی نهایت لذت را ببرید، زیرا پنجره های چند لایه باعث کاهش صدا می شوند و صداي موزيك همسايه‌ها را آزار نخواهدداد.

محافظت در برابر اشعه فرابنفش

اشعه ماوراءبنفش نه تنها برای پوست ما مضر است بلکه بر لوازم خانگی ما نیز تأثیر می‌گذارد. اشعه های قوی  رنگ فرش ها، پرده ها و مبلمان را محو می کند. با پنجره های چند لایه، می‌توانید از وسايل منزل خود در برابر فرسودگی محافظت کنید. بیش از 99٪ از قسمت‌های مضر طیف UV را فیلتر می‌کند.

 

اگرچه پرده نيز مي‌تواند جلوي ورود اشعه ماوراءبنفش را بگيرد اما شما مي‌توانيد با نصب پنجره هاي لمينت شده، ايمني خود را در برابر اين اشعه افزايش دهيد.

ماهيت مقاومت در برابر حوادث طبيعي

در هر کجا که زندگی می کنید، تهدیداتی از جانب طبیعت وجود دارد که پنجره های شیشه ای استاندارد را خرد می‌کند. ما قبلاً در مورد مقاومت و مقاومت شیشه های چند لایه بحث کرده‌ایم، اين شيشه ها برابر گردباد، طوفان، باران هاي شديد و … نيز مقاومت خوبي دارند.

 

حتی اگر پنجره شکسته شود، مانند دیگر شیشه ها به طور خطرناکی خرد نمی‌شود.

 

نصب این پنجره ها یک ضرر دارد که به شرح زیر است:

 

قيمت بالا

شیشه ایمنی چند لایه در مقایسه با سایر انواع شیشه هایی که برای پنجره ها استفاده می‌شود،  گران است. بنابراین، هر زمان که قصد نصب پنجره های شیشه ای چند لایه را داشتيد، به یاد داشته باشید که شايد متناسب با بودجه شما نباشند.

می توان گفت که بالا بودن قیمت شیشه های لمینت تنها عیب آن هاست.

 

پنجره ها با شیشه های لمینت یک رویکرد آینده نگرانه در طراحی داخلی و بهترین تصمیم برای ایمن نگه داشتن ملک است. ما برخی از حقایق مهم در مورد این پنجره ها را بیان کردیم تا شناخت بهتري نسبت به اين پنجره ها داشته باشيد.

علاوه بر این، مزایای اين پنجره‌ها، بیشتر از معایب آن‌ها است. چه از لحاظ كيفيت، امنیت، عایق صدا، ماهيت مقاومت در برابر خرد شدن، پنجره های شیشه ای چند لایه را به گزینه ای عالی برای استفاده در مکان های مختلف مانند ادارات، مدارس، خانه ها و سایر ساختمان ها تبدیل می‌کند.

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟