پنجره دوجداره ویتانوا

بالکن زیبای کوچک

بهترین استفاده از فضای کوچک بالکن

بهترین استفاده را از فضای کوچک بالکن خود ببرید

برای هر کسی که در یک آپارتمان شهری زندگی می کند، داشتن بالکن، مهم نیست هر چقدر کوچک، بسیار لوکس است. یک فضای محدود و سرسبز و محلی برای خارج شدن از خانه و دریافت هوای تازه، برای هر کسی که به اندازه کافی خوش شانس باشد، بالکن یک گزینه عالی است. شما می توانید بهترین استفاده را از فضای کوچک بالکن خود ببرید

با استفاده از مبلمانی نوآورانه، چند عنصر طبیعی، و اجزایی دنج، شما می توانید بالکن کوچک خود را به محل مورد علاقه ای برای استراحت کردن تبدیل کنید. شما همواره مشتاق نشستن در فضای دنج بالکن خود خواهید بود.

شما می توانید نگاهی به برخی از راهکار های محافظت از نور خورشید مطابق شرایط آب و هوایی مختلف در سایت www.cityseamlesspatiocovers.com بیندازید و راه های آسان دیگری که ما برای کمک به شما جهت استفاده بهینه از فضای بالکن کوچک تان آماده کرده ایم را دنبال کنید.

مبلمان چند منظوره

هنگامی که شما در یک فضای بسیار کوچک قرار دارید، برای چینش مبلمان باید خلاق باشید. نیمکت هایی را انتخاب کنید که می توانند به عنوان صندلی و فضای ذخیره سازی اضافی مورد استفاده قرار بگیرند. یک میز کوچک شما را قادر میسازد تا از قهوه صبح یا کوکتل شب خود با آسودگی لذت ببرید.

 

 

بالکن زیبا
بالکن زیبا

 

حفظ حریم خصوصی

ممکن است در یک مجتمع مسکونی، بالکن همسایه ها بیش از حد به فضای شما نزدیک باشد و احساس راحتی را از شما سلب کند. شما میتوانید با استفاده از یک پرده یا یک صفحه چوبی، حریم خصوصی خودتان را حفظ کنید. از صفحه محافظ خود همچنین می تواند برای کاشت گیاهان و یا آویزان کردن گلدان، استفاده کنید. این امر به شما اجازه می دهد تا احساس طبیعی تر و گرمسیری به فضای خود بیفزایید.

استفاده بهینه از تمام سطوح برای استفاده از فضای کوچک بالکن

فضای بالکن شما محدود به اندازه کف نیست. با استفاده از قفسه ها، آثار هنری، و گیاهان، خلاقیت را به فضای خود اضافه کنید. شما حتی می توانید از یک میز کنار دیوار برای استفاده بهینه از فضا کمک بگیرید. نگاهی به برخی از قفسه های خاص و منحصر به فرد  که برای بالکن شما بسیار ایده آل میباشند، بیندازید.

اضافه کردن رنگ

برای ایجاد یک فضای واقعا منحصر به فرد در بالکن کوچک خود، شما باید مقداری رنگ به بالکن خود اضافه کنید. هیچکس تمایلی به استراحت کردن در فضایی بی رنگ و روح ندارد. استفاده از چند فرش روشن رنگی در فضای باز و یا اضافه کردن چند بالش رنگی، میتواند ایده ی مناسبی باشد.

کفپوش

بالکن شما به احتمال زیاد از بتن یا سنگ های متخلخل یا ناهموار ساخته شده است. که پاهای شما روی آن احساس راحتی نمی کنند. شما می توانید از فرش و یا چمن مصنوعی استفاده کنید تا به فضای بالکن خود احساس راحتی تزریق کنید. اطمینان حاصل کنید که فرش هایی که انتخاب کرده اید برای محیط مورد نظرتان مناسب است. و در برابر رطوبت و عوامل از بین برنده فرش مقاوم باشند.

 

 

بالکن
بالکن

 

نور پردازی

برای گرما بخشیدن و خاص کردن فضای بالکن خود، باید بالکن خود را نورپردازی کنید. برای جذابیت بیشتر میتوانید از چراغ های رشته ای استفاده کنید. و یا با اضافه کردن چند شمع، شب های خود را درخشان تر کنید. سعی کنید از نور بیش از حد جلوگیری کنید. در عوض، به کمک لامپ های رومیزی، نور را در قسمت هایی که لازم دارید، متمرکز کنید و یا از استراتژی استفاده از نور آفتاب استفاده کنید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که حتی یک بالکن کوچک در آپارتمان خود دارید، شما باید هر آنچه که در توان دارید انجام دهید تا بهترین استفاده از فضا را ببرید. منطقه زندگی خود را به خارج از خانه گسترش دهید، جایی که شما می توانید از هوای تازه و منظره یا زیبا در راحتی و آرامش، لذت ببرید.

 

https://www.smalldesignideas.com/getting-the-most-out-of-your-small-balcony.html

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟