پنجره دوجداره ویتانوا

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

یکی از مزیت های مهم پنجره دوجداره upvc امکان تعویض و جایگزینی آن با پنجره های قدیمی است . تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب ، سبب می شود تا بتوان از مزایای پنجره upvc بهره مند شد، بدون اینکه نیاز به بازسازی کامل قاب پنجره باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ی تعویض پنجره های یو پی وی سی با انواع قدیمی ، بیشتر بدانید.

برای استعلام قیمت دقیق تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره ، با ما در ارتباط باشید

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

چرا پنجره دوجداره upvc ؟

در ابتدا باید بدانیم که اصلا چرا نیاز است تا پنجره های قدیمی با انواع upvc تعویض شوند، و مزیت این پنجره به پنجره های دیگر چیست.

درب و پنجره های دوجداره upvc ، نقش بسیار مهمی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های ساختمان دارند. بنابراین ، در دنیای امروزه که مصرف انرژی مسئله ی مهمی است ، سازندگان سعی می کنند تا جای ممکن از مصالح و موادی در صنعت ساخت و ساز استفاده کنند که سبب کاهش مصرف شود.

یکی از این اقدامات نیز ، استفاده از پنجره های دوجداره upvc است.

در کنار این مورد ، موارد مهم دیگری هم وجود دارد که سبب می شود استفاده از پنجره های دوجداره به صرفه تر بوده ، و افراد در صدد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بر آیند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

این موارد به اختصار عبارتند از :

کاهش مصرف انرژی :

پنجره های دوجداره upvc گرما و سرما را از خود عبور نمی دهند، بنابراین نیاز به ایجاد گرمایش و سرمایش در فصول مختلف بسیار کمتر می شود.

عایق صوتی :

علاوه بر عایق حرارتی بودن پنجره های upvc ، این پنجره ها عایق بسیار خوبی هم در برابر سر و صدا هستند، بنابراین، موجب کاهش آلودگی صوتی در ساختمان و ایجاد آرامش می شوند.

زیبایی و تنوع :

طرح ها و رنگ های بسیار زیادی برای پنجره های دوجداره upvc وجود دارد ، بنابراین با هر دکوراسیون و طراحی و سلیقه ای ، می توان پنجره با طرح دلخواه را انتخاب کرد.

دوام و طول عمر :

این پنجره ها دارای دوام و طول عمری بیشتر از پنجره های چوبی ، آهنی و حتی آلومینیومی هستند. چراکه در برابر اشعه خورشید ، تغییرات دمایی ، رطوبت و یا هر عامل دیگری که می تواند موجب آسیب به پنجره شود مقاوم اند.

تنوع در انواع بازشو :

پنجره های upvc را می توان با انواع مختلفی از بازشو ها تهیه کرد.

پنجره کشویی ، پنجره دوحالته و تک حالته ، پنجره فرانسوی ، پنجره فولکس واگنی ، پنجره آکاردئونی و پنجره سایبانی ، انواع رایج پنجره های upvc هستند.

مقاومت در برابر آتش :

پروفیل های upvc تا حد زیادی در برابر آتش گیری مقاوم اند ، و در صورت شدت داشتن بسیار آتش نیز ، به آرامی می سوزند که سبب می شود خطر بسیار کمتری داشته باشند.

علاوه بر موارد گفته شده ، مواردی چون شست و شوی آسان ، ایمنی در برابر زلزله و سیل ، پایین آوردن وزن ساختمان ، بازشو راحت و زیبا و … نیز از مزایای بسیار ارزشمند پنجره های upvc اند ، که سبب می شود افراد در صدد تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc برآیند.

انواع قاب پنجره

  • پنجره های چوبی
  • پنجره های فلزی شامل پنجره آهنی و آلومینیومی
  • پنجره های کامپوزیت شامل : فایبرگلاس ، pvc و upvc

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اصلی ترین دلیل تعویض پنجره های قدیمی

اصلی ترین دلیل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره را میتوان گفت برای  جلوگیری از اتلف انرژی ( هوای سرد و گرم ) ، جلوگیری از ورود و خروج صدا و زیبایی ظاهری و دیگر مزایا ی پنجره جدید است .

و همچنین می توان گفت که اصلی ترین دلیل برای تعویض پنجره های قدیمی ، رو به اتمام بودن منابع انرژی است. امروزه دو موضوع مهم صرفه جویی در مصرف و دلیل فرسودگی منابع انرژی به شدت مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی قرار گرفته است. همه ما می دانیم که قطعاً توسعه صنایع مختلف موجب شکل گیری فناوری های جدید شده است. از این رو همین موضوع به خوبی می تواند در کاهش چشم گیر مصرف انرژی تأثیر گذار باشد. در کشور ما ایران هم اکنون روند توسعه بسیار سرعت یافته است. چرا که عدم توجه به استفاده صحیح از منابع پیامد های بسیاری بدی را در آینده برای مردم خواهد داشت.

صنعت ساختمان سهمی حدود 35 درصد از مصرف انرژی را در بر می گیرد. از این رو این صنعت متعهد است تا تمام تلاش خود را برای حداکثر رساندن مصرف سوخت و بهبود آن به کار بگیرد. بنابراین فکر می کنید بهترین کار علاوه بر فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی چیست؟ پاسخ بسیار ساده است. قطعاً علاوه بر مصرف بهینه انرژی استفاده از لوازمی در جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی چاره کار است. از این رو یکی از بهترین روش ها برای این منظور، تعویض پنجره های قدیمی است. می توانید از جدید ترین مدل های پنجره که به خوبی در برابر اتلاف انرژی عایق هستند استفاده کنید.

از مزایای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به چند مورد اشاره میکنیم :

دلایل بسیاری برای اینکه بخواهیم به فکر تعویض پنجره های قدیمی و جایگزین آن با پنجره دوجداره باشیم وجود دارد. در ادامه به مهم ترین این دلایل می پردازیم.

  • جلوگیری از اتلاف انرژی

با تعویض پنجره های قدیمی از هدر رفت انرژی میتوان به خوبی جلوگیری کرد. برای این کار بهترین جایگزین، پنجره های دوجداره هستند. بهتر است تعویض پنجره های قدیمی را از خانه های خود شروع کنید. چرا که این کره خاکی متعلق به تمام مردم است. از این رو همه ما سهم بزرگی در حفظ و نگهداری منابع طبیعی داریم. به هیچ وجه برای تعویض پنجره های قدیمی دست دست نکنید! با نصب پنجره های دوجداره می توانید تا میزان بسیار زیادی انرژی را ذخیره کنید.

  • عایق بودن پنجره های دوجداره

یکی دیگر از علت های تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی آن، عایق نبودن پنجره های قدیمی است. با نسل جدید پنجره ها که پنجره دوجداره است، به راحتی منزل خودتان را عایق کنید. پنجره های دوجداره علاوه بر ذخیره انرژی در داخل منزل، از ورود سرما و گرما به داخل خانه جلوگیری می کنند. از این رو به هیچ وجه عوامل بیرونی بر محیط خانه تأثیر نمی گذارند. همچنین این پنجره ها عایق در برابر حرارت هستند.

  • مقاومت بالای پنجره دوجداره

یکی دیگر از دلیل های جایگزینی پنجره دوجداره و تعویض پنجره های قدیمی، مقاومت پنجره های دوجداره است. تمامی پنجره های دوجداره به ویژه پنجره های آلومینیومی در برابر نیروی وارد شده از زلزله مقاوم هستند. با اینکه وزن این پنجره های زیاد نیست؛ اما ساختاری بسیار محکم بر خلاف پنجره های قدیمی دارند.

  • تغییر دکوراسیون خانه

اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید، حتماً به تعویض پنجره های قدیمی فکر کنید. طراحان داخلی منزل، بر این باورند که پنجره ها تأثیر بسیاری در زیبا سازی خانه دارند. از این رو آن ها یکی از مهم ترین ارکان زیبا سازی را پنجره ها می دانند. تمامی پنجره ‌های قدیمی دارای اشکال منحصر به فردی هستند. مخصوصا پنجره هایی که حالت سنتی خود را حفظ کرده اند. می توان برای جلوگیری از اتلاف انرژی، از پنجره های دوجداره با همان طرح های قدیمی بهره بگیرید. بنابراین اگر دوست دارید این اشکال خاص حفظ شوند و از مزایای پنجره های جدید غافل نباشید، بهترین پیشنهاد پنجره های دوجداره هستند.

  • تنوع بی نظیر

همان طور که گفتیم، پنجره های قدیمی دارای تنوع زیادی هستند. اما در واقع کیفیت بالایی ندارند و در حفظ انرژی کاملاً بی اثر هستند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پنجره های دوجداره بهترین جایگزین برای در تعویض پنجره های قدیمی هستند. پنجره های دوجداره، انواع پوشش ‌ها، رنگ ‌ها  و انواع مختلف بازشوها را دارند.

  • صرفه اقتصادی

پنجره های دوجداره به علت مقاومت بسیار بالا، طول عمر طولانی تری به نسبت پنجره های معمولی دارند. هرچند قیمت این پنجره ها کمی گران تر از پنجره های معمولی است. اما در واقع تا سالیان سال از تعویض پنجره در امان خواهید بود. از این رو بهتر از هر چه سریع تر به فکر تعویض پنجره های قدیمی و نصب پنجره های دوجداره برای منزلتان باشید.

پروفیل پنجره های دوجداره در مقابل پوسیدگی دوام بسیار بالایی دارند. از این رو به هیچ وجه با رطوبت و تغییر دما در شرایط خاص آب و هوایی تغییر شکل نمی‌دهد. جالب است بدانید که پس از تعویض پنجره های قدیمی، با نصب پنجره های دوجداره تا 40 سال از نصب پنجره بی نیاز می شوید.

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب امکان پذیر است؟

خوشبختانه بله . در بیشتر مواقع امکان تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc ، آن هم بدون نیاز به تخریب امکان پذیر است.

این امر سبب می شود تا هزینه ها تا حد زیادی کاهش یابد ، و زمان نصب نیز کمتر شود.

در صورتی که نیاز به تخریب باشد مسلما هزینه و وقت بسیار بیشتری اعمال می شود، که خوشبختانه در بیشتر موارد نیازی نیست.

در تعویض پنجره قدیمی با UPVC ، فریم قدیمی پنجره در چارچوب باقی می ماند ، و اجزای داخلی آن برداشته می شود تا پنجره یو پی وی سی جایگزین آن شود.

هم چنین در این فرآیند از پروفیل های بازسازی نیز استفاده می شود ، که روی فریم پنجره آهنی (یا آلومینیومی) قرار می گیرد ، تا نیازی به تخریب نباشد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

آیا خودمان می توانیم پنجره قدیمی را با پنجره دوجداره تعویض کنیم ؟

برخی از افراد برای کاهش هزینه ها ، بدون داشتن دانش مورد نیاز خود اقدام به تعویض پنجره قدیمی می کنند.

باید بدانید که این کار می تواند موجب افزایش هزینه هم بشود، چراکه مرحله ی بسیار مهمی از کارایی پنجره ، نصب یا تعویض آن است ، که اگر به درستی صورت نگیرد ، می تواند سبب آسیب و یا از دست رفتن کارایی پنجره شود.

در هنگام تعویض نیز ، اگر فرد نصب کننده ماهر نباشد ، می تواند منجر به تخریب قاب شود که بازسازی آن خود نیازمند هزینه های بیشتر است.

بنابراین ، توصیه ما این است که نه تنها خود اقدام به تعویض پنجره نکنید ، بلکه این کار را به افراد بدون تجربه کافی در زمینه پنجره UPVC نسپارید.

نصب یا پنجره UPVC باید توسط نصاب و تکنسین ماهر انجام شود.

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

هزینه تعویض پنجره ، به مواردی چون ابعاد پنجره ، نوع قاب و نیاز آن به تعمیر و بازسازی بستگی دارد.

هم چنین ، نوع پروفیل UPVC که قرار است کار گذاشته شود، و کیفیت ساخت و برند آن هم تاثیر گذار است.

به طور کلی اما باید گفت که هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، در مقابل کارایی بالای آن و زیبایی به وجود آورنده ، قابل قبول است .

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

نکاتی در تعویض پنجره پنجره قدیمی

کیفیت و کارایی پنجره های تعویض شده تا حد بسیار بسیار زیادی به نحوه ی نصب بستگی دارد.

هر چه نصب استاندارد تر و با کیفیت تر باشد عملکرد پنجره دوجداره نصب شده نیز از نظر عایق بندی ، رگلاژ، دوام و غیره نیز بیشتر می شود.

تعویض پنجره نیازمند رعایت نکاتی در نصب است که باید توسط نصاب حتما اعمال شود.

تراز کردن قاب پنجره :

قاب باید حتما به وسیله ی تراز و دیگر ابزار بررسی شود تا به طور کامل تراز بوده و در جای مناسب با زاویه مناسب قرار داشته باشد، در غیر این صورت ، فشار وارده مضاعف خواهد بود که موجب فشار بر پنجره و کاهش طول عمر آن می شود. ضمن این که پنجره مرتبا از رگلاژ خارج می شود.

فاصله پیچ های نصب :

فاصله پیچ های نصب باید به طور دقیق اندازه گیری شود و نه به صورت چشمی. این فاصله باید حداکثر 70 سانتی متر باشد. (معمولا از این مقدار کمتر است)

سوراخ های نصب :

در انواع پروفیل باید دقت شود که فاصله سوراخ های نصب که اعمال شده مناسب بوده و نسبت به یکدیگر اندازه دقیقی داشته باشند. هم چنین پیچ های نصب نیز باید به تعداد مناسب و دارای ابعاد مناسب باشند و از کیفیت ساخت بالا برخوردار باشند.

شیار تخلیه آب :

توجه کنید که پروفیل شما حتما دارای شیار تخلیه آب باشد. این شیار که برای عبور آب ساخته می شود، موجب عبور آب باران می شود و در واقع راه آبی برای عبور آب داخل شده به پروفیل است. بعضی از پروفیل های بی کیفیت و غیر استاندارد فاقد این شیار تخلیه هستند. در هنگام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره باید حتما به تعبیه شیار آب ، و سالم بودن آن دقت کنید.

فیلر بین قاب :

بیم قاب و محل نصب آن باید فیلر در نظر گرفته باشد که از پیچ های محل نصب نیز حداقل 2 سانتی متر فاصله داشته باشد.

درزبندی :

استفاده از چسب سیلکون ، و عایق پلی یورتان برای داشتن بهترین عایق بندی نیاز است و حتما باید از یکی از این دو یا هر دو استفاده شود. هم چنین می توان برای داشتن بهترین عایق بندی حتی از درزگیر های دیگر هم استفاده کرد. توجه داشته باشید که وجود کوچکترین روزنه ای می تواند موجب از بین رفتن حالت وکیوم شود، بنابراین باید به طور کامل درزبندی انجام شود.

در نهایت باید یراق آلات ، پیچ های نصب ، درزگیر ها ، و دیگر مواردی که در پنجره دوجداره نصب شده وجود دارند توسط نصاب بررسی شوند تا ایرادی وجود نداشته باشد.

تعویض پنجره آهنی با upvc

تعویض انواع پنجره ها مانند پنجره های چوبی ، آلومینیومی ، pvc و هر نوع پنجره ای با پنجره های دوجداره upvc (یا سه جداره) امکان پذیر است. بیشتر خانه ها یا دارای پنجره های آلومینیومی هستند و یا آهنی ، که بیشترین تعویض نیز مربوط به تعویض پنجره آهنی با پنجره upvc است. خوشبختانه در اکثر موارد تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره upvc بدون نیاز به تخریب انجام می شود .

اما باید توجه کنید که مهم ترین نکته در تعویض پنجره آهنی با پنجره upvc ، تیم نصب و تعویض هستند که باید کاربلد و حرفه ای باشند تا پنجره با استاندارد ترین حالت ممکن تعویض و نصب شود.

همچنین طرح پنجره ، و کیفیت ساخت و برند سازنده پروفیل نیز بسیار مهم است و حالا که تصمیم به تعویض پنجره قدیمی خود با پنجره یو پی وی سی دارید ، باید از پروفیلی استفاده کنید که سالهای سال با بیشترین کارایی برای شما عمل کند.

توجه داشته باشید که می توانید همان طرح و شکل که پنجره که داشتید را برای تعویض پنجره آهنی با upvc سفارش دهید و در واقع تنها تکنولوژی و جنس و کیفیت پروفیل متفاوت شده باشند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc در کرج

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید بخصوص پنجره upvc در همه جای کشور در حال رونق است.

چراکه این پنجره ها مزایای بسیار زیادی دارند و می توانند موجب عایق بندی بالا و کاهش مصرف هزینه ها شوند ضمن اینکه بازشو و شکل و طرحی جذاب و مدرن نیز دارند.

برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در کرج بدون نیاز به تخریب ، با بازرگانی عبیدی تماس حاصل فرمایید و پروفیل های اورجینال برند های نامی ، با گارانتی اصلی و خدمات ویژه بهره مند شوید.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

قیمت تعویض پنجره قدیمی با upvc به موارد بسیاری بستگی دارد.

اولین و مهمترین آن طرح و ابعاد پنجره جدیدی است که انتخاب کرده اید.

اینکه پنجره upvc از چه برندی باشد، و ابعاد مورد نظر نیز چه میزان باشد.

هم چنین دوجداره یا سه جداره بودن شیشه ، و نوع شیشه (لمینت، هوشمند، ساده ، سندبلاست و …) نیز در هزینه تعویض پنجره قدیمی با upvc موثر است.

پس از نوع و ابعاد پنجره ، هزینه تعویض پنجره قدیمی ، یعنی هزینه نصب و دستمزد نصاب نیز مطرح است که در شرکت های مختلف متغیر است.

اینکه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب باشد و با بازسازی انجام شود ، یا نیاز به بخشی تخریب باشد نیز در قیمت تعویض پنجره موثر است.

به طور کلی اما از نظر صرفه اقتصادی ، باید گفت که تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره با توجه به مزایای بسیار بیشتر آن ، ارزش داشته و مناسب است.

توجه داشته باشید که هرگز از پروفیل های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده نکنید ، و همچنین تعویض پنجره را نیز به افرادی که تجربه کافی ندارند نسپارید، چرا که اگر تعویض به خوبی صورت نگیرد ، و یا از پروفیل خوبی استفاده نکنید، در نهایت هزینه های شما بیشتر هم می شود و هدر می رود چرا که عملکرد پنجره کاملا به کیفیت ساخت پروفیل و مهارت نصاب بستگی دارد.

نشانه هایی که به شما می گویند باید پنجره خود را تعویض کنید

به طور کلی این که تصمیم به تعویض پنجره قدیمی خود کنید، تا حد بسیار زیادی به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد. این که چه زمان اماده تعویض هستید و از نظر مالی آمادگی آن را دارید.

اما جدای از این که می خواهید دکوراسیون زیباتری داشته باشید و پنجره ای مدرن تر و زیبا تر داشته باشید، نشانه هایی است که به شما می گویند پنجره فعلی شما کارایی ندارد و بهتر است تعویض شود. از جمله :

به طور مداوم نیاز به رگلاژ و تنظیم پنجره دارید

اگر همیشه باید پنجره را تنظیم کنید و مدام از رگلاژ خارج می شود، به این علت که پنجره دارای پوسیدگی و یا خوردگی است، بهتر است به فکر تعویض پنجره باشید. این مورد بیشتر در مورد پنجره های آهنی است که با گذشت سالها شکل کلی آن ها تغییر کرده و پوسیدگی و زنگ زدگی و دیگر عوامل ، آن ها را مدام از رگلاژ خارج می کند.

اگر میخواهید مصرف انرژی کمتری داشته باشید

عایق بندی پنجره های قدیمی هر چقدر هم که برای درزگیر ها و چسب های عایق بندی هزینه کنید، به هیچ وجه کامل نخواهد بود و باز هم مقادیری اتلاف انرژی خواهید داشت.

این مورد در رابطه با سوز و سرما در زمستان که آزار دهنده هست هم وجود دارد.

بنابراین اگر می خواهید عایق بندی کامل داشته باشید، و هرچه برای درزگیر ها و عایق بندی ها هزینه می کنید پاسخ نمیگیرد، وقت آن است که پنجره قدیمی خود را با نوع جدیدی از پنجره تعویض کنید.

برای داشتن بهترین عایق بندی و صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی، بهترین گزینه پنجره های upvc دوجداره هستند.

اگر با آلودگی صوتی زیادی مواجه هستید

داشتن سر و صدا و آلودگی صوتی از فضای بیرون ،یا همسایگان شما را کلافه کرده؟

یک راه خوب برای مقابله با آلودگی صوتی ، این است که از رسیدن صداها به گوش های خود جلوگیری کنید!
این کار به راحتی با پنجره های دوجداره و سه جداره upvc امکان پذیر است.

اگر از سر و صدا خسته شده اید و هر کاری را برای ورود کمتر سر و صدا امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید، یک راه حل موثر ، استفاده از پنجره های عایق صوتی است.

اگر در حال بازسازی خانه خود هستید

یکی از بهترین زمان ها که می توانید پنجره های قدیمی را با پنجره های جدید تعویض کنید، زمانی است که در حال بازسازی ساختمان هستید.

با نو کردن دیگر اجزای ساختمان و داشتن حالتی مدرنیته تر در همه چیز ، به فکر پنجره ها به عنوان فضایی بسیار مهم برای نور ، دید، هوا و صدا هستند باشید.

حالا که در پروسه بازسازی ساختمان قرار دارید، یکی از بهترین زمان ها برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره است.

چه وقت از سال بهترین زمان برای تعویض پنجره قدیمی است؟

بهترین زمان برای تعویض پنجره قدیمی، در فصول گرم و متعادل است، یعنی بهار و تابستان است. دلیل آن هم این است که در تابستان آب و هوا معتدل است و هم نصاب می تواند راحت تر کار کند، هم برای شما هم راحت تر است تا هوای سرد وارد نشود.

از سوی دیگر ، چسب های سیلکونی و عایق بندی در هوای گرم و متعادل بسیار بهتر عمل می کنند و خود را میگیرند، و با سرعت بالاتری هم خشک می شود.

البته ، این بدان معنا نیست که در فصول سرد نمی توان پنجره را تعویض کرد. اگر در شرایطی اضطراری برای تعویض پنجره هستند، برای مثال پنجره شما شکسته و قصد تعویض آن را دارید، بهتر است این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

همچنین بسته به محل زندگیتان ، اگر در فصل های پاییز و زمستان هوای بسیار سردی هم نداشته باشید (مانند شهر های جنوبی کشور) می توانید در این فصول هم اقدام به تعویض پنجره کنید.

در شهر های جنوبی حتی گرمای بسیار زیاد هوا در تابستان می تواند آزار دهنده باشد و کار را بسیار سخت کند، بنابراین بهتر است در فصول پاییز یا اوایل زمستان که در این شهر ها هوا معتدل است این کار انجام شود.

آیا تعویض پنجره یک روزه امکان پذیر است؟

بسیاری از افراد ممکن است در شرایطی باشند که زمان کافی برای تعویض پنجره نداشته باشند.حتی ممکن است بخاطر وقتگیر بودن پروسه ، و نیاز به تغییر در چیدمان قید این کار را بزنند.

اما خوشختانه ، تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره حتی یک روزه هم امکان پذیر است.

البته بسته به شرایط تعویض و این که نیاز به تخریب باشد یا نه ( که در اکثر موارد بدون تخریب امکان پذیر است) زمان ممکن است متفاوت باشد.

معمولا اندازه گیری و بازدید پنجره توسط نصاب زمان زیادی نمی خواهد و به سرعت انجام می شود، و سپس قرار برای انجام تعویض پنجره تعیین می شود و این کار یک روزه انجام می شود.

تعویض درب قدیمی با درب upvc

درب های ورودی ، درب اتاق ها ، درب سرویس های بهداشتی ، درب بالکن و … نیز از اجزای مهم داخل ساختمان اند که اگر قدیمی و فرسوده باشند نیاز است تا تعویض شوند.

یکی از بهترین گزینه ها ، بخصوص برای درب اتاق ها، سرویس ها و تراس و بالکن نیز درب upvc است.

استفاده از در upvc سبب می شود تا بالاترین میزان عایق بندی را  داشته باشید و سر و صدا از اتاق ها یا بیرون منتقل نشود.

هم چنین ضدآب بودن، ضد زنگ بودن و ضد پوسیدگی بودن درب های upvc آن ها را به بهترین گزینه برای درب سرویس های بهداشتی (حمام و دستشویی) بدل می کند نیازی به استفاده از ورقه های فلزی در پایین درب ها هم نیست ، چراکه درب های یو پی وی سی خود ضد پوسیدگی هستند.

برای درب بالکن و تراس هم درب upvc به دلیل عایق بندی بالایی که دارد بسیار مناسب است و از نفوذ گرما و سرما به خوبی جلوگیری می کند و قابلیت عایق بندی و درزگیری بالایی هم دارد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره
تعویض درب قدیمی با درب upvc

برای تعویض درب قدیمی با درب upvc و استفاده از مزایای فوق العاده درب های upvc ، با بازرگانی عبیدی تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثابت :

02636591670-71

02634239671

تلفن همراه :

09120909547

09120909548

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟