پنجره دوجداره ویتانوا

پنجره دوجداره شیشه دودی

پنجره دوجداره شیشه دودی

 

انتخاب پنجره برای منزل و دفاتر کار یکی از مهم ترین ارکان می باشد. آیا سر و صدای بیرون شما را آزار می دهد؟ آیا در زمستان هوای داخل منزل و یا دفتر شما سرد است؟ نگران حریم خصوصی و امنیت خود هستید؟ ما به شما پنجره دوجداره شیشه دودی را معرفی میکنیم.

وقتی نوبت به انتخاب شیشه برای خانه می رسد، ما معتقدیم که استفاده از شیشه دوجداره دودی مناسب است. انواع مختلف و ترکیبات مختلف شیشه وجود دارد که می تواند در شیشه های دوجداره برای حل مشکلات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه بدانید کدام گزینه شیشه مناسب شماست،  در ادامه مطالب همراه ما باشید.

شیشه دوجداره در پنجره های شما به شما کمک می کند تا خانه خود را بهتر عایق بندی کنید. بنابراین آنها جزء ضروری هر ساختمان هستند. انتخاب پنجره های مناسب می تواند تفاوت زیادی در عملکرد و راحتی آن ساختمان ایجاد کند.

پنجره های دو جداره می توانند سبک های فریم متفاوتی داشته باشند. بنابراین می توانید آنها را با خانه مدرن خود وفق دهید. قاب پنجره های شما می تواند چوبی، آلومینیومی باشد یا اگر به دنبال راه حل مقرون به صرفه تری هستید، پنجره های UPVC را به شما معرفی میکنیم.

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دو جداره فریم هایی با دو شیشه هستند که بین آنها 12 تا 16 میلی متر فاصله دارند. فاصله بین دو شیشه به لطف نوار فاصله در جای خود باقی می ماند. به طور معمول ، این فاصله با هوای عادی پر می شود. همچنین می شود این فاصله را با گاز آرگون پر شود.

این روش شیشه های دو جداره را شیشه عایق نیز می نامند. زیرا به این دلیل می تواند هوا را بین شیشه ها به دام اندازد که منجر به کاهش چشمگیر انتقال حرارت و سر و صدا می شود. بنابراین، هرچه لایه های شیشه ای با پنجره بیشتر ساخته شود، کاهش بیشتر خواهد بود.

انتظار می رود که شیشه های دو جداره همچنان محبوبیت خود را افزایش دهند و به دنبال آن مشوق های صرفه جویی در مصرف انرژی و سایر محصولات موجود در بازار افزایش یابد. امروزه با تنوع زیاد در انتخاب، نه تنها شیشه دوجداره خانه شما را بهبود می بخشد، بلکه در عین حال ردپای کربن شما را نیز کاهش میدهد.

لایه عایق شیشه های دو جداره به دمای سرد بیرون کمک می کند تا بر آب و هوای داخل تأثیر نگذارد. با از دست دادن حداکثر 50 درصد گرمای خانه از طریق پنجره ها و درها میتوانید با جایگزین کردن شیشه دوجداره اتلاف حرارت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و در نتیجه راحتی و صرفه جویی در قبوض گاز افزایش می یابد.

پنجره دوجداره شیشه دودی

شیشه دوجداره دودی به گونه ای طراحی شده است که حداکثر نور روز و گرمای آزاد خورشید را در زمستان حفظ کند، در حالی که عایق حرارتی فوق العاده ای را ارائه می دهد. در مقایسه با شیشه های تک جداره، می تواند با جلو گیری از، از دست دادن حرارت از طریق پنجره ها تا 81 درصد برای خانه ای گرمتر، خشک تر و راحت تر را کاهش دهد.

کنترل گرمای بیش از حد در پنجره دوجداره شیشه دودی

همانطور که لایه عایق شیشه دوجداره به جلوگیری از دمای سرد کمک می کند، تأثیر دمای گرم را نیز کاهش می دهد. این امر منجر به خانه ای سردتر در تابستان می شود ،با نیاز کمتری به سیستم های خنک کننده را میسر می سازد. و در کاهش هزینه های قبض آب و برق به شما کمک می کند.

شیشه های دو جداره دودی برای کاهش گرما و تابش خیره کننده طراحی شده است. در حالی که هنوز مقدار زیادی از نور روز را عبور می دهد. در مقایسه با شیشه های تک ،می تواند میزان گرمای خورشیدی را از طریق پنجره های شما تا 60 درصد برای خانه ای خنک تر و راحت تر کاهش دهد.

شیشه دوجداره دودی به عنوان پنجره بیرونی، یک گزینه موثر است، که برای افزایش حریم خصوصی در طول روز مهم است. این نوع از شیشه مانع دید محیط داخلی برای افرادی که از بیرون پنجره دارند درون را نگاه می کنند میشود.

کنترل تراکم

هنگامی که هوای گرم سرد می شود ، تراکم ایجاد می شود. در مورد پنجره، رطوبت هوا روی شیشه متراکم می شود و مقدار قابل توجهی آب را تشکیل می دهد. در جایی که پنجره تک جداره نصب می‌شود ،دمای خنک بیرون به راحتی به داخل منتقل می شود و تراکم به سرعت اتفاق می افتد.

هنگامی که شیشه دوجداره نصب می شود، عایق حرارتی بسیار بهبود یافته بین بیرون و داخل وجود دارد. در نتیجه، تراکم تا حد زیادی کاهش می یابد و خانه گرمتر، خشک تر و سالم تری ایجاد می کند.

پوشش مخصوصی که روی شیشه دوجداره اعمال می شود، باعث می شود که شیشه داخلی به دمای اتاق نزدیکتر باشد و احتمال سرد شدن آن برای ایجاد تراکم کمتر است. در مقایسه با شیشه های تک جداره، عایق بندی بهتری دارد.

کنترل سر و صدا توسط پنجره دوجداره 

شیشه دو جداره باعث افزایش عایق صوتی شیشه شما می شود. امواج صوتی در حین عبور از شیشه در شیشه های دوجداره ضعیف می شوند و باعث کاهش سر و صدای ورودی به اتاق از بیرون می شود.

گزینه های مختلف شیشه ای که در شیشه های دو جداره استفاده می شود، نتایج متفاوتی را در میزان بهبود عایق صوتی در مقایسه با شیشه های تک موجود ارائه می دهد.

افزایش امنیت و ایمنی توسط پنجره دوجداره شیشه دودی

این نوع شیشه دارای مقاومت در برابر ضربه، و جلو گیری از دید اطرافیان به منزل و دفاتر شما می شود. در صورت وقوع بلایای طبیعی امکان آسیب به پنجره های دوجداره بسیار پایین است. این پنجره ها نسبت به پنجره های تک جداره از ایمنی بالاتری برخورد دارند.

سخن پایانی

با استفاده از پنجره های دوجداره شیشه دودی شما از امنیت و راحتی بیشتری برخورد دار خواهید شد. همچنین این پنجره ها باعث میشوند شما از صدا های آزار دهنده اطراف در امان باشید. و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر به دنبال ایجاد محیطی آرام و بی دغدغه هستید استفاده از پنجره های دوجداره شیشه دودی را در برنامه خود جای دهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟