پنجره دوجداره ویتانوا

درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه ها

درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه ها

برای افرادی که گلخانه دارند، آشنایی با درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه ها ،مخصوص این مکان و ویژگی های آن، می تواند به انتخاب درست در خرید کمک کند. گلخانه ها فضاهایی می باشند که سقف آن ها از جنس شیشه است تا نور کافی به گیاهان برسد.

اینکه شما از درب و پنجره استاندارد در محیط گلخانه تان استفاده کنید از هزینه های اضافه جلوگیری می کند. همچنین مانع از وقوع اتفاقات دردسرساز دیگر می شود.

همانطور که می دانید در و پنجره های upvc در ابعاد مختلف و با کارایی های متفاوت ساخته می شود. تنوع این محصول به کاربرد هر چه بیشتر آن در زندگی ما کمک کرده است. هر فرد متناسب با سلیقه و نیازی که دارد می تواند به راحتی پنجره و درب دوجداره مورد نیازش را پیدا و خریداری کند.

انواع درب و پنجره برای گلخانه ها

گلخانه ها با توجه به اینکه محیطی برای رشد و پرورش گیاهان هستند نیاز به تامین نور کافی دارند. همچنین باید از هدر رفت انرژی در آن ها جلوگیری کرد. درب و پنجره های دوجداره به دلیل وجود دوجداره از شیشه در آن ها، در مقابل شکستگی شانس بیشتری دارند.

این شیشه ها مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما و شرایط مختلف جوی دارند. از مناسب ترین نوع درب و پنجره برای گلخانه ها می توان به مدل های کشویی، فرانسوی، تاشو و چرخان اشاره کرد. در ادامه به بررسی این مدل ها و ویژگی های آن ها می پردازیم.

درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه مدل کشویی

از شناخته شده ترین درب های دوجداره که متناسب با فضای گلخانه طراحی شده اند، درب های دوجداره کشویی هستند. این در ها به شما اجازه دسترسی راحت تر به گلخانه را می دهند. همچنین هنگام بسته بودن در به راحتی می توانید فضای بیرون را ببینید.

این نوع از درب های کشویی دوجداره گلخانه در مدل های دو، سه و یا چهار پنله تولید می شوند. تنوع در رنگ، نصب آسان درب های دوجداره کشویی و نحوه استفاده راحت از امتیازات مثبت ان می باشد.

در های دوجداره کشویی در صرفه جویی در مصرف انرژی تاثیر به سزایی دارند. در های کشویی جایی برای باز و بسته شدن نیاز ندارند و شما می توانید از حداکثر فضای گلخانه استفاده کنید.

درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه مدل فرانسوی

درهای یو پی وی سی مدل فرانسوی در نگاه اول مانند در های دوجداره معمولی به نظر می رسند. مهم ترین ویژگی درب و پنجره ی دوجداره مدل فرانسوی این است که هم از داخل و هم از بیرون قابلیت باز شدن دارند.

این در ها کیفیت بالایی دارند و در رنگ های متفاوت تولید می شوند. همچنین می توانید در این مدل از شیشه های رنگی، مات و طرحدار استفاده کنید. این مدل درب و پنجره در ابعاد بزرگ ممکن است فضای زیادی برای باز و بسته شدن اشغال کنند.

درب و پنجره دوجداره ویژه گلخانه مدل تاشو

در های تاشو متناسب با سلیقه افرادی که طراحی مینیمالیست علاقه دارند طراحی شده است. این مدل از درب و پنجره یو پی وی سی علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارند فضای زیادی را اشغال نمی کنند. به علاوه مدل باز شدن پنجره های تاشو برای شما فضای بیشتری ایجاد می کنند.

درزگیر های عالی این مدل از ورود و خروج انرژی جلوگیری می کند. علاوه بر این به شما امکان استفاده از نور طبیعی خورشید و لذت بردن از مناظر طبیعی را می دهد. ایمنی این درب های دوجداره تاشو با قفل های موجود در اکثر قسمت آن ها بالا است. البته با این همه مزیت مشخص است که قیمت آن ها نسبت به مدل های دیگر بالاتر باشد.

 مدل چرخان

درب و پنجره های دوجداره چرخان از مدل های دیگر پنجره های دوجداره ویژه گلخانه هستند. با اینکه نسبت به مدل های دیگر کمتر شناخته شده اند اما با ویژگی هایی که دارند می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.

درب های دوجداره چرخان به صورت متفاوتی از بقیه مدل ها باز می شوند. این مدل از درب و پنجره به داخل پنل خود می چرخند. این درب ها در دو مدل تولید می شوند. در مدل اول به صورت معمولی مانند سایر درب های چرخان به داخل پنل خود می چرخند. در مدل دوم در ها مانند مدل کشویی به دو طرف کشیده می شوند.

تنها مشکل این مدل می تواند باز شدن آن به داخل باشد. در صورتی که فضای داخلی بزرگی ندارید بهتر است در انتخاب این مدل بیشتر دقت کنید.

ویژگی های در و پنجره upvc

در و پنجره های یو پی وی سی به آسانی امکان نصب شدن دارند. این پنجره ها قابلیت بازیافت دارند و به طبیعت آسیبی نمی رسانند. همچنین با حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند.

درب و پنجره های دوجداره درز بندی و عایق بندی شده اند و با دوام بالایی که دارند سال ها برای شما کار می کنند. این در ها در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم اند. همچنین از رد شدن صدا جلوگیری می کند. دیگر مزیت این درب و پنجره ها قابلیت تمیز شدن آسان آن ها است.

تنوع بالا در رنگ این پنجره ها موجب شده است تا به خوبی با هر سلیقه ای منطبق شود. مدل های مختلف پنجره های یو پی وی سی به شما این امکان را می دهد تا در مکان های مختلف به راحتی آن ها را به کار ببرید.

اینکه شما از چه نوع درب و پنجره ای استفاده کند می تواند تاثیر مستقیمی بر روی محصول نهایی شما داشته باشد. البته ممکن است شما قصد برداشت محصول را نداشته باشید و تنها از گلخانه برای داشتن فضایی جهت استراحت استفاده کنید.

در هر صورت شما نیاز دارید تا استاندارد های مورد نیاز را برای ساخت گلخانه تان در نظر بگیرید. استفاده از درب و پنجره های دوجداره ویژه گلخانه به شما این امکان را می دهد تا حتی در فضای باغچه های کوچک هم برای خود گلخانه بسازید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟