پنجره دوجداره ویتانوا

درب و پنجره دوجداره در چهارباغ

درب و پنجره دوجداره uPVC در چهارباغ

با گسترش روز افزون جمعیت و ساخت و ساز، شاهد پیشرفت در تکنولوژی ساخت مصالح و متریال ساختمانی نیز هستیم، که درب و پنجره های یک ساختمان نیز از این قائده مستثنی نیستند. پنجره های دوجداره upvc با تکنولوژی ساخت جدید، از بهترین انواع پنجره برای ساختمان های مسکونی، تجاری ، اداری و … هستند، که مزایای بسیاری دارند. برای خرید پنجره دوجداره در چهارباغ استان البرز و اطلاع از قیمت انواع پروفیل های upvc با بازرگانی عبیدی، نمایندگی فعال ویتانوا و وین تک در استان البرز در تماس باشید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

پنجره دوجداره برای چه فضاهایی مناسب است؟

پاسخ به طور کلی این است که پنجره های upvc را می توان بدون محدودیت منطقه ، فضا، آب و هوا و غیره در هر جایی استفاده کرد.

در واقع این یکی از بزرگترین مزایای پنجره های دوجداره upvc است، چراکه بسیاری از انواع پنجره برای برخی مناطق مناسب نیستند. مثلا پنجره های آهنی و چوبی، در برابر رطوبت، یخبندان و آب دچار آسیب می شوندف بنابراین مناسب مناطقی با آب و هوای بارانی، شرجی یا بسیار سرد نیستند .

بیشتر انواع درب و پنجره ها به مرور دچار زنگ زندگی می شوند، و یا در برابر تغییرات دمای ، (سرد و گرم شدن) ضعف نشان داده و آسیب می بینند.

استفاده از درب و پنجره های آهنی، آلومینیومی ، و چوبی ، هرکدام ممکن است در شرایطی خاص محدودیت استفاده داشته باشند، اما upvc به گونه ای ساخته شده است که در برابر سرما و گرما، رطوبت ، یخبندان، آتش سوزی ، و دیگر شرایط منطقه ای مقاوم است.

البته پنجره های upvc انواع مختلفی دارند که هر یک ممکن است برای شرایطی ویژه مناسب تر باشد. حال می خواهیم بدانیم چه نوع پنجره ای برای چه شرایطی مناسب است.

 

پنجره دوجداره ثابت :

ساده ترین نوع پنجره دوجداره است، که فاقد بازشو بوده و تنها به عنوان نورگیر و دروازه ای به بیرون استفاده می شود.

استفاده از پنجره ثابت بیشتر مناسب فضاهایی است که نیاز به تهویه نیست، و آلودگی ، گرد و خاک ، سر و صدا و گرما یا سرمای زیادی وجود دارد؛ چراکه پنجره upvc ثابت عایق بندی بالایی دارد و در برابر موارد گفته شده مقاومت بالایی دارد.

البته می توان پنجره ثابت را به صورت ترکیبی با دیگر انواع پنجره دوجداره هم استفاده کرد.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره upvc تک حالته

اگر نیاز به نورگیر و تهویه دارید، و به دنبال پنجره ای ساده با قیمتی مناسب هستید، یکی از گزینه ها پنجره تک حالته است. پنجره دوجداره upvc تک حالته دارای بازشویی بر روی محور عمودی است. بازشو می تواند به بیرون یا داخل باشد.

پنجره های upvc تک حالته به خوبی چفت می شوند، و با وجود خود متریال upvc ، درزبندی ها، شیشه های دو یا چند جداره، عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی هستند.

محدودیتی برای استفاده از پنجره دوجداره تک حالته وجود ندارد، مگر اینکه دارای فضایی محدود باشید و جا برای بازشدن لنگه نباشد.

پنجره تک حالته upvc از رایج ترین انواع پنجره های دوجداره است.

پنجره upvc تک حالته

پنجره دوجداره دو حالته

اگر به دنبال پنجره ای با بازشوی پیشرفته تر هستید، و می خواهید بازشو به حالت هم عمودی هم افقی باز و بسته شود، پنجره دوحالته برای شما مناسب است.

جالب است بدانید که با وجود حالت بازشو بیشتر، پنجره دوحالته upvc حتی از نوع تک حالته هم عایق بندی بهتری دارد. بنابراین ، اگر عایق بندی بهتر، تنوع در بازشو، و نور و تهویه بهتر می خواهید از بهترین گزینه ها پنجره لولایی دوحالته است.

در نظر داشته باشید که اگر فضای کافی برای بازشدن لنگه ندارید، بهتر است از پنجره های کشویی استفاده کنید.

پنجره دوجداره دو حالته

پنجره upvc کشویی

یک محصول پرفروش دیگر در پنجره های دوجداره upvc ، نوع کشویی است. دلیل آن نیز قیمت مناسب ، بازشوی راحت و عامه پسند، و البته اشغال نکردن فضایی برای بازشدن است. هم چنین مزاحمتی برای نصب انواع پرده هم وجود ندارد.

اگر تهویه خوب ، بازشوی آسان و قیمت مناسب را از پنجره می خواهید، و با محدودیت جا برای بازشو مواجه اید، پنجره کشویی برای شما مناسب است.

البته در نظر داشته باشید که این مدل پنجره عایق بندی کمتری نسبت به دیگر انواع پنجره upvc دارد، بنابراین اگر در منطقه ای با گرد و خاک و آلودگی بالا هستید، و عایق بندی اهمیت زیادی برایتان دارد، از انواع دیگر پنجره ها استفاده کنید.

پنجره upvc کشویی

پنجره دوجداره فولکس واگنی

اگر مزایای پنجره کشویی را می خواهید، و حتما باید پنجره ای با بازشو کشویی داشته باشید، اما عایق بندی نیز برایتان اهمیت دارد، پنجره فولکس واگنی گزینه مناسبی است.

نوع بازشوی این پنجره هم به صورت کشویی است، با این تفاوت که لنگه باید با حرکت به جلو در ریل قرار بگیرد، بنابراین، در صورت بسته بودن به خوبی چفت می شود و فاصله ای بین ریل و لنگه وجود ندارد.

پنجره فولکس واگنی گرچه دارای قیمت بالاتری است، اما با وجود مزایای بسیارش، ارزش خرید بالایی دارد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره upvc آکاردئونی

استفاده از پنجره های آکاردئونی محدودیتی ندارد.

بازشو ها فضایی را اشغال نمی کنند، عایق بندی خوبی دارد، بازشوی مدرن و جذاب داشته ، و برای هر فضایی قابل استفاده است.

البته قیمت آن با توجه به داشتن یراق آلات بیشتر ممکن است بیشتر از برخی مدل های دیگر باشد.

بیشترین استفاده از پنجره آکاردئونی برای ایجاد یک فضای جدا کننده، و به عنوان درب، در ویلاها و با ابعاد بزرگ است.

پنجره upvc آکاردئونی

پنجره سایبانی

پنجره های سایبانی و کلنگی ، دارای بازشویی بر روی محور افقی اند، و نوع مناسبی برای ایجاد سیکولاسیون در فضا و تهویه اند.

استفاده از آن ها محدودیتی ندارد، اما می توان گفت بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی اند، با توجه به این که زاویه بازشوی محدودی دارند.

پنجره سایبانی

پنجره دوجداره مناسب در چهارباغ

چهارباغ دارای آب و هوایی معتدل متمایل به خنک است. بنابراین با توجه به موارد گفته شده، می توان از هر یک از انواع پنجره دوجداره upvc در ساختمان های این شهر استفاده کرد.

با این وجود، به دلیل قرار گیری زمین های کشاورزی، و باغ ها در بافت شهری، ممکن است گرد و خاک مقداری زیاد باشد. زمستان ها نیز ممکن است هوا سرد شود، بنابراین اگر ساختمان در منطقه ای از چهارباغ با گرد و خاک و سرمای زیاد قرار دارد، پنجره دوجداره کشویی می تواند نسبت به انواع دیگر چندان مورد استفاده نباشد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که گرچه پنجره کشویی عایق بندی ضعیف تری از انواع دیگر پنجره upvc دارد، اما باز هم نسبت به پنجره های آهنی ، چوبی ، آلومینیومی و … عایق بندی بهتری دارد.

هم اکنون بسیاری از ساختمان های شهر چهارباغ و ویلاهای ساخته شده، از درب و پنجره های upvc استفاده می کنند.

بازرگانی عبیدی، آماده ارائه خدمات فروش انواع پنجره های دوجداره، پروفیل و یراق آلات در چهارباغ می باشد.

 

درباره ی چهارباغ

چهار باغ یکی از شهر های استان البرز است، که از توابع شهرستان ساوجبلاغ می باشد.

چهارباغ در گذشته دارای جمعیتی حدود 5 هزار نفر بود،اما بعده ها با پیوستن روستاهای اطراف، از جمله روستاهای پر جمعیت مهدی آباد و ملک آباد به این منطقه، هم اکنون دارای جمعیتی حدود 85 هزار نفر است.

اما با مرور زمان بخش زیادی از این جمعیت مهاجرت کردند، به طوری که طبق سرشماری سال 1395 ، جمعیت شهر چهارباغ به طور رسمی 48828 نفر بوده است.

 

موقعیت چهار باغ کجاست؟

چهارباغ از سمت شمال به جاده قدیم کرج_قزوین می رسد، و از شمال نیز به کرج و کمال شهر محدود می شود.

از سمت جنوب شرقی نیز چهارباغ به جاده قزلحصارمی رسد.

 

جغرافیای چهارباغ

چهارباغ منطقه ای بسیار سرسبز و خرم است که همین امر سبب شده تا محل مناسبی برای ییلاق باشد، و ویلا و خانه های ییلاقی زیادی در آن ساخته شوند.

در چهار باغ هنوز هم باغ های میوه ، اراضی کشاورزی ، و باغچه های زیادی وجود دارد، که تامین کننده بخشی از اقتصاد مردم بومی و کشاورزان منطقه است.

چهارباغ

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟